Mua ottaa päähän se, että en ole tänään ollut pihalla "tarpeeksi!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mistä sekin johtuu että pitää olla huono omatunto jos ei näin hienolla säällä ole ollut pihalla! Olin töissä kolmeen asti ja sen jälkeen kävin vajaan tunnin lenkillä. Viidestä alkaen olen sitten ollut sisällä kun ei töiden jälkeen jaksa lähteä mihinkään eikä ole omaa pihaa jossa maata...

Jos asuisin esim. Thaimaassa ei huonoa omatuntoa olisi, siellä on aina lämmin :D

Me oltiin ainakin normaalia vähemmän ulkona kun oli niin tosi tukalaa. Sisällä ihanan viileetä ja taapero itsekin pyyti vähän väliä sisälle, vaikka ulkona olis jopa saanut uiskennella altaassa! Joten älä suotta pode huonoa omaatuntoa. ;)

Mä oon ollu koko päivän sisällä eikä yhtään oo huono omatunto. Mun mielestä tälläinen keli on yksinkertaisesti kauhea. Lämpö on kivaa mut kaikella on rajansa... En ymmärrä kuinka tämmöisestä joku oikeesti nauttii??

Mä kyllä nautin tästä kelistä, mutta en vaan jaksa töiden jälkeen enää lähteä minnekään. Sen muuten huomaa, että monen mielestä on jotenkin "syntiä" kuluttaa kauniit päivät sisällä. Sisällä olo on suurinpiirtein rangaistavaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos asuisin esim. Thaimaassa ei huonoa omatuntoa olisi, siellä on aina lämmin :D

Niin totta. Kun asuu tällaisilla leveyksillä, missä kesä on lyhyt, niin on kamala hätä viettää sitä kesää. Pitää grillata ja mennä rannalle ja pestä matot ja mennä piknikille ja olla ulkona koko ajan. Koska pian ne lämpimät kelit on ohi kuitenkin.

Ns. kesämaissa ei haittaa, vaikka olisi viikon sisällä putkeen, koska seuraavanakin päivänä on lämmin.

Vaikka ulkona paistaa aurinko, ei se silti tarkoita sitä, että olisi loistava ulkoilukeli. Tällä ilmalla on järkevämpää olla sisällä kuin ulkona. Mä en voi käsittää ihmisiä, jotka raahaa lapset väkisin jonnekin hikiseen leikkipuistoon täyteen auringonpaisteeseen, kun "kesällä nyt vaan täytyy olla ulkona".

Itse asiassa päiväkodissakin pitäis olla hellerajat, milloin ulkoillaan ja milloin ei. Samoin kuin talvella on pakkasrajat.