V
"vieras"
Vieras
mistä tiedät mitä kodita tulee![]()
Edellisen nähneenä....
Eikä tämä uusin valtaus näytä yhtään sen paremmalle, itseasias ehkä viel karseempi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mistä tiedät mitä kodita tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;25104895:No, jos ei teillä olla erityisesti ruuanlaitto- tai leivontaihmisiä, niin kaksi uunia on kyllä mielestäni aivan turhaa rahanhukkaa. Isoa keittiötä voi täydentää muullakin.![]()
Täällä sitten kaikilla ei kavereita ja tylsää elämää![]()
must tuntu se sopii paremmin ja kun jotain laitamme jos on juhlat, niin aika kätevä se on![]()
Täällä sitten kaikilla ei kavereita ja tylsää elämää![]()
Molemmat lapset mulla puhuu, mutta ei täydellisesti, koska 2kielisia. Eikä se sossu enää hengittää mun niskaan, kun ainakin esikoiselle nyt koulussa järjestetään tukiopetusta, mitä on hyvää asia minusta![]()
sähän itse olet sanonut,ettei sulla ole kavereita,kun kysyin miksi kerrot ihan kaiken palstalla etkä juttele kavereidesi kanssa..mulla ainakin on kavereita,muttei se estä mua palstailemasta,tylsää on silloin tällöin sen voin myöntäämutta enimmäkseen ei..
On mulla kavereita, mutta ei ystäviä. Ehkä kun olen sellainen persoona, etten pidä ketään lähellä. On kavereita kenen kaa voi käydä ulkona ja bailamassa, enkä vitsi heidänkin elämää häiritseä. Miksi mä edes tarvitsen kavereita joka päivää? Ei mulla riita kelle aika niin paljon
Molemmat lapset mulla puhuu, mutta ei täydellisesti, koska 2kielisia. Eikä se sossu enää hengittää mun niskaan, kun ainakin esikoiselle nyt koulussa järjestetään tukiopetusta, mitä on hyvää asia minusta![]()
On mulla kavereita, mutta ei ystäviä. Ehkä kun olen sellainen persoona, etten pidä ketään lähellä. On kavereita kenen kaa voi käydä ulkona ja bailamassa, enkä vitsi heidänkin elämää häiritseä. Miksi mä edes tarvitsen kavereita joka päivää? Ei mulla riita kelle aika niin paljon
Ei mulle haita mun kieli eikä haita miten lapset puhuu, kun ne oppi siitä kuitenkin![]()
Ei mulle haita mun kieli eikä haita miten lapset puhuu, kun ne oppi siitä kuitenkin![]()
On mulla suomen kieleset kaverit. Mutta ei mua edes haita vaikka ei olisikaan, kun ei mulla kuitenkaan oo aika ja niin kuin yks sano että kerro kavereille kaikki, mä en ainakaan kerro kavereille kaikki. Kännissä vaan, voin itsestä kertoa enemmän