Mua luultiin laukkuvarkaaksi:-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :}:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
...tapaus on ohi etkä joutunut vartijan puhutteluun :) .

Mutta mitä siitäkään, vaikka olisi vartijalle joutunut hieman kertomaan käytöksestään?

Itse asiassa monet vartijat ovat tärkeilijöitä, joilla on noussut pissa päähän ja tommoinen tilanne voi olla todella nöyryyttävä ja siitä jää likainen olo.

Öööö, mä olen jotenkin tyhmä, mutta luuliko ne akat että se oli niiden laukku? olen että täh :whistle:

Tosin outoja juttuja sattuu; mulle laivalla tuli romaninaiset huutamaan että olen vienyt niiden n4v lapsen KENGÄN?! Siis pysäyttivät käytävällä ja kysyivät lapseltaan että oliko se tämä akka ja lapsi nyökkäsi :D
Ja mainitsin siksi että oli romani naiset kyseessä, ,kun he olivat sattumalta.
Sanoivat että heidän miehensä tulee mua satamaan vastaan ja hakkaa niin ettei oma äitikään tunne ja kaikkea blaa blaa. olin silloin 14v neiti, ja kaikki kaverit katosi salamana ympäriltä-meinasi tulla orpo olo :D Onneksi joku haki laivapoliisin paikalle.

Tuli vähän ot tämä juttu, mutta tuli noista oudoista syytöksistä ikäänkuin mieleeni :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Itse asiassa monet vartijat ovat tärkeilijöitä, joilla on ....olo.

Kyllä olet oikeassa, tällainenkin vaihtoehto on, en vain ajatellut sitä tuolta kantilta.

Siltikin oma itsetunto saa kyllä olla sen verran kohdallaan, että kestää tuollaisessakin taauksessa, ja toivon vain että silloin itse kukin löytää sopivat sanat ja riittävän nokkeluuden, jotta tuonkaltainen vartija tajuaa ainakin vähän myöhemmin miettiä omaankin käytäöstään, jos nyt yleensä aivo toimii riittävästi silloinkaan.

Yhteistyössä