V
vierailija
Vieras
Jan Klinec Instagramissa
114K likes, 3,445 comments - boss_dzairo February 16, 2025
www.instagram.com
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
www.instagram.com
Kuolannut Kärtsää niin usein, että asiallista.Hohhoijaa, ja asiatonta toi hänen tuonti tänne ylipäätään.
Oon jo syönyt kiitos.Sinä kekätossari, maistuisko muna? T.Urpo
Ottaapa kovilleHohhoijaa, ja asiatonta toi hänen tuonti tänne ylipäätään.
*K* siis hänelleOttaapa kovilleIhan julkisesti on kertonut että olis favourite daddy.
Asiatonta, että kunnon homomies kuolaa jotain oikeasti seksikästä tyyppiä eikä tanttaraisen pikkuslovakkia.Hohhoijaa, ja asiatonta toi hänen tuonti tänne ylipäätään.
Hyi, ihan turhaa tollainen, kun pienemmät on nätit.Hei mammat, mä oon miettinyt käydä ottamassa megalollot. Minkäkokoiset uskaltais ottaa näin a-kupin rinnoilla?
Osaiskoha kekätossari vastata, kun tuntee kaikki homomiehet.Hei mammat, mä oon miettinyt käydä ottamassa megalollot. Minkäkokoiset uskaltais ottaa näin a-kupin rinnoilla?
Ö-kuppiHei mammat, mä oon miettinyt käydä ottamassa megalollot. Minkäkokoiset uskaltais ottaa näin a-kupin rinnoilla?
Vastasin jo, katso edeltävä hyi kommentti.Osaiskoha kekätossari vastata, kun tuntee kaikki homomiehet.
Homot tykkää isoista tykeistä niin luulis olevan sun aluetta, kun kaikki homomiehet tiedät.Vastasin jo, katso edeltävä hyi kommentti.
Mitään tollaistahan en ole sanonut edes, mutta vääntele kuinkas tykkäät.Homot tykkää isoista tykeistä niin luulis olevan sun aluetta, kun kaikki homomiehet tiedät.
Mä taas voin tehdä päätelmiä ihan sen perusteella, mitä keikoilla olen nähnyt. Puolet miehiä suunnilleen. Saman näkee niiltä videoiltakin. Eturvissä he tosin eivät usein ole, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.Kyllä ne Käärijän fanit on naispuolisia. Olen videoista tämän pystynyt päättelemään.
Älä valehtele, hyvä jos ees yks kolmasosa olis.Mä taas voin tehdä päätelmiä ihan sen perusteella, mitä keikoilla olen nähnyt. Puolet miehiä suunnilleen. Saman näkee niiltä videoiltakin. Eturvissä he tosin eivät usein ole, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Kommentoi tänne ainoastaan ihan todellisesti olemassa olevia asioita. Toi sun vammais-kirjoittelusi on niiin noloa.Hei mammat, mä oon miettinyt käydä ottamassa megalollot. Minkäkokoiset uskaltais ottaa näin a-kupin rinnoilla?
Älä valehtele, hyvä jos ees yks kolmasosa olis.
Näkeehän ton matskuista kaikki.Miksi valehtelisin.
?Kommentoi tänne ainoastaan ihan todellisesti olemassa olevia asioita. Toi sun vammais-kirjoittelusi on niiin noloa.
Ai miksi, mitä ne siinä tekisi?Aika moni homomies kylläkin haaveilee, että pääsee polvistumaan K:n eteen...
Näkeehän ton matskuista kaikki.
Siellä on tasan se yksi hapanmarja komposti discordista, joka epätoivoisesti yrittää pitää keskustelua B:stä ja Joksuista yllä. Aina säälistä joku sille hetken vastailee.Niinpä. Bojania varten piti perustaa sivulanka kun häntä ei haluttu pääkanavalleJa se lanka hiljeni heti ensimmäisen päivän jälkeen.
![]()
Jan Klinec Instagramissa
114K likes, 3,445 comments - boss_dzairo February 16, 2025www.instagram.com
Kuinka saatoit? Noin miehekkään miehen sekoittaa slovakkiin!Katsoin tämän Bojaniksi tuosta pikkukuvasta.
Heh heh.Katsoin tämän Bojaniksi tuosta pikkukuvasta.