Mua jännittää jo nyt ihan mielettömästi.Ei varmaan tule uni silmään ens yönä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Saako ennen nukutusta esilääkityksen?Meneekö valmisteluihin 45min.....kun lääkäri tulee klo8 paikalle ja mun pitää olla siellä jo 7.15. Oikein hävettää, kun jännittää niin, mutta mua on aina jännittänyt asiat, mistä ei ole aiempaa kokemusta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Saako ennen nukutusta esilääkityksen?Meneekö valmisteluihin 45min.....kun lääkäri tulee klo8 paikalle ja mun pitää olla siellä jo 7.15. Oikein hävettää, kun jännittää niin, mutta mua on aina jännittänyt asiat, mistä ei ole aiempaa kokemusta :ashamed:

Siis mitä sulle tehdään? Esilääkitystä ei pakko ottaa, jos kyseessä on ns. humautus. Mulle kun tehtiin kaavinta niin en halunnut esilääkitystä koska halusin olla skarppina nukutuksen jälkeen, oli pieni vauva kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

Siis mitä sulle tehdään? Esilääkitystä ei pakko ottaa, jos kyseessä on ns. humautus. Mulle kun tehtiin kaavinta niin en halunnut esilääkitystä koska halusin olla skarppina nukutuksen jälkeen, oli pieni vauva kotona...

Onkohan tuo ns humautus, kun nuo kaikki 3 tehdään?

Itse jännitin nukutusta myös ihan mielettömästi, mutta kaikki kävi ihan kamalan nopeasti: tippaan lähti menemään ensin särkylääke ja sitten nukutuslääke ja seuraavaksi heräsinkin heräämössä!!

Elä huoli. Hyvin kaikki menee eikä "mikään tunnu miltään".

Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:
Itse jännitin nukutusta myös ihan mielettömästi, mutta kaikki kävi ihan kