mua raivostuttaa mies ei vastaa puhelimeen! lapsi soittaa ja ei vastaa ku luulee että se oon minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jätetty

Vieras
eikö olekkin lapsellista?

sit mun pitäs myöntyy antaa lapsi sille silloin kun isi haluu, lapsen halulla ei ole väliä. eikä sillä että ehkä mullakin pitäs olla oikeuksia.

Miten se kuvittelee että se voi jättää meidät ja olettaa että se saa määrää lapsen tapaamiset?

Siis oikeesti miksi se olettaa että äiti hoitaa aina ku iskää ei huvita mutta iskä saa hoitaa aina ku sitä huvittaa?

enioten kyl raivostuttaa se ettei vastaa puhelimeen tyttö yrittäny soittaa tänään 3kertaa ja se on tahalleen jättäny vastaamatta puheluihin,vaikka viesteihin vastaa.

mitäpä jos mä en vastaa sille yhtään mitään viesteihin jos ei kerran kykene sopimaan puhelimessa tai naamatusten asioista.

joo se pelkää että mä suutun sille tai sanon rumasti,mutta mitä väliä? se jätti mut se satuttaa sen lasta, kai sen olis pitäny ymmärtää että sen teoilla on seuraukset. ja eiks niin että aikuinen ihminen kestää seuraukset!

Jos olisin ap varaisin ajan lv:lle ja ennen sitä en vastaisi yhteydenottoihin...Saisit etäisyyttä asioihin ja pettymykset jäisi minimiin. LV:llä voisi sitten olla helpompi sopia asioista.

Mulla on tismalleen sama tilanne paitsi että mä heitin miehen pellolle. Mä oon ratkassut tilanteen niin etten todellakaan välitä, isä ottaa yhteyttä kun sille sopii, en jaksa enään kuluttaa mun omaa energiaa siihen että suuttuisin sille. Mielummin vietän aikaa mun ihanan lapsen kanssa kun riitelen sen isän kanssa.

Oon ajatellut asian niin että kun lapsi kasvaa niin se saa itse päättää miten pitää yhteyttä isäänsä vai pitääkö ollenkaan...kyllä se isä vielä jonain päivänä tajuaa että on mokannut kun lapsi ei olekkaan enään kiinnostunut siitä.

Teillä on ilmeisesti aika tuore ero vielä? Kun aikaa kuluu niin tilanne tasottuu, älä pahota mieltäs turhaan sellasen takia mille et voi mitään. Ohjaa lapsen ajatukset johonkin muuhun kun isän miettimiseen.

no siis laitoin ekan soiton jälkeen että lapsella on paha olla,että piirsi koko perheen itkien ja kulki itkien se kainalossa ympäri asuntoa. lapsi soitti uudelleen. ei vastannu.

laitoin viestin että sun tyttö yritti soittaa sulle ja arvaa kuinka pahalta siitä tuntui kun et vasttaa. tyttö soitti uudelleen ja taas jätti vastaamatta

koska vissin pelkää että huijaan että pääsisin sille puhumaan(siis aivan kamalaa puhua ihmisen kanssa jonka kanssa jako mota vuotta kaiken),mutta siis aivan oikeesti tyttö halusi soittaa.

nyt siis tyttö tuli 3kertaa torjutuksi, ja itki vaan enempi. vitun ukko!

[QUOTE="Paula";27824623]Mulla on tismalleen sama tilanne paitsi että mä heitin miehen pellolle. Mä oon ratkassut tilanteen niin etten todellakaan välitä, isä ottaa yhteyttä kun sille sopii, en jaksa enään kuluttaa mun omaa energiaa siihen että suuttuisin sille. Mielummin vietän aikaa mun ihanan lapsen kanssa kun riitelen sen isän kanssa.

Oon ajatellut asian niin että kun lapsi kasvaa niin se saa itse päättää miten pitää yhteyttä isäänsä vai pitääkö ollenkaan...kyllä se isä vielä jonain päivänä tajuaa että on mokannut kun lapsi ei olekkaan enään kiinnostunut siitä.

Teillä on ilmeisesti aika tuore ero vielä? Kun aikaa kuluu niin tilanne tasottuu, älä pahota mieltäs turhaan sellasen takia mille et voi mitään. Ohjaa lapsen ajatukset johonkin muuhun kun isän miettimiseen.[/QUOTE]

on tuore ero alle viikko.. mutta mä en silti käsitä miestä joka toimii näin. se tietää miten koville tää ottaa tuolle tytölle, luulisi että pyrkisi toimimaan mahdollisimman oikein. ei se ansaitse tyttärensä rakkautta. grr.

niin ehkä mä nyt sitte vaan jätän sen omaan arvoonsa. mä vaan tyhmänä ajattelin että jos se näkee meitä,niin ehkä se tajuaa mitä on tehnyt ja muuttaa mielensä.

