Ehdottaisin sulle yksinkertaista viikko-ohjelmaa: 4krt/vko 40 min juoksulenkki (kävelyä 10min alussa+5min lenkin lopussa) ja 3krt/vko sali. Ja näin joka ikinen viikko, 2 kk. Ihmettelen kovasti jos et saa tuloksia.
Liikun. Paitsi nyt, kun olen vielä toipilaana. Nyt en liiku muualle, kuin jääkaapille.Liikutko oikeasti 6krt/viikossa? Miten ihmeessä ehdit kun sulla on vaikka mitä muuta?
(ihmettelee palstalainen joka on chefin elämää hieman seurannut )
Juu. Mulla on kanssa Polar (F11) ja pelkästään fillaroituihin työmatkoihin (20+20min päivässä) palaa 300-400kcal, mutta en laske sitä varsinaiseksi treeniksi. Treeniksi lasken 2h taistelilajitreenit pari kertaa viikossa. Niillä reissuilla palaa "vain" 1000kcal tuon mittarin mukaan, vaikka pyöräilen treeneihin ja sieltä pois. Toki noihin mun kalorimääriiin vaikuttaa aika pajon se että mä painan vain 65kg. Vaatekoko mulla on valmistajasta riippuen 40-42.Kulutan todella paljon.. esim 45 min lenkkin 600 kcl, salilla jopa 800 kcl tunnissa. Polarin sykemittari. Mut tie sit uskooko siihenkään.
En sulle vissiin 600-800 ehdottanutkaan, vaan tonnia. On siinä vissi ero. Mutta ei siinä, jos ei ehdotukset kelpaa.Kaveri karppas, ei pystyny enään syömää sitä rasva määrää.. hups tuli takas
Chef: syö sää 600-800 kcl. Minä en. Ja en ole mikään pyörivä pullukka enään vaikka kg kattoo.
En tosiaan usko tohon sun vaatekokoon paitti jos ostat jostain Halosen plus mallistosta tai muusta issä järkyttävän isot koot. Mä oon sun pitunen ja 60 kiloa hoikempi ja peppu menee Vero Modan, Gina tricon yms. vaatteissa kokoon 40 tai 42.
Suurinpiirtein näin:Mitä sä oikeen sitten syöt? Tuleeko esim piilosokeria, piilorasvaa?