mua nolottaa kysyä mut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
mikä siinä on että seksin jälkeen rupean aika itkemään, tai syy siihen on kuollut poikamme joka tulee aina mieleen seksin aikana. En voi pojastamme edes kovin kauniisti puhua kun en ole häntä nähnyt ollenkaan. Sen tiedän että hänen potkut mahassa oli ihania, ne kun olisi saanut tuntea loppuun asti. Tästä on jo melkein 2,5 vuotta aikaa.

Tämä jo häiritsee pikku hiljaa kun miehellekkin tulee surullinen olo. Nolona tällaista kyselen, että miten saisin ajatukset muualle, että ajattelisin vain hyviä asioita tai en ajattelisi vaikka mitään seksin aikana. En tahdo aina masentua, ei tee kovin hyvää! :ashamed:

mulla jo viisi vuotta traagisesta tapahtumasta ja en osaa vieläkään rentoutua. Seksi jäi taka alalle ja sitä ei pitänyt enää tärkeänä. Ei voi antaa itsensä nauttia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla jo viisi vuotta traagisesta tapahtumasta ja en osaa vieläkään rentoutua. Seksi jäi taka alalle ja sitä ei pitänyt enää tärkeänä. Ei voi antaa itsensä nauttia.

no ei voi joo oikein nauttia kun saa itkeä vaikka ei tahtoisi.. on se kumma kun aina seksin aikaa se tulee mieleen ja itkusta ei meinaa tulla loppua :'(

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:

no ei voi joo oikein nauttia kun saa itkeä vaikka ei tahtoisi.. on se kumma kun aina seksin aikaa se tulee mieleen ja itkusta ei meinaa tulla loppua :'(

jospa rupeatte duunaamaan uutta lasta,näin minä tein ja vähän helpotti, kunnes sitten huomasimme ettei ollut enää aikaa seksiin,aina ylimääräisiä silmiä katsomassa ja illalla ja yöllä niin puhki väsynyt äiti,ettei seksi todellakaan maittanut. Sama jatkuu yhä jotain pitäisi tehdä,muttei saa aikaiseksi.

jospa rupeatte duunaamaan uutta lasta,näin minä tein ja vähän helpotti, kunnes sitten huomasimme ettei ollut enää aikaa seksiin,aina ylimääräisiä silmiä katsomassa ja illalla ja yöllä niin puhki väsynyt äiti,ettei seksi todellakaan maittanut. Sama jatkuu yhä jotain pitäisi tehdä,muttei saa aikaiseksi.

yritämme jo "kolmatta" lasta, olemme kaksi kiertoa yrittäneet. tänään pitäisi menkkojen alkaa, tai viimeistään tiistaina. mut toivon että ei alkaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
oisko mahdollista päästä juttelemaan ammattilaisen kanssa? jos se siitä helpottaisi?

mun on niin hankala puhua ulkopuoliselle. tää palsta on eria asia! kasvotusten se on jotenkin hankalaa ja pelottavaa

saanko kysyä mihin pieni menehtyi? siis kohtukuolemako oli? :'(

rv20 todettiin että pojallamme oli anenkefalia (puolet päästä puuttui), poika oli kuitenkin hengissä siihen asti kunnes jouduin hänet synnyttämään. siitä eteenpäin en tiedä muutakuin sen että olivat poikamme tutkineet ja tuhkannut! joku sanoi että hänet olisi heitettu roskikseen mut en jaksa uskoa sitä.

no toivotaan että tärppää,mullakin vauva kuume taitaa olla,mutta olenkohan jo liian vanha? 31 v. Tuntuu että pystykö sitä enää äidiksikään,kun kaikki vastaan tulijat alle 25-vuotiaita äitejä. Ja sit tää ainainen väsymys. Kaikki vauvakamat jo hävitetty eli kaiken joutuisi taas hankkimaan ja sekin maksaisi...kaikkea sitä miettiikään.

no toivotaan että tärppää,mullakin vauva kuume taitaa olla,mutta olenkohan jo liian vanha? 31 v. Tuntuu että pystykö sitä enää äidiksikään,kun kaikki vastaan tulijat alle 25-vuotiaita äitejä. Ja sit tää ainainen väsymys. Kaikki vauvakamat jo hävitetty eli kaiken joutuisi taas hankkimaan ja sekin maksaisi...kaikkea sitä miettiikään.

ethän sinä nyt vanha vielä ole :) juuri hyvä ikä tehdä lapsia =) minä kärsin väsymyksestä ja unettomuudesta ja kaikesta muusta, mutta silti tahdon pienen vaavin elämäämme.. toivottavasti terveen!

ethän sinä nyt vanha vielä ole :) juuri hyvä ikä tehdä lapsia =) minä kärsin väsymyksestä ja unettomuudesta ja kaikesta muusta, mutta silti tahdon pienen vaavin elämäämme.. toivottavasti terveen!

mullakin takaraivossa aina se lapsen sairaus, kun toinen syntyi olin vauhkona ja pakotin lääkärit aina ultraamaan joka flunssan aikana. Vaikkei sairaus ollutkaan todennäköisesti periytyvä. Pitäisi vaan saada tuo makuuhuone puoli toimimaan,mies aina sanoo ettei johdu hänestä,huomannut haluttomuuteni,sillä tää on jo mennyt niin pitkälle että en enää edes halua.

Yhteistyössä