mua surettaa meidän neidin puolesta..PPH:sta !!

Neiti on ollut nyt kohta kaksi kk perhepäivähoitajalla.
Ja noin 4 kk sitten lopetettiin yö vaippojenkin käyttö..
Nyt tänää pph laitto mulle viestii,et pitäis laittaa huomenna vaippoja mukaan hoitoon,et se voi meijän neidille laittaa vaipan,että voivat olla pidempään ulkona..
ja tehä pidempii lenkkejä..
:eek:

Meijän neiti on ollut kovin ylpee tosta,ettei joudu vaippaa enää käyttää ja pelkään,et nyt tulee sit suru..
Surettaa itteääkin...
 
Täh, no et varmana vie sen takia vaippoja :eek: Pitäähän se pissa-asia hoitaa muutenkin kun käskyyttää jo kuivaksioppinutta lasta pissaamaan vaippaan |O Käske hoitajan ite pissata vaippaansa :headwall:


Tyttölapsen pissautus on keksitty jos ei vessaan pääse, eihän sitä tarvii puoltapäivää pylly paljaana toista roikottaa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Täh, no et varmana vie sen takia vaippoja :eek: Pitäähän se pissa-asia hoitaa muutenkin kun käskyyttää jo kuivaksioppinutta lasta pissaamaan vaippaan |O Käske hoitajan ite pissata vaippaansa :headwall:


Tyttölapsen pissautus on keksitty jos ei vessaan pääse, eihän sitä tarvii puoltapäivää pylly paljaana toista roikottaa :|
Oon aika lailla samaa mieltä. Siis en todellakaan laittas tyttöni matkaan vaippoja enää, vaan että voivat tehdä pidempiä retkiä ym..Eihän ne retket voi kovin pitkiä olla juuri siksi että lapset, isommatkin pääsee vessaan. Hohhoh.
 
No mä olen niin järkyttynyt..en oikeesti tiedä onko sil hoitajalla oikeutta käskee mun pakottaa lapselleni takasin vaippa vain sen takii,et ne voi olla pidempään ulkona..
Ja mä olen käynyt meijän neidin kaa hoitajan pyynnöstä terkkarissa pissa testeissä,kun se oli huolissaa siitä et pissii paljon..
mut ei ollut mitään..kuulemma johtuu nopeesta aineenvaihdunnasta..
Argh..mitä enempi aattelen asiaa ni alkaa ärsyttää..
Mies meni just hakee tyttöö hoidosta ku oon ite niin vihanen /suuttunut/ymmärtämätön,et pelkäsin sanovani jotain pahasti sille hoitajalle..
 
nöppäri
Siis tuon ikäiselle muka vielä vaippoja, no et varmana niitä vie, ja myös sanot, että niitä ei myöskään muiden toimesta sinne hommata, eikä käytetä. En kyllä joustaisi tässäasiassa miliäkään, käykööt väliaika pissalla, jos ei muu auta.
 
Siis turhaa vouhotusta hoitajan puolesta, tuohan on suoranaista pelottelua jos pissakokeisiin asti on komennettu ja kotona et koe asiaa ongelmaksi :eek: Toiset käy vaan useammin pissalla kun toiset, niinhän se on aikuisenakin edelleen. Että taitais olla jo aika ärähtää hoitajalle.
 
Meillä oli sama tilanne aikoinaan, tai meillä oli vaippoja jäänny kun tyttö oppi kuivaksi. Toisaalta harmitti ihan hirveesti tytön puolesta, mutta kun he olivat pari tuntia pihalla, eikä neiti aina ihan varmana muistanu sanoa tarpeeksi ajoissa jos pissatti. Ymmärsin kyllä hoitajaa, kun ei ollut kiva lähtä neljän parivuotiaan kanssa kävelemään puolta kilsaa vain vaihtamaan yhdelle kuivat vaatteet. Vaippoja ei siis laitettu, jos olivat pihapiirissä, mutta jos lähtivät kauemmas, niin sillon laitto. Eikä meillä onneks reagoitu negatiivisesti :hug:
 
Ja kun me ollaan koko perhe ulkona ni ollaan usein pari kolme tuntia..neiti käy pissalla ennen lähtöö ja ei se pissahätää oo valittanut,eikä housuun laskenut..

Mietin nyt et joshtusko siitä hoitopaikasta olisko siel hoidossa jotain ku sillä oli parin eka viikon jälkeen käyny siellä pari pissa vahinkoakin..
Ja kotona ei ole tullut YHTÄKÄÄN kertaa sänkyyn pissat ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Mietin nyt et joshtusko siitä hoitopaikasta olisko siel hoidossa jotain ku sillä oli parin eka viikon jälkeen käyny siellä pari pissa vahinkoakin..
Ja kotona ei ole tullut YHTÄKÄÄN kertaa sänkyyn pissat ..

Tiiätkö höpöttääkö se hoitaja ite lapselle siitä et kun sä käyt pissalla niin usein? Jos lapsi on jännänny pissalla käymistä sen takia et saa siitä nuhteita ja yrittäny pinnata suhteellisen kauan sen takia?

 
Enkä mä tiedä mitä se hoitaja sille siellä höpöttää päivällä..
Siltä hoitajalta saa usein muutenkin nyhtää sen tiedon,et miten on päivä mennyt jne..

Aattelin et noi pissa vahingot olis tullu ,ku ihan uus tilanne jne..
mut miks ne ei sit olis tullu eka viikolla...
Oon myös miettinyt,et oliskohan et meijän likka hakee huomioo sillä,et siel käy usein pissalla..
Kun hoitaja sano,et neidillä on ollut vaikeeta päästä "porukoihin" kun siel on meijän tytön lisäks ollu kolme lasta ja ovat alusta asti olleet kimpassa ja kaksi niistä viel sisaruksia..
 
ohhoh!! just profiilista luin sun tytön iän. meillä kuukauden nuorempi tyttö ja en kyllä todella veis vaippoja hoitoon vaikka miten pyytäsivät! ei varmana ole oikeutta heillä noin isolle tytölle vaippoja vaatia.
 
No hetki sit tuli tyttö hoidosta ku isi haki..
Kysyin miten meni hoidossa ja halin jne kuten aina..
ekat sanat tytön suusta: " mun pitää alkaa käyttää vaippaa taas"
minä sitten kysyn et haluutko sä tosiaan vaippaa käyttää..
Ni likka totes :" hoitotäti sano,et mä haluun käyttää vaippaa ja vaippaan pissataan"
:eek: :eek: :eek: |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
No hetki sit tuli tyttö hoidosta ku isi haki..
Kysyin miten meni hoidossa ja halin jne kuten aina..
ekat sanat tytön suusta: " mun pitää alkaa käyttää vaippaa taas"
minä sitten kysyn et haluutko sä tosiaan vaippaa käyttää..
Ni likka totes :" hoitotäti sano,et mä haluun käyttää vaippaa ja vaippaan pissataan"
:eek: :eek: :eek: |O |O |O
Ei helvetti :$ Reklamoinnin paikka, todellakin
 

Yhteistyössä