Mua luultiin laukkuvarkaaksi:-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olisin varmasti tuumannu että no soittakaa poliisit :D

Ja kun ton alotuksen luin niin arvasin että joku tarttuu somalisanaan :whistle: :laugh: toi on just se mitä en ymmärrä ... jos joku on somali niin sitten on somali tai jos joku on romani niin sitten on romani tai mies on mies ja nainen on nainen eikä muuksi muutu vaikka voissa paistais :D vai pitäisikö sanoa että edelliseen pöytääni istuneet HENKILÖT kun menivät vessaan niin hain laukkuni :whistle: :D

Asenteesi oli täysin väärä. Sinun olisi pitänyt osoittaa hyvyytesi ihmisenä sekä oikeutesi omaisuuteesi kirkumalla ja kiroilemalla heille pari faktaa. Mielellään somalian kielellä.

Tässä sitä taas nähdään mitä sait aikaan jo sillä, että mainitsit heidät somaleiksi: jotain vikaahan heissä täytyy olla, joten haukutaan sitten rehellisyydestä! tosin häpeäkseni joudun myöntämään, että mieleen tuli, jokso olivat aikoneet vaivihkaa omia laukun ja hermostuivat kun oikea omistaja korjasi sen talteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Asenteesi oli täysin väärä. Sinun olisi pitänyt osoittaa hyvyytesi ihmisenä sekä oikeutesi omaisuuteesi kirkumalla ja kiroilemalla heille pari faktaa. Mielellään somalian kielellä.

Ei kai? :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuota noin :
Tässä sitä taas nähdään mitä sait aikaan jo sillä, että mainitsit heidät somaleiksi: jotain vikaahan heissä täytyy olla, joten haukutaan sitten rehellisyydestä! tosin häpeäkseni joudun myöntämään, että mieleen tuli, jokso olivat aikoneet vaivihkaa omia laukun ja hermostuivat kun oikea omistaja korjasi sen talteen...

En mä kuitenkaan tosissani usko. Josko se tilanne syntyi siitä, että jos he ois toimineet kuten minä, olisi paikalle kutsuttu vartija, joten ehkä ne ajatteli, että suomessa tehdään sillätavalla?

Jollekin epäileväiselle: Tottakai luultiin varkaaksi kun haki laukun toisten pöydästä heidän vessassaollessaan. Mistä kukaan voi tietää että istui siinä aikaisemmin. Kaikki ei kyttää toisten tekemisiä.
Ota opiksesi: Henkkarit AINA mukaan. Äläkä unohda laukkuasi...

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?!?!:
Jollekin epäileväiselle: Tottakai luultiin varkaaksi kun haki laukun toisten pöydästä heidän vessassaollessaan. Mistä kukaan voi tietää että istui siinä aikaisemmin. Kaikki ei kyttää toisten tekemisiä.

NO haloo! Se haki näiden syyttelijöiden pöydästä sen. Eiköhän ne itse tienneet ettei se heidän laukkunsa ole. Eivät olleet puolustamassa mitään toisen pöydän väkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Ihan oikeaa käytöstä naisilta, toimintasi kuulostaa ihan laukkuvarkaan toimilta. Varmasti sua harmittaa, mutta toisaalta, eikö ihmisten pitäisikin useammin puuttua rikoksiin eikä vain katsella ja ihmetellä?

Ai se, että mä jäin siihen istumaan vielä senkin jälkeen ja syömään rauhassa? tekeekö varkaat niin?

Ei ole kyse siitä vaan siitä, että hait laukun toisten pöydästä. Mistä ihmeestä he olisivat voineet tietää, että laukku oli sinun?

Ja itse asiassa monet varkaat ovat juuri noin röyhkeitä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:

NO haloo! Se haki näiden syyttelijöiden pöydästä sen. Eiköhän ne itse tienneet ettei se heidän laukkunsa ole. Eivät olleet puolustamassa mitään toisen pöydän väkeä.

Niin, kieltämättä tuli mieleeni sellainenkin vaihtoehto , että olivat jo nuolaisseet ennenkuin tipahti, ja sitten kävikin miten kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:

No nimenomaan olivat, jos kerta komensivat, että se pitäisi jättää vartijalle.

Ihan oikeaa käytöstä naisilta, toimintasi kuulostaa ihan laukkuvarkaan toimilta. Varmasti sua harmittaa, mutta toisaalta, eikö ihmisten pitäisikin useammin puuttua rikoksiin eikä vain katsella ja ihmetellä?

Ai se, että mä jäin siihen istumaan vielä senkin jälkeen ja syömään rauhassa? tekeekö varkaat niin?

Ei ole kyse siitä vaan siitä, että hait laukun toisten pöydästä. Mistä ihmeestä he olisivat voineet tietää, että laukku oli sinun?

Ois pitänyt antaa niiden katsoa sinne ja kysellä minulta, mitä siellä on. En vaan paniikissa tajunnut.

Ois pitänyt antaa niiden katsoa sinne ja kysellä minulta, mitä siellä on. En vaan paniikissa tajunnut.

Koita rauhoittua :hug: , tapaus on ohi etkä joutunut vartijan puhutteluun :) .

Kieltämättä mä toimin vähän hämärästi. B)

No mun mielestä et toiminu hämärästi vaan normisti =) kuka tahansa jos huomaa jättäneensä laukun niin sen huomattuaan käy automaattisesti sen hakemassa takaisin =)

Yhteistyössä