Ei se mies halunnukkaan että oltais perhe..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zunami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zunami

Vieras
Täällähän mä oon setvinyt mun ja 21 vuotiaan miehen sielunelämää. Yhteinen 8kk ikäinen lapsi on ja toinen tulossa. Kakkonen on ylläri lapsi ja tulee vaikka ehkäisy oli käytössä.
Asun tällä hetkellä äitini luona väliaikaisesti.. ottaen vähän hengitystilaa tilanteeseen. Mies laittoi tänään viestiä että hän ei jaksa on-off leikkiä enää, eikä kukaan mukaan, että hän näkee lasta sitten joka toinen vkl jos pystyy silloinkaan ikävältään näkemään.

On-off suhde on jatkuntu ihan hänen takiaan. Hän ei osaa seurustella ja aina on "katottu" jos tilanne muuttuisi kun mies saa ajatuksia selvittää. Ei muutu. Ei tiedä. Nyt kuulema sanoo että kun nähdään ensviikon loppuna niin en sanoisi hänelle mitään että ei ruveta lipsumaan nyt tästä päätöksestä.. toista lasta hän ei pysty kuulema sulattamaan ja sanoo että pitäiskö hänen tappaa itsensä että hänestä voisi ajatella hyvin. Jos yritän soittaa niin ei vastaa puhelimeen..

Olen itkenyt itkenyt ja itkenyt.. Miten jaksan tästä eteenpäin? Kahden lapsen yh:nä. Tiedän kuitenkin että mieshän tässä menettää kahden ihanan lapsen kanssa elämisen loppujen lopuksi.. Mitä mieltä te olette? miten jaksan eteenpäin? Luuletteko että mies voi muuttaa vielä mielensä.. En tiedä mitä ajatella. Onko tämä sitten se loppu josta puhutaan niin paljon. Vieläkö mies voi välittää lapsistaan vain onko se niin kylmä kun antaa minun nyt olettaa..

Anna ajan kulua. OIkeasti, kyllä se mieskin vielä järkiintyy, toipukoot nyt ensin ja samalla saa vähän kasvaa. sun on ihan pakko keskittyä itseesi ja jo olemassaolevaan lapseen. Koeta tehdä teidän arjesta nyt mahdollisimman mukavaa ja helppoa. Jos mahdollista, järjestä itsellesi sellaisia asioita joista saat hyvää mieltä. (hieronta, kasvohoito tms).
Nyt voi tunta toivottomalta, mutta ihan varmasti asiat järjstyy parhain päin kunhan vain jaksat nyt olla kärsivällinen.

Yhteistyössä