Mua vitxxxxx tupakointi, rahan haaskausta

• Viestiketjun aloittaja Näin teen
  • Ensimmäinen viesti
vv
Alkuperäinen kirjoittaja mie...:
mä voisin sen verran kommentoida.... että raha joka jäisi siitä tupakista (eli 4?päivä) menisi vuoren varmasti johonkin muuhun turhakkeeseen... alotetaan vaikka meikeistä tai makeisista..
itse voin kokea että vaikka tupakoin en raaski tilata lehtiä ja oman puhelin laskunikin pien ihan kurissa, mutta jos minä laittaisin ton rupakkirahan säästöön niin se menisi turhaan roinaan oikeastaan.
eli tupakointi pitää minun shoppailuhaluni kurissa kun ei vaan pysty ostamaan mitään turhaa.
(olen kyllä lopettamassa tupakoinnin ihan terveydellisistä syistä. katsoo tulevaisuuteen ja miettii mihin seuraavaks törsääkään rahansa....)
Näin mäkin ajattelin, mutta ei se kyllä ihan noinkaan mene. Kyllä se 4euroa päivässä tietty ihan helposti johonkin solahtaa kaupungilla, mutta joka päivä ei kuitenkaan saanutkaan sitä neljää euroa johonkin menemään.. Kyllä sillä vaikutusta oli mun rahatilanteeseen että lopetin, mutta sen vaikutuksen huomasin vasta hiljalleen..

vv
Alkuperäinen kirjoittaja mie...:
mä voisin sen verran kommentoida.... että raha joka jäisi siitä tupakista (eli 4?päivä) menisi vuoren varmasti johonkin muuhun turhakkeeseen... alotetaan vaikka meikeistä tai makeisista..
itse voin kokea että vaikka tupakoin en raaski tilata lehtiä ja oman puhelin laskunikin pien ihan kurissa, mutta jos minä laittaisin ton rupakkirahan säästöön niin se menisi turhaan roinaan oikeastaan.
eli tupakointi pitää minun shoppailuhaluni kurissa kun ei vaan pysty ostamaan mitään turhaa.
(olen kyllä lopettamassa tupakoinnin ihan terveydellisistä syistä. katsoo tulevaisuuteen ja miettii mihin seuraavaks törsääkään rahansa....)
Laske säkin kuinka monta viikkoa vuodesta olet töissä pelkästään maksaaksesi tupakkasi. Se selventää tilannetta.

Yhteistyössä