Mua suorastaan naurattaa,kun kuulen jonkun synnyttäneen alakautta!

  • Viestiketjun aloittaja Vilma
  • Ensimmäinen viesti
k
Mäkin nauroin niin apljon kun synnytin, että meinasin pöydältä pudota, varsinkin ponnistaminen toi lähes hysteerisen naurun, että piti oikein ilokaasua vetästä, että rauhottuu.
 
en jaksa kirjautua Hemmetin raivostuttavaa
just
mitä vikaa siinä on? mieluummin alakautta kuin sektiolla, 3 lasta olen synnyttäny ja värkki on pysyny samana, viimesimmässä ei edes tullu repeämiäkään,
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa kirjautua Hemmetin raivostuttavaa:
just
mitä vikaa siinä on? mieluummin alakautta kuin sektiolla, 3 lasta olen synnyttäny ja värkki on pysyny samana, viimesimmässä ei edes tullu repeämiäkään,
Ei mitään vikaa,kunhan kirjoitin, kun oli aloitus myös että sektioon joutuneille joku myhäilee. Mulla takana sektio ja alatiesynnytys, molemmat. Kummassakin omat hyvät ja "huonot" puolensa.
 
Kyllä se on niin, että värkki ei mee miksikään alatiesynnytyksessä. Ikävämpää tosiaan olisi saada se punainen viiva sektiosta.

Asiaahan on tutkittu, että osalla synnyttäjistä on kireemmät paikat kuin lapsettomilla. Synnyttäneet kun pitävät huolta kohdunpohjan lihaksistaan!!!! :p
 
hemmetin raivostuttavaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa kirjautua Hemmetin raivostuttavaa:
just
mitä vikaa siinä on? mieluummin alakautta kuin sektiolla, 3 lasta olen synnyttäny ja värkki on pysyny samana, viimesimmässä ei edes tullu repeämiäkään,
Ei mitään vikaa,kunhan kirjoitin, kun oli aloitus myös että sektioon joutuneille joku myhäilee. Mulla takana sektio ja alatiesynnytys, molemmat. Kummassakin omat hyvät ja "huonot" puolensa.
no jospa olisin vähän aikaa katellu muita kirjoituksia olisin älynny asian =)
 

Yhteistyössä