Mua vähä ihmetyttääää...

• Viestiketjun aloittaja ?!?!
  • Ensimmäinen viesti
?!?!
Niinhän se on että tyylinsä kullakin jne...
Mutta sanon vaan oman mielipiteeni että aika outoa kun vihjaillaan että pääset kummiksi ja pyydetään apua vaikka välimatkaa on suurinpiirtein se 50km ja mulla on kaupanpäälle työt ja omat lapset.
Hänen omat vanhemmat asuvat parin kilsan päässä, mutta eihän isovanhemmilta voi apua pyytää.
Olis voinu edes suoraan sanoa asiasta eikä vaan lopettaa puhelimeen vastaamista kun kaikki on tehty ja ristiäiset on parin päivän päästä.
Että näin.
Asia ei täällä parane mutta oli vaan pakko johonkin tätä purkaa,ne ymmärtää ketkä ymmärtää ja loput,ei voi mitään. Son moro!

.-.-
äitiys muuttaa näköjään ihmistä : ) mä olen aina kutsunut parhaan kaverini perheineen kaikkiin meiän juhliin ja suvusta vain tärkeimmät. Jospa voisit vielä suoraan tekstata ja kysyä että haluaako että olet paikalla vai pitääkö vain suvun kesken? tai sitten annat vain olla mutta kyllähän tuo varmaan muutaa ystävyyssuhdetta huonompaan suuntaan, kun tuollai kohtelee.

"vieras"
Jospa ystäväsi mies halusi kummeiksi sukulaisia? Kummien pitää kuitenkin olla sellaisia, jotka molemmat vanhemmat haluvat kummiksi. Ei siis riitä jos olet ystäväsi paras kaveri, jos miehesi ei tunne sinua kovin hyvin. Ja jos sua ei kutsuta kummiksi, niin olisi ehkä vähän outoa pyytää ristiäisjuhlaan paikalle ihan muuten vaan. Normaalisti kun ristiäisissä on yleensä vain sisarukset, vanhemmat ja kummit. Eli hyvin pienimuotoinen juhla kyseessä.

Jos hän oikeasti kyseli sinulta apuja koska ei tiedä ristiäisistä kovin paljon, ja sä otit sen nyt isompana asiana kuin se onkaan? Mäkin kysyin vinkkejä äitikavereilta mutta en osannut ajatella että se voisi tarkoittaa että haluan heidät lapsen kummiksi.

Yhteistyössä