mua välillä kyl oksettaa tää palsta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
täällä on kiva juu kertoa huolistaan, saada vertaistukea, kertoa onnellisistakin asioista. mutta sitten täällä on jotain, ihme kavereita jotka kaivelee sun vanhoja keskusteluja ja kaivaa ne kipeimmät asiat esille, syyllistää sua ku oot kaheli tai hullu ku oot ollu masentunut, ja sitten niiden ihme tyyppien mielestä elämästä ei saa enää nauttia vaan sä oot selvä juttu niiden mielestä että oot pipipää. millaisia tälläiset ihmiset on?

No siksi minäki kirjotan kaikki oikeat asiat (masennus ym. jutut) aina harmaana, koska en jaksa sitä paskaa niskaan. Sit ku kirjottelen niitä näitä mustana, niin kukaan ei tiedä, että se olin juuri minä joka sitä paskaa niskaani otin.

Kun ei muuten pystytä pätemään niin isketään vyön alle. Jos meneillään olevassa keskustelussa ei ole siihen sopivaa aihetta niin kaivellaan vanhoja juttuja. Naurettavaa ja äärimmäisen noloa :ashamed:
Mua hävettää joskus muutamien kirjoittelijoiden puolesta, kun käyttäytyvät niin typerästi. Varsinkin, kun omasta mielestään luulevat olevansa kovinkin "cooleja" ja näppäriä.

Nyt on kesäloma. Siis kouluista. Teinit hengailee palstalla. Ja sitten on noita pervoja, jotka Iltalehti tänne houkutteli. Palstalla asuu myös ainakin yksi, jonka elämä lienee aika murheellista. Henkilö, joka purkaa oman pahan mielensä ihan kaikkeen, mihin vaan pystyy purkamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Tiedetään!Täällä pyörii oikeesti ihan pimeetä sakkia :headwall:

NIIN pyöriikin jA SINÄ TAIDAT OLLA YKSI NIISTA

no just tälläsiä. HARMAITA!

Mie en tee tänne mitään aloituksia enää joka liittyy mun henkilökohtaiseen elämään.En niin mitään.Aina joku onnistuu loukkaamaan vaikka kuinka yrittää olla ottamatta henkilökohtaisesti. Ei mulla vaan oo tapana edes nettipalstalla haukkua ihmisiä ihan vaan huvikseen.sehän on ihan teiniä touhua! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
No siksi minäki kirjotan kaikki oikeat asiat (masennus ym. jutut) aina harmaana, koska en jaksa sitä paskaa niskaan. Sit ku kirjottelen niitä näitä mustana, niin kukaan ei tiedä, että se olin juuri minä joka sitä paskaa niskaani otin.

ehkä olis pitäny. kirjoittaako jotkut oikeesti kaiken johonkin lapulle ylös mitä täällä jotkut kirjoittaa. yök.. :x ei oo elämää ei..

Sitä oot itekin ihmetelly, kun tämä kuitenkin on kaksplus ja pitäis olla keskittyny lapsiin ja perheeseen.

Täällä on ihan hirveesti ihmisiä, jotka eroaa ja sit kun joku "huokasee" et onneks meillä menee hyvin ja on onnellinen, niin mitä saakaan vastaukseksi: Mistä sinäkään tiedät milloin ja kenen kans sun ukkos sua pettää? tms....

Onneksi itse elän onnellisessa parisuhteessa<3
...ja turha kenenkään mitään vastakommenttia laittaa,
kun ei tiedä kuinka onnellisia ollaan<3

ehkä olis pitäny. kirjoittaako jotkut oikeesti kaiken johonkin lapulle ylös mitä täällä jotkut kirjoittaa. yök.. :x ei oo elämää ei..

joku otetaan aina silmätikuksi, meni sillä sitten hyvin tai huonosti :D mut helpommalla pääsee ku harmaana kirjottaa

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1465873#m16605306
Voi juma. :o Nyt tunnen syvää myötähäpeää tuon harmaan päänaukojan puolesta. Ja Smeagol, oon vilpittömästi pahoillani että tuon tyypin takia ketju meni tuollaiseksi. :hug:

Mie en tee tänne mitään aloituksia enää joka liittyy mun henkilökohtaiseen elämään.En niin mitään.Aina joku onnistuu loukkaamaan vaikka kuinka yrittää olla ottamatta henkilökohtaisesti. Ei mulla vaan oo tapana edes nettipalstalla haukkua ihmisiä ihan vaan huvikseen.sehän on ihan teiniä touhua! :kieh:

nii, oikeesti. mä kerron mun ihanasta vauvasta täällä ja mulle tullaan nauramaan ku oon niin huvittava ku tämmäsenä pipipäänä lapsen vielä tein. se oikeesti loukkas ja en edes ymmärrä miksi tuntemattomille täytyy solvata tommosia?

Kyllä teidät erottaa käsialasta, kirjoitustyylistä vaikka harmaana kirjoittelette. Ei paljoa auta! Siksi tuntuukin että tänne kirjoittelee vain elämässään epäonnistuneet, masentuneet, lihavat, hyväksikäytetyt perheväkivallan uhrit ja petetyksi tulleet..

nii, oikeesti. mä kerron mun ihanasta vauvasta täällä ja mulle tullaan nauramaan ku oon niin huvittava ku tämmäsenä pipipäänä lapsen vielä tein. se oikeesti loukkas ja en edes ymmärrä miksi tuntemattomille täytyy solvata tommosia?

Oli kyllä ilkeesti sanottu :( Paljon onnea pienen perheenlisän johdosta!<3

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1465873#m16605306
Voi juma. :o Nyt tunnen syvää myötähäpeää tuon harmaan päänaukojan puolesta. Ja Smeagol, oon vilpittömästi pahoillani että tuon tyypin takia ketju meni tuollaiseksi. :hug:

kiitos. mä voin käsi sydämellä sanoa että olen ollut masentunut juu, mutta mulla on ihanat lapset, mies, mulla on kaikki hyvin ja en kertaakaan ole harkinnut itsemurhaa. ja mä aion parantua ja teen mitä vaan että voin henkisestikin hyvin.

Yhteistyössä