Mut toisaalta koska se voi kohdella mua ja etenkin lastaan näin, niin haluanko mä sitä takaisin kuitenkaan? ehkä en.

Minkä ikäinen lapsi? Sä sanot lapselle, että tietysti on kurjaa ja sua saa surettaa tmä tilanne, mutta arvaa mitä, me pärjätään hyvin ja meillä on hyvä näin ja isi rakastaa sua myös paljon. Isä voi jättää vastaamatta myös, koska ei saa koottuaan itseään ( ei kestä lapsen itkua ) tai sillä on nais seuraa tms. Rauhotat nyt lapsen ja tilanteen ja un ohdat lapsen vuoksi oman ketutuksen hetkeksi. Huomenna varaat ajan lastenvalvojalle,jotta saatte asiat sovittua.

Jos se on sellaisessa tilanteessa, ettei pysty puhumaan mutta pystyy kuitenkin viesteihin vastaamaan? Kokeilkaa myöhemmin uudelleen, yritä selittää tytölle että iskä ei pysty nyt puhumaan.
Raivostuttavaa kyllä tuollainen, jos tahallaan tekee. Sääliksi käy pikku tyttöäsi ja sinuakin.

Älä nyt tässä kohtaa haaveile miehen paluusta ja elä sen varassa. Jos hän ja sinä haluatte paluuta, antakaan ensin aikaa toisillenne selvittää välinne. Äl'ä myöskään käytä lasta aseena saada mies sinne tai osallistumaan arkeenne. Lapsen vuoksi olisi hyvä että osallistuu, mutta jos mies kokee että haet sen avulla hänet teille omia päämääriäsi varten, niin hän alkaa kartella myös lasta. Tiedän, kurja tilanne, mutta nyt jäitä hattuun ja lapsi etusijalle. Tarkoitin tuota kommenttiasi, että saisit miehen tajuamaan mitä menetti,hän tajuaa sen kyllä ähi viikkoina kun on ottanut etäisyyttä jos kokee menettäneensä enemmän kun sai tilalle.

Mies ahdistuu entisestään jos kokoajan rinkuttelet soitella sen perään. Anna miehelle aikaa äläkä ole kokoajan tuppautumassa nenän eteen. Ei takuulla halua takaisin tulla jos kokoajan ahdistelet viestein tai soittaen. Kannattaisi sinunkin energiasi suunnata lapseesi eikä exän ahdisteluun.

• Tykkää
Reactions: rops
Alkuperäinen kirjoittaja jätetty;27824657:
on tuore ero alle viikko.. mutta mä en silti käsitä miestä joka toimii näin. se tietää miten koville tää ottaa tuolle tytölle, luulisi että pyrkisi toimimaan mahdollisimman oikein. ei se ansaitse tyttärensä rakkautta. grr.

niin ehkä mä nyt sitte vaan jätän sen omaan arvoonsa. mä vaan tyhmänä ajattelin että jos se näkee meitä,niin ehkä se tajuaa mitä on tehnyt ja muuttaa mielensä.

Mut toisaalta koska se voi kohdella mua ja etenkin lastaan näin, niin haluanko mä sitä takaisin kuitenkaan? ehkä en.

Nyt ei kannata haikailla yhtään miehen perään, keskityt nyt vaan sun ja lapsen arjan pyörittämiseen ja annat pölyn laskeutua. Susta tuntuu varmasti nyt ihan paskalta mutta sä ihan varmasti selviit! Kun keskityt lapsen kanssa yhdessä oloon niin siitä saa ihan uskomattomasti voimaa!

Tsemppiä kovasti, tiedän mitä käyt läpi eikä se ole helppoa..

[QUOTE="...";27824713]Mies ahdistuu entisestään jos kokoajan rinkuttelet soitella sen perään. Anna miehelle aikaa äläkä ole kokoajan tuppautumassa nenän eteen. Ei takuulla halua takaisin tulla jos kokoajan ahdistelet viestein tai soittaen. Kannattaisi sinunkin energiasi suunnata lapseesi eikä exän ahdisteluun.[/QUOTE]

Juuri näin!

Vanhempien ero, Vanhempainnetti - MLL

Minkä ikäinen lapsi?

Minusta sun vastuulla äitinä on huolehtia, ettei lapselle pääse käymään noin ikävästi. Jos isä ei kerran vastaa, niin en antaisi soitella monta kertaa perään, vaan sanoisin että soitetaan nyt vaikka mummille, ukille tai kummille, jollekin muulle joka vastaa ja lapsi saa jutella jonkun toisen aikuisen kanssa. Johdattaisin myös piirtelemään jotain kivempia asioita, toki ikävän voi ilmaista, mutta ei jäädä siihen koko ajaksi vellomaan. Sano että laitetaan piirrustus talteen jonnekin ja sitten toisiin hommiin.

• Tykkää
Reactions: rops ja Kerpele

Kyllä se mies tietää että ajattelet näin, siksi varmasti jättääkin vastaamatta, ei halua sun toiveita ylläpitää.

Käy ostamassa kioskilta prepaid-kortti ja laita viesti sille ukolle että kun prepaid-numerosta soitetaan on se tyttö jolla on tärkeää asiaa ja sä soitat sitten siitä omasta numerosta.

Voisi olla hyvä käytäntö, ihan vain siksi aikaa kun tilanne rauhoittuu.
Ja kun se on hiukan rauhoittunut niin sopikaa ne tarkat pelisäännöt.

Tuore ero, alle viikko, ja lapsi itkee ja piirtää kuvia perheestä?

Nyt on varmaan sun osalta mennyt joku vikaan. Kuinka vanha lapsi on?
Oot tässä kertonut aika paljon, ja mies todnäk ei vastaa kun oot aivan vauhkona ja pommitat sitä viestein ja soitoin.

Jos erosta on alle viikko niin suosittelen nyt rauhoittumaan. Olet tytölle läsnä ja juttelette asiasta. Isiä tulee varmasti näkemään myöhemmin mutta teillä kaikilla on kova kriisi nyt päällä eikä sitä auta se että koko ajan rimputellaan suuntaan ja toiseen. Olenko ihan väärässä jos väitän että suurin syy yhteydenpitoon olet sinä eikä niinkään tyttö? Tytön kautta saat tavalla tai toisella pidettyä miehesi lähellä ja nyt sekään ei onnistu. Sanon tämän ihan hyvällä, itsekin kokenut saman.

Mullekin tulee mieleen että käytät nyt lasta vaan tekosyynä yrittää pitää yhteyttä mieheen. Ja lapsen avulla yrität syyllistää miestä jättämisestä.Eli mies tekee viisaasti kun ei vastaa puheluihin. Laittakaa tekstarilla se lapsen tärkeä asia, jos viestit kerran tulevat luetuksi. Tai valehtele lapselle, että isi lähetti sulle terveisiä mutta ei nyt ehdi puhumaan puhelimessa. Eiköhän välit lapsen ja miehen välillä palaudu, kunhan teidän ero on vähän rauhoittunut

[QUOTE="...";27824713]Mies ahdistuu entisestään jos kokoajan rinkuttelet soitella sen perään. Anna miehelle aikaa äläkä ole kokoajan tuppautumassa nenän eteen. Ei takuulla halua takaisin tulla jos kokoajan ahdistelet viestein tai soittaen. Kannattaisi sinunkin energiasi suunnata lapseesi eikä exän ahdisteluun.[/QUOTE]

Lapsihan tuossa ahdisteli eikä äiti. Ei se ero lapselle mikään helppo asia ole.
Itse olisin tosin keksinyt jotain hauskaa puuhaa lapselle, jotta unohtaisi harmin, enkä olisi edes yrittänyt mintaa kertaa soitella.
Jatkossa en itse vastaisi miehen soittoihin, ennen kun on tekstarilla ilmoittanut mitä asiaa.

[QUOTE="vieras";27824902]Hankit lapselle oman puhelimen ja numeron ja sillä puhelimella vain lapsi soittaa isälleen. Itse et niihin puheluihin mitenkään puutu ja osallistu.[/QUOTE]

Eikö se olisi sen isän tehtävä hommata se puhelin, jos ei halua äidin puhelimesta soitettavan.

[QUOTE="vieras";27824994]onko tää se jossa lapsi vasta 4v?
eiköhän sillon äiti laita sun puhelimen lapsen käteen että soita nyt taas isille, soita.[/QUOTE]

En tajua tuota? Siis meinaatko että 4 vuotiaalla ei voisi olla ikävä isää vai että 4 vuotias ei osaisi haluta soittaa?
Meidän alle 2 vuotias on koko ajan ränkkäämässä puhelin kourassa soittamaan milloin kenellekin.

Yhteistyössä