muahahhaahahahaaaaa xD

meil on rakennusprojekti käynnissä ja siel minne rakennetaan asuu naapurissa yks tuttavapariskunta. tän pariskunnan mies oli sit puhunu mun miehen kanssa koirista ja kun mun mies sano et me otetaa tanskandoggi kun päästään muuttaan,niin tää naapurin mies oli sanonu et juu heille tulee pitbull,et varokaakin sit ettei se teidän tanskis tuu heidän pihalle,et pitbullit on tappelukoiria ja vihaa muita koiria ja puree niin kauan et toiselta on henki pois.. (tottahan tosta osittain osa on,mut sil ei nyt oo merkitystä.. äijä halus vaan pätee..)
eilen sit mentii tontille ja näin tän naapurin äijän,niin sen pitbull näytti kyllä erehdyttävästi kultasen noutajan pennulta :D :D :D
ja sehän se oli,eikä äijä ees tajunnu olla vaikeena vaik just oli jauhanu alkuviikosta tollasta kakkaa, luulee varmaan et en erota kultsua pitbullista :LOL:

joo,tää oli taas ihan turha,huvittaa vaan :D
 
totta :xmas:
vaikka täytyy kyllä myöntää etten ole varma kumpi näistä on se pitbull vai onko molemmat,mut tota tokaa mä oon aina pitbulliks luullu..





jokatapauksessa kultsuun ero on hiuksenhieno :D

 
Minulle tuli heti mieleen tuosta naapurin äijästä,että ei tuommoisella ihmisellä pitäisi olla minkäänlaista lemmikkiä,jos ekana pitää mainostaa minkälainen tappajakoira on tarkoitus hankkia!!
Joo ja voihan sitä tietysti erehtyä rodusta..onhan kultsulla ja pittbullilla molemmilla karvapeite ja neljä jalkaa.. :LOL:
 
No hohhoi, että ottaa nuppiin ku ihmiset jauhee tommosta pitbulleista... eihän ne mitään toisten koirien kavereita oo, mutta silti.. meille tulee muutaman vuoden sisällä pitbull ja se tulee ihan puhtaasti perhekoiraksi, koska on niin lapsi- ja ihmisystävällinen koira :)

ja toi koira tossa keskimmäisessä kuvassa ei ole pitbull, vaan bullterrieri :attn:
 

Yhteistyössä