Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:No meillä oli toi sama tilanne joskus kun vietettiin sukujouluja. Yksi lapsi sai läjäpäin lahjoja, muille tuli pari pakettia. Nyt aikuisena ymmärrän paremmin tän jouluidean ja tiedän että joulupukki ei niitä paketteja hanki, vaan tämän lapsen vanhemmat, jotka muuten edelleen sponssaa melkoisen runsaskätisesti tytärtään. Mutta olin silloin aika kateellinen kampauspäistä, ja pimeässä hohtavasta barbien mekosta. Eli ymmärrän tuon tilanteen lasten kannalta melko hyvin kun olen sen itse kokenut.
Eivät varmaan tajua yhtään että nää lapset varastaa lahjoillana koko shown. Varmaan niitä vois avata parissa eri erässä niitä paketteja, vaikka kotona lisää tai jos käyvät toisilla isovanhemmilla tms niin roudaa sinne mukaan myös niitä paketteja.
Joku sentään ymmärtää mitä tarkoitin
Mä olenkin ajatellut, ehdottaa jotain tuon tyylistä. Ettei niitä kaikkia avattaisi ja tuotaisi sinne yhteen paikkaan. Ja ihan ekoina jouluina se menikin niin, mutta siitä on vaan lipsuttu...
Luuletko ettei serkkulapset kertois sun lapsille niistä tontun myöhemmin tuomista?
"Me saadaan nyt näin vähän, kun tontut joka joulu tuo meiän loput lahjat kotiin".
En usko, koska ollaan muuten aika harvoin tekemisissä.
no siin ois sit taas minust yks hyvä syy lisää olla hylkäämättä sukujoulua. että ei jäis sukulaiset lapsille ihan tuntemattomiks.