mua niin ketuttaa ex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
se vie lapsiaan nyt joka paikkaan kun erottiin.

nyt kun on uus nainen kuvioissa niin ei ole juonut vuoteen ja muksujen kanssa kulkee nyt minkä kerkee ja tekee kaikkee kivaa.

mikä mussa sitten oli vikaa kun ex petti mua ja ryyppäs joka päivä ym. ei ollu edes lapsien kanssa nyt vasta alkanu olee enemmän lastensa kanssa.

hää ite petti ja ryyppäs ja mä sen jätin uuden ihastukseni takia ja sen pettämisten ja ryyppäämisten takia.

mä sanoin sille että lopeta juominen niin mä jään. mutta aina se oli sama juttu viikko meni niin oli taas sama juttu. eli mussa oli vikaa joi kun ei jaksanu kattella enää vanhaa samaa naamaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se vie lapsiaan nyt joka paikkaan kun erottiin.

nyt kun on uus nainen kuvioissa niin ei ole juonut vuoteen ja muksujen kanssa kulkee nyt minkä kerkee ja tekee kaikkee kivaa.

mikä mussa sitten oli vikaa kun ex petti mua ja ryyppäs joka päivä ym. ei ollu edes lapsien kanssa nyt vasta alkanu olee enemmän lastensa kanssa.

hää ite petti ja ryyppäs ja mä sen jätin uuden ihastukseni takia ja sen pettämisten ja ryyppäämisten takia.

No ainakin tästä sun kirjoittamasta päätellen exäsi on pärjää selvästi sua paremmin. Hienoa että ottaa nyt vastuun lapsistaan ja järjestää heille kivaa tekemistä, oletko jotenkin katkera siitä?

Ehkä tuo miehesi nykyinen käytös vain todistaa, ettette olleet toisillenne niitä oikeita ja että ero on ollut kaikille osapuolille oikea ratkaisu. Hyvä, että exäsi on nykyään hyvä isä lapsilleen. Ymmärrän kyllä katkeruutesi, kun ei sinun kanssa kyennyt ryhdistäytymään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä tuo miehesi nykyinen käytös vain todistaa, ettette olleet toisillenne niitä oikeita ja että ero on ollut kaikille osapuolille oikea ratkaisu. Hyvä, että exäsi on nykyään hyvä isä lapsilleen. Ymmärrän kyllä katkeruutesi, kun ei sinun kanssa kyennyt ryhdistäytymään...

kiitos ymmärtäväisyydestä.

olen ollu 3v yh vaikka yhdessä elettiin esitti kaikille vieraille kunnon isää. aina kun vieraat lähti niin aina pullo kädessä ja rojahtaa sohvalle

Mitä vaahtoot. Anna viettää aikaa lastensa kanssa kuin haluttaa. Ootko mustis nyt?
Exä saa olla juuri niin lapsineen kun haluaa jos oikein toimii ja tapaa. Ole iloinen kun sun ei tartte täällä valittaa ettei halua tavata lapsiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja järkeä kehiin:
Mitä vaahtoot. Anna viettää aikaa lastensa kanssa kuin haluttaa. Ootko mustis nyt?
Exä saa olla juuri niin lapsineen kun haluaa jos oikein toimii ja tapaa. Ole iloinen kun sun ei tartte täällä valittaa ettei halua tavata lapsiaan.

ei tapaa säännöllisesti saan aina kysellä milloin otat ja kenen vuoro nyt tulla mukaas. että tietää pakata eri tavarat mukaan joku menee mummilaan

Mullakin on poika eronnut ja haluun kylä tavata lapsia ja miniäkin on ihana, käy täällä.
Pojalla harrastus jota jatkaa vaikka lapset vuoroviikoin ja mulla sitten ovat isän harrastuksen ajan.
itsekin aikoinaan erosin ja mies sai kyllä touhuta lasten kanssa kuinka halusi kunhan syönnit ja nukkumiset kunnossa.

Miehet muuttuu ku tapaa uuden naisen...munkin exä tapaa sukulaisia enemmän ja menee nukkuun klo 21 ku uus nainen pakottaa ja kaljaa ei varmaa kovin usein juo.....voi reppanaa..ei kateeks käy...muutenkin tossun alla, hih :) ...mut se surettaa ettei lapsiaan tapaa ku joka toinen vkl vaiks todellas lähel asutaan...johtuisko uudes naisesta tai sit se ei haluu...harmi

Oliko heti toinen nainen vai joutuiko aluksi ottamaan yksin lapsista vastuun, kun erositte? siis silloin kun olivat isällään. Se ainakin on mun kaverin ex-miestä kummasti kasvattanut.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Oliko heti toinen nainen vai joutuiko aluksi ottamaan yksin lapsista vastuun, kun erositte? siis silloin kun olivat isällään. Se ainakin on mun kaverin ex-miestä kummasti kasvattanut.

ei tavannu lapsiaan 4kk:een piti uhata tapaamisilla tai ei koskaan tapaa lapsiaan. uusi nainen oli 3-4kk eikä tavannu naisen takia lapsia.
heti oikeestaan siis eron jälkeen oli uusi nainen

Yhteistyössä