"pekkis"
teillä taitaa olla seksiä joka ilta, veikkaan että mies on hyvin herrasmiesmäistä poikaa ku tulee hattu kourassa kotiin että varmasti illalla irtoais
Mitä pahaa siinä olisi, vaikka ihmiset huomaisivatkin ikäeronne? Ei kai se tekisi liitostanne yhtään sen onnellisempaa/onnettomampaa?Täällä nyt taas puhuu ne joilla ei ole asiasta kokemusta. Mieheni on 20 vuotta vanhempi eikä sitä huomaa. Ja jos joku ulkopuolinen viitsii laskea harmaita hiuksia yksitelle,n niin se on hänen ongelmansa, ei meidän. Katsokaas kun ihmiset on yksilöitä. JEE! Jos se teidän tuntemanne 20 v vanhempi mies on ihan papparainen niin se ei tarkoita että kaikki olisivat. Miten, te jotku voitte olla, niin, yksinkertaisia?
A, miten sä tuon niin käsitit että siinä pahaa olisi. Ei siinä ole pahaa.Mitä pahaa siinä olisi, vaikka ihmiset huomaisivatkin ikäeronne? Ei kai se tekisi liitostanne yhtään sen onnellisempaa/onnettomampaa?
Tai sitten täällä kirjoittaa sellaiset, joilla on joko omakohtaista kokemusta tai joiden lähipiirissä on isolla ikäerolla olevia pariskuntia. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Kaikilla asiat eivät ole parisuhteissaan niin hyvin kuin sinulla.Täällä nyt taas puhuu ne joilla ei ole asiasta kokemusta. Mieheni on 20 vuotta vanhempi eikä sitä huomaa. Ja jos joku ulkopuolinen viitsii laskea harmaita hiuksia yksitelle,n niin se on hänen ongelmansa, ei meidän.
Ajattelin vain, kun korostit niin kovin sitä, ettei ikäeroanne huomaa päälle päin ja nimitit toisia miehesi ikäisiä "papparaisiksi".A, miten sä tuon niin käsitit että siinä pahaa olisi. Ei siinä ole pahaa.
Niin. Kannattaa ihan varmuudeksi välttää rakastumasta itseään vanhempaan koska niin välttyy hankaluuksilta avioliitossa? Mun tuttavapiirissä on muutamia onnellisia iältään "epäsuhtaisia" pareja.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25580093:Tai sitten täällä kirjoittaa sellaiset, joilla on joko omakohtaista kokemusta tai joiden lähipiirissä on isolla ikäerolla olevia pariskuntia. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Kaikilla asiat eivät ole parisuhteissaan niin hyvin kuin sinulla.
Ei rakkaus katso, tossa kohtaa. Kuinka paljon olet valmis miehesi eteen tekemään kun vanhenette? Tuo ajatusmaailma jossa eletään tässä hetkessä on niin kaksikymppistä, niiiiiiin kaksikymppistä. Ollaan voiman tunnoissa ja uskotaan siihen jaksamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Ettänäin!;25580135:Hei, minä täytän kohta 21, ja mieheni täytti juuri 50, ja AVIOLIITOSSA OLLAAN ONNELLISESTI. Ei se rakkaus katso ikää, miettikää nyt perkele!
Samanlaisia kohtaloita on myös mun lähipiirissä. Vaikka eihän meistä kukaan voi oikeasti tietää millainen ap:n ja hänen miehensä tulevaisuus on, myös tämä voi olla yksi vaihtoehto. Toivottavasti ei.Mulla vanhemmilla 13 vuotta ikäeroa. Isä nyt 73v ja äiti täytti 60v. Äiti työelämässä - isä ollut jo 10 vuotta eläkeellä. Äiti on isän hoitaja mitä suurimmassa määrin. Dementia on alkanut vaivata ja parempaa tuskin on toivoa enää. Isä pystyy vielä olemaan kyllä kotona, tuntee meidät jne. Mutta muisti on mitä on noin muuten. Äitini siis joutuu kaitsemaan isääni kuin pientä lasta ihan perusjuttujen kanssa. Se on aika raskasta koska hänellä on edelleen myös se päivätyö joka on hoidettava. He ovat olleet kyllä onnellisiä - mutta enää ei voi ihan niin sanoa koska isäni on välillä hyvin arvaamaton. Ei hän käsiksi äitiini ole onneksi käynnyt, mutta toisinaan ei apua suostuisi ottamaan vastaan, syömään lääkeitään jne. Me lapset autamme minkä omalta elämältä pystymme.
Kyllä, jos (mun) järjellä ajattelee.Niin. Kannattaa ihan varmuudeksi välttää rakastumasta itseään vanhempaan koska niin välttyy hankaluuksilta avioliitossa? Mun tuttavapiirissä on muutamia onnellisia iältään "epäsuhtaisia" pareja.
Oikeesti sillä iällä tai koolla tai värillä ei ole paljonkaan merkitystä jos ihmiset on samalla aaltopituudella.
Eihän se mun juttu nyt ihan näin mennyt...Ajattelin vain, kun korostit niin kovin sitä, ettei ikäeroanne huomaa päälle päin ja nimitit toisia miehesi ikäisiä "papparaisiksi".
Sinänsä olemme varmaan yhtä mieltä siitä, että jokainen saa olla minkä ikäisen ja näköisen kanssa tahansa, kunhan se tuntuu oikealta.