Mua on viimeset 4v. haitannu yks asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Eipä se asia mulle kuulu mutta mielessäni olen kironnu miks joku pitää jo 6v. putkeen samoja verhoja, ja miten ne yleensä pysyy enään ikkunassa. tai mistä minä tiedän vaikka ne ois ollu 20v. kun ne siitä asti on ollu kun tähän muutettiin :D
Mahtaa käydä köpelösti jos niihin koskee, että paree olla koskematta jos meinaa ikkunassaan vielä pitää. Kohta niistä varmaan paistaa jo päivä läpi :laugh:

Noh, meillä on ikkunassa verhot, jotka on ollu meidän porukalla ikkunassa joskus seitkytluvulla. Onneksi et asu meidän naapurissa ettet pyörry.

Mihis ne verhot siinä ikkunassa niin kuluu että kuuden vuoden jälkeen tippuu alas? Olettaen ettei ole mitään viiden pennin sisustusvimmakamaa?

Mulla on ollut 4v nyt samat verhot - eli niin kauan kun tässä asuttu! Pesty&tuuletettu välillä. Jouluksi vaihdan keittiöön kapan. Mä en ymmärrä miks jotkut vaihtelee kevät, kesä ja talviverhoja, mitä järkee?

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Mulla on ollut 4v nyt samat verhot - eli niin kauan kun tässä asuttu! Pesty&tuuletettu välillä. Jouluksi vaihdan keittiöön kapan. Mä en ymmärrä miks jotkut vaihtelee kevät, kesä ja talviverhoja, mitä järkee?

Ööö, no miten ois vaikka vaihtelun vuoks..?

No miks niitä pitäisi vaihtaa? Itselläni on talvi- ja kesäverhot olohuoneeseen, niitä vaihdan, ja kesäverhoni ovat peräti 8 vuotta vanhat.

Ja ainakin minä pesen välillä verhot ja ripustan ne takaisin ikkunaan.

Mutta ei kai verhojen vaihtaminen ole jokin itseisarvo.

Alkuperäinen kirjoittaja He:
Noh, meillä on ikkunassa verhot, jotka on ollu meidän porukalla ikkunassa joskus seitkytluvulla. Onneksi et asu meidän naapurissa ettet pyörry.

Mihis ne verhot siinä ikkunassa niin kuluu että kuuden vuoden jälkeen tippuu alas? Olettaen ettei ole mitään viiden pennin sisustusvimmakamaa?

Luulis auringon vuodesta toiseen tekevän niistä hauraat, ja väri niistä on vaalennu tässä vuosien myötä.:whistle:

mä en pese verhoja.. miten ne muka likaantuis tuossa roikkuessaan?? mä olen aina silloin tällöin vaan imuroinut ne pölystä yms puhtaaksi. ihan sama ketä ällöttää.

Mulla on niin kauhean huono verhosilmä, että käytän aina anopin vanhoja verhoja. Pesen ne kyllä välissä ja vaihdan järjestystä, mutta joku voisi luulla etten koskaan niitä vaihda. :ashamed:

B) Me ostettiin just taannoin (öööh, siis 4 v sitten) kirppikseltä 50-luvun keittiönverhot. Valkoista pellavaa. Ihanat on. Ja pestään 1-2 kertaa vuodessa, eli nou hätä herhiläinen. Ovat siis varmastikin yli 50 vuotta vanhat.

muoks: ja mä puolestani en kestä teemaverhoja, esim. joulu-, pääsiäis- tai kesä/syys/talvi/kevät-verhot. :x :x

muoks 2: meidän verhot ei ole auringonpaisteessa, vaan seinän puolella. Niitä ei vedetä ikkunan eteen, kun sälekaihtimilla estetään häikäistymiset jne. Verhot lepää koristeena "seinällä". Eivät siis kulu yms. auringossa.

Yhteistyössä