Mua ottaa niin kupoliin että luovutan kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tiina";25691357]Kotona lihaskuntoo, aerobista 3-4 krt vk 40 min kerta. Kävelyä 40 min 2-3 krt vk. Sali nyt tosiaan sivussa.[/QUOTE]

Mä suosittelisin lenkkien pidentämistä. Ja se kotona lihaskunto voi olla ihan ok jos sali oikeasti tökkii. Pääasia että tekee jotain :)

[QUOTE="Tiina";25691367]yli 5 kk. -5kg mutta tulee takas, lähtee, tulee takas. 2,5 l vettä juon päivässä. Eli toi - 5 kg on lähteny.[/QUOTE]

No kieltämättä on sitten kyllä melko vähän lähtenyt jos kiloja katsoo...mutta jos se vaatekoko on tosiaan pienentynyt kahdella, niin onhan se nyt niin huima saavutus, että sen takia kannattaa jatkaa.

Mä olen pelkällä ruokavaliolla laihduttanut yli 15 kiloa ja mulla on vasta nyt pienentynyt vaatekoko housista kahdella ja paidoista yhdellä.

Eli sulla on mua paremmat saavutukset peiliin katsoessa, vaikka vaaka näyttääkin toisin.

No kieltämättä on sitten kyllä melko vähän lähtenyt jos kiloja katsoo...mutta jos se vaatekoko on tosiaan pienentynyt kahdella, niin onhan se nyt niin huima saavutus, että sen takia kannattaa jatkaa.

Mä olen pelkällä ruokavaliolla laihduttanut yli 15 kiloa ja mulla on vasta nyt pienentynyt vaatekoko housista kahdella ja paidoista yhdellä.

Eli sulla on mua paremmat saavutukset peiliin katsoessa, vaikka vaaka näyttääkin toisin.

Olen tietenkin tyytyväinen, eikä oo tututkaan uskonut että mulla on 41 kg ylimäärästä kropassa, en kyllä itsekkään usko mutta puntari näyttää toisin. On se tavallaan pieni sellanen stressi, haluis päästä eroon 41 kg ylipainosta.

[QUOTE="Tiina";25691399]Se tl öljyä lounaalla ja päivällisellä. Öljystäkin tulee äkkiä paljon kaloreita.[/QUOTE]

Kuulostaa kyllä äkkiseltään aika vähältä määrältä. Lisäisin yhden-kaks tl päivään, ei se määrä niin paljoa ole kaloreissa ja voi vauhdittaa rasvanpolttoa. Rasvanpolttoon on myös paras käydä tyhjällä mahalla lenkillä aamuisin, ennen ruokaa. Lisäksi salin jälkeen, kun voimat on vähissä, kannattaa joskus jäädä esim. crossarilla puoleksi tunniksi hikoilemaan, rasva palaa parhaiten :)

[QUOTE="Tiina";25691430]Päivässä syön alle 2000 kcl, siinä 1700-1800 kcl paikkeilla, voi olla alhasempikin. Eli olen kyllä - kcl niin luulisi putoovan mutta ei. Missähän kerran katoin että en laihdu enkä liho ni oliko et syödä lähemmäs 2500 kcl.[/QUOTE]

Voi olla liian suuri vaje.

[QUOTE="Tiina";25691430]Päivässä syön alle 2000 kcl, siinä 1700-1800 kcl paikkeilla, voi olla alhasempikin. Eli olen kyllä - kcl niin luulisi putoovan mutta ei. Missähän kerran katoin että en laihdu enkä liho ni oliko et syödä lähemmäs 2500 kcl.[/QUOTE]

Keskivertonaisen kulutus on noin 2000 kcal ilman liikuntaa.

Onko sulle tehty kehonkartoitusta, jossa selviää mm lihasmassan määrä, läskin määrä, rasva% ja perusaineenvaihdunta? Jos ei niin suosittelen, se on mun mielestä tosi hyödyllinen kokemus. Tai tehtiinkö sulle alussa (ja lopussa) se kuntotesti? Vatsalihakset, punnerrukset ja jalkalihakset toistoina? Millainen muutos?

Alkuperäinen kirjoittaja myös PT asiakas;25691468:
Keskivertonaisen kulutus on noin 2000 kcal ilman liikuntaa.

Onko sulle tehty kehonkartoitusta, jossa selviää mm lihasmassan määrä, läskin määrä, rasva% ja perusaineenvaihdunta? Jos ei niin suosittelen, se on mun mielestä tosi hyödyllinen kokemus. Tai tehtiinkö sulle alussa (ja lopussa) se kuntotesti? Vatsalihakset, punnerrukset ja jalkalihakset toistoina? Millainen muutos?

Tehtiin, oli muutosta alkuun. Erinomainen lihaskunto oli, se oli ihan kärkipäässä siinä lapussa plussalla mutta rasva kropassa oli - eli sitä on paljon.

[QUOTE="vieras";25691437]Kuinka pitkä olet, paljonko painat ja mikä vaatekoko?

Mä olen 165 cm, 74 kg ja koko ~42
(se 6,5 kk Pt asiakkaana ollut)[/QUOTE]

178 cm 116 kg. Vaateko 44 isojen naisten puolelta.

Kuulostaa kyllä äkkiseltään aika vähältä määrältä. Lisäisin yhden-kaks tl päivään, ei se määrä niin paljoa ole kaloreissa ja voi vauhdittaa rasvanpolttoa. Rasvanpolttoon on myös paras käydä tyhjällä mahalla lenkillä aamuisin, ennen ruokaa. Lisäksi salin jälkeen, kun voimat on vähissä, kannattaa joskus jäädä esim. crossarilla puoleksi tunniksi hikoilemaan, rasva palaa parhaiten :)

Että vaikka rkl öljyä 2 krt päivä. Lisäksihän liikun paljon töissä, kai sekin vähäsen kuluttaa. Oon kans todella miettinyt että syönkö liian vähän.

[QUOTE="Tiina";25691508]178 cm 116 kg. Vaateko 44 isojen naisten puolelta.[/QUOTE]

Kyllä sä sitten omaat aika paljon teräksenkovaa lihasta etkä läskiä :o :flower:
wau! *rispektiä*

meillä on 40 kg eroa painossa ja yksi vaatekoko!

Alkuperäinen kirjoittaja myös PT asiakas;25691536:
Kyllä sä sitten omaat aika paljon teräksenkovaa lihasta etkä läskiä :o :flower:
wau! *rispektiä*

meillä on 40 kg eroa painossa ja yksi vaatekoko!

Korkeintaan sanoisin että painan 95 kg kun katson peiliin :D Mutta kun ton perkeleen lukeman sais edes 80 kg niin olisin aivan normaali. Katsoin 5 v vanhaa kuvaa missä painoin 70 kg, olin todella hoikka.

[QUOTE="Tiina";25691175]Aamulla juon 0,5l vettä tyhjään mahaan, syön omenan, ruisleivän rasvalla, kinkulla. Joskus aamupala jää jos herään 11.30 iltavuoron jälkeen niin suoraan lounasta.

Lounaalla syön paljon salaattia, raejuustoa päällä, tl öljyä, 1 peruna, 1 kauhallinen lihakastiketta, maitolasi.

Välipana maitorahka marjoilla, mandariini.

Päivällisellä samaa ku lounaalla mutta paistijauhelihaa tai puhdasta kanaa 2 % ruoka cremessä kauhallinen.

Iltapalana rahkaa tai leipää.

Nämä siis oli PT mielestä hyvät ruuat, mielestänikin ihan terveelliset kun vertaa aiempaa ruokaan. Kysyin sillon että onko tuo peruna paha, sanoi että ei ole koska et syö sitä liikaa, ei se niin myrkkyä ole mitä sanotaan.[/QUOTE]

Missä vihannekset? Mitäpä jos jätät leivän pois ja syöt aamupalaksi kaurapuuron? Päivällisellä ja lounaalla vihanneksia se 200g!! Ruoka creme pois! Iltapalaksi mehukeittoa ja vehnäleseitä. Joka ruoalla vettä vettä ja vettä se 0.5l