Helvettin ex kun pilas mun tulevaisuuden!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulevaisuus pilalla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulevaisuus pilalla?

Vieras
Petti ja jätti,jätti ja petti en ees enää tiedä mitä kaikkee teki mut toisen takia kuitenkin mut jätti. Luulin et olisin jo selvinnyt tosta mut nyt sit toi on jättänyt muhun jäljet ja menin ja mokasin yhen tyypin kanssa nyt sit,kun ajattelin et se on varattu tai jotain,no ei kuulemma ole mut nythän mä en sit tiedä mitä uskoa. Tyyppi vähän loukkaantu ku epäilin ja näin taisin pilata koko homman. Se ei tiettenkään tiedä mun menneisyyttä,et mikä syy edellisen kans eroon oli mut nyt se tuntuis selittelyltä. Ei tää tyyppi ees tunne mua ja arvosteli mua millanen olen,esim. huono itsetunto ym. Voihan se pitää paikkaansakin mutta eniten mua ärsytti et oikeesti rupes mua arvostelee tietämättä mitä olen kokenut. Onhan tälläsen kokenut moni muukin,sitä en kiellä,mut mua loukkas suunnattomasti et ex teki mitä teki ja nyt se heijastuu niin et epäilen kaikkia. Miten tästä pääsee eteenpäin ja uskaltaa taas luottaa miehiin?

[QUOTE="vieras";26633680]Ehkä sun ei kannatakaan yrittää mitään suhteita ennen kuin saat itsesi kuntoon.[/QUOTE]

Tuntuu inhottavalta et yks sai aikaan tälläsen,mä olisin niin jo halunnut ruveta tapailee uusia mut aina tulee tää vastaan jossain vaiheessa. Yhen kans kävin pari kertaa treffeillä mut sit oli pakko sanoo etten pysty.
Ties miten kauan tässäkin sit menee...jos nyt ikinä toivun kokonaan. Se vihan tunne exää kohtaa nousee aina uudelleen pintaan kun ajattelen et tää on kaikki sen aikaan saannosta.

Kyllä mäkin suuttuisin jos uudessa suhteessa mua alettaisi heti epäillä. Ihan sama mitä se toinen puoli olisi aikaisemmin joutnut kokemaan, mutta silloin kun ollaan uudessa suhteessa niin ollaan myös siinä suhteessa, eikä ryvetä vanhoissa haavoissa enää. Ne vanhat haavat katsos parannetaan ennen siihen uuteen suhteeseen ryhtymistä. Se on kaikkien kannalta reilua.

Äh, älä ota suhteita vakavasti vielä, et ole siihen valmis. Nauti vain ja unohda vakavuus.

Mä en ole sen tyylinen et ottaisin kevyesti mitään suhteita,sitä joko olaan tai ei olla,eilen just yksi tuttu sano et ota nyt kesäks joku ja sit päästät menee syksyllä mut en mä osaa olla sellanen,en mä halua mitään kesäkollia. Ehkä pitäs sit vaan olla yksin, mut mä niin tykkään miehistä:) mut menneisyys pilaa tulevaisuuden. Kun sais sen luottamuksen miehiin takasin. Exän jälkeen ollut noita yhenillan juttuja muutama ja kyllä nekin on ihan kivoja ollut mut on nekin sit tietty satuttanut(ei fyysisesti). Mutta enhän mä menis noihin tilanteisiin ellen ite haluisi,seksiäkin kun on joskus saatava. Haluisin oikeen suhteen mutta millon sit tietää olevansa valmis,en halua olla vuosia yksin,tykkään olla yhden miehen nainen ja olla suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Qsipää;26634191:
Kyllä mäkin suuttuisin jos uudessa suhteessa mua alettaisi heti epäillä. Ihan sama mitä se toinen puoli olisi aikaisemmin joutnut kokemaan, mutta silloin kun ollaan uudessa suhteessa niin ollaan myös siinä suhteessa, eikä ryvetä vanhoissa haavoissa enää. Ne vanhat haavat katsos parannetaan ennen siihen uuteen suhteeseen ryhtymistä. Se on kaikkien kannalta reilua.

No eihän tässä ees ollut vielä mitään suhdetta kun vasta ihan tutustumista.Ja se meni heti mönkään. No,oppia ikä kaikki,luulin ehkä olevani valmis mutta en sitten vissiin olekaan kun heti heräs epäilys. En mä syytä tätä tyyppiä mutta loukkaannuin kuitenkin kun rupes arvostelee heti millanen olen. Vaikka mikäs mä olen ottamaan nokkiini kun itekin epäilin toista heti varatuks.

Yhteistyössä