Mua jo alkoi pelottamaan toi sikainfluenssa,kun en tiedä miten se vaikuttaa,kaikki niin erilaisia:(

ja mä käyn joka päivää töissä,missä varmasti on suuri riski jotain saada,kun turistejä sielä käy,ei jumalauta mitä teen,miehen työpaikaltakin 2poissa sikainfluenssan takia,saako se rokote edes pelon vuoks saada,edes lapsille? Mä tuun hulluksi näitä uutisia lukiessaan
 
www
muakin on alkanut pelottaa. tosin saattaa olla että meillä oli se jo,oli aivan kamalan voimakas kuumeeton flunssa,kova yskä ja nuha ja uupumus,ei ikinä ole noin voimakkaana ollut.. kun sen voi sairastaa lievänäkin.
 
minni
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
ja mä käyn joka päivää töissä,missä varmasti on suuri riski jotain saada,kun turistejä sielä käy,ei jumalauta mitä teen,miehen työpaikaltakin 2poissa sikainfluenssan takia,saako se rokote edes pelon vuoks saada,edes lapsille? Mä tuun hulluksi näitä uutisia lukiessaan
Et saa pelon takia rokotetta ennen kuin olet rokotusvuorossa. Nyt ainakin täällä meillä päin on vuorossa ihmiset joilla on joku perussairaus. Sitten pienet lapset, sitten lapset ja nuoret....
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Pippe:
Mä en ole ottan rokotetta, vaik olisin eile saannu töissä(terveydenhuoltoalalla)kun huolehtii käsihygieniasta, niin uskon ettei edes tartu!!!!
Entäs kun se leviää toisen aivastuksen mukana sinun nenästäsi sisälle? Sairastut ja viet taudin kotiisi. Vastuutonta th ammattilaiselta olla ottamatta rokotetta.
 
minni
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
:/ helvetti ettei rokotetta saa,niin ja kun se leviä on myöhästä jo,vi***tu kun aina,aina ja aina jotain
Valitettavasti he, joilla on suurin riski sairastua pahasti saavat rokotteen ensin. Rokotetta tulee maahan hyvin pienissä erissä eikä kerralla riitä kaikille. Mielellämme rokotettaisiin vaikka koko maa kerrallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
:/ helvetti ettei rokotetta saa,niin ja kun se leviä on myöhästä jo,vi***tu kun aina,aina ja aina jotain
Valitettavasti he, joilla on suurin riski sairastua pahasti saavat rokotteen ensin. Rokotetta tulee maahan hyvin pienissä erissä eikä kerralla riitä kaikille. Mielellämme rokotettaisiin vaikka koko maa kerrallaan.
no on se hyvää kyllä,mutta olisi vielä parempi että kaikki kerrallaan,kun pelottava se on jo :(
 
.
Parasta varautumista ennen rokotuksia on vastustuskyvyn ylläpitäminen ja riittävä käsihygienia.
Sitä paitsi Turussahan alkaa lasten rokotukset mahdollisesti jo ensi viikolla, ei enää kauaa panikointia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Parasta varautumista ennen rokotuksia on vastustuskyvyn ylläpitäminen ja riittävä käsihygienia.
Sitä paitsi Turussahan alkaa lasten rokotukset mahdollisesti jo ensi viikolla, ei enää kauaa panikointia.
ihanaa kuulla jos ensviikolla,mä soitan huomenna lääkärille kyllä heti,juu ja pakko aptekissa käydä ostaa vaikka se maitohappobakterit sekin suoja jonkin verran, tai käyn jopa tänään
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Parasta varautumista ennen rokotuksia on vastustuskyvyn ylläpitäminen ja riittävä käsihygienia.
Sitä paitsi Turussahan alkaa lasten rokotukset mahdollisesti jo ensi viikolla, ei enää kauaa panikointia.
Täällä Vihdissäkin jo rokotetaan koululaisia piakkoin! Älkää panikoiko ei sitä eboakaan sit tullu vaikka kauheesti pelättiin! Mulla ei oo ees A virusta ollu kun ehkä kerran ja olen hoitoalalla, eikä oo koskaan rokotettu!!! En varmaan ota nytkään rokotetta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mä olen jo varma että tuskin tässä joulua nähdään, tai ainakaan ens vuotta kokonaan. Se on menoa nyt.
No ei ny kai sentään kuiteskaan... hengitellääs ny vaan rauhassa. Harvahan siihen lopulta kuolee.

Mäkin melskaan täällä kyllä että rokottakaatten ittenne, mutta ei tuommoiseen varmuudentunteeseen ole aihetta.
 

Yhteistyössä