Mua ottaa vieläkin päähän aamuinen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Olen nukkunut todella pitkään erittäin huonosti. Paha univaje, väsyttää ja oon siis kotona kolmen lapsen kans. Aamulla mies meni käymään kaupassa ennen töihin menoa, mulla ei ole autoa ja kauppaan on matkaa joten ei kannata lähteä rehaamaan näitä kaikkia rattaillakaan..

Pyysin miestä tuomaan jotain helppoa ja nopeaa ruokaa, koska viime yö meni valvoskellessa. Että mä en todellakaan jaksais panostaa ihan hirveän paljon ruoanlaittoon. Mies sitten huomautti mulle, että siellä on pakkasessa possua joka pitäis vaan jauhaa, että voisin laittaa sitä. Vastasin sitten, että en ala sitä tekemään, kun se on jäässä ja mulla menee siinä kauan kun alan sitä perkeleen könttiä paloittelemaan ja jauhamaan käsimyllyllä. Sanoin, että siinä on niin kauhea homma että en tee sitä tänään.

Mies vaan tiuskaisi todella ivallisesti, että no onpa tosi kamala homma, ja manasi vielä lähtiessään sitä että kun pitää tuoda jauhelihaa kaupasta että ei mun tarvi tehdä :headwall:

Ärsyttää. Ehkä olen lapsellinen, mutta voisi hänkin nyt pikkusen tajuta sen että yli puolen vuoden valvolminen alkaa ottaa koville :(

No tosi miehen logiikkaa taas. Sen sulaminen ensinnäkin kestäis päivän ja eihän se jauhaminen mikään temppu ole, vaan jauhaminen ja kolmen lapsen vahtiminen samaan aikaan. Mun mies ois tuonu maksalaatikkoa...

( Mitä jos ottaisit sen lihan sulamaan ja käske miehen jauhaa se illalla ja sulla on just silloin jotain asiaa muualle. Varmistat villin menon vielä suklaavanukkaalla, niin katotaan muuttuko ääni kellossa...)

Yhteistyössä