Alkuperäinen kirjoittaja just:Siksi tuntuukin että tänne kirjoittelee vain elämässään epäonnistuneet, masentuneet, lihavat, hyväksikäytetyt perheväkivallan uhrit ja petetyksi tulleet..
Mikä sä noista olet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Siksi tuntuukin että tänne kirjoittelee vain elämässään epäonnistuneet, masentuneet, lihavat, hyväksikäytetyt perheväkivallan uhrit ja petetyksi tulleet..
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:No siksi minäki kirjotan kaikki oikeat asiat (masennus ym. jutut) aina harmaana, koska en jaksa sitä paskaa niskaan. Sit ku kirjottelen niitä näitä mustana, niin kukaan ei tiedä, että se olin juuri minä joka sitä paskaa niskaani otin.
Kyllä teidät erottaa käsialasta, kirjoitustyylistä vaikka harmaana kirjoittelette. Ei paljoa auta! Siksi tuntuukin että tänne kirjoittelee vain elämässään epäonnistuneet, masentuneet, lihavat, hyväksikäytetyt perheväkivallan uhrit ja petetyksi tulleet..
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:niin ja multa kans onnittelut koko perheelle.. perässä tullaan kuukauden päästä. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Tiedetään!Täällä pyörii oikeesti ihan pimeetä sakkia :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Kyllä mäkin oon täällä monesti mieleni pahoittanut.
Kerran kysyin apuja, kun pieni tyttöni 1vee pelkää ihmisten kovia yskäisyjä, aivastuksia jne. Sain vastauksia että "hyi vittu, mikä ällöttävä pikkuprinsessa, mahtaa kasvaa tosi ihqu neiti kun nyt on jo tollanen, vähän mua hävettäis kun lapsi alkais itkemään tollasen asian takia" jne. Kyllä tuli paha mieli. Haukkuis vielä vaikka mua, mutta että lasta...
Silti vaan tulee täällä roikuttua, kumma juttu. Kai sitä on jonkilainen masokisti!
Ap, onnea vauvasta!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei, tätä palstaa kannattaa lukea sellasella sontasuodattimella ja pitää tauko jos oikee alkaa käydä luonnon päälle. Älä ap välitä noista :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Lämpimät onnittelut uuden perheenjäsenen johdosta :flower: :heart:
Toivottavasti haava paranee pian, että pääset nauttimaan täysillä äitiyden pipanoista!
Älä anna noiden kypsymättömien juttujen häiritä; mä luulen kanssa että koulujen loma-ajalla on jotain tekemistä sen kanssa, että tälläkin palstalla on ollut nyt luvattoman paljon täysin ala-arvoisia kirjoituksia ja kommentteja joihinkin ketjuihin. Kait ne pitäis yrittää jättää omaan arvoonsa arvottomaan eikä huomioida niitä lainkaan :/ Kun ne ei saa huomiota niin luulis kyllästyvän |O
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Tiedetään!Täällä pyörii oikeesti ihan pimeetä sakkia :headwall:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1465873#m16605306
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Lämpimät onnittelut uuden perheenjäsenen johdosta :flower: :heart:
Toivottavasti haava paranee pian, että pääset nauttimaan täysillä äitiyden pipanoista!
Älä anna noiden kypsymättömien juttujen häiritä; mä luulen kanssa että koulujen loma-ajalla on jotain tekemistä sen kanssa, että tälläkin palstalla on ollut nyt luvattoman paljon täysin ala-arvoisia kirjoituksia ja kommentteja joihinkin ketjuihin. Kait ne pitäis yrittää jättää omaan arvoonsa arvottomaan eikä huomioida niitä lainkaan :/ Kun ne ei saa huomiota niin luulis kyllästyvän |O
Peesi tähän. Mulla on "suodattimena" se, että kirjoitan tänne vain sen, minkä olisin valmis lukemaan myös iltapäivälehtien lööpeistä.Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Tänne ei kannattais kirjotella sellaisia asioita, mistä voi saada iskun vyön alle. Ainakaan, jos tietää että se tuottaa mielipahaa :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Onnea!
Tänne ei kannattais kirjotella sellaisia asioita, mistä voi saada iskun vyön alle. Ainakaan, jos tietää että se tuottaa mielipahaa :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on metka juttu, että ivataan ja syyllistetään heti, kun kuullaan että sairastaa/on sairastanut masennusta. Miks ei ivata esim. diabeetikoita? Tai moitita syöpää sairastavia? Jotkut luulee olevansa toisten yläpuolella, kuvittelevat olevansa ns. parempaa väkeä. Sellaisiin aina välillä törmää, valitettavasti.
p.s. onnea vauvasta! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja eiras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on metka juttu, että ivataan ja syyllistetään heti, kun kuullaan että sairastaa/on sairastanut masennusta. Miks ei ivata esim. diabeetikoita? Tai moitita syöpää sairastavia? Jotkut luulee olevansa toisten yläpuolella, kuvittelevat olevansa ns. parempaa väkeä. Sellaisiin aina välillä törmää, valitettavasti.
p.s. onnea vauvasta! :flower:
Kyllähän tota scarlettia aina moititaan milloin mistäki ja sen somaattisista sairaukista kanssa. Et kyllä sitäki laatua täällä saa jotkut niskaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Täh?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Täh?![]()
![]()
mä en tota kirjoittanut, mutta muistelisin itsekin, että eikös sua ole arvosteltu fyysisistä vaivoista mm. väitetty ylipainon olevan syynä yms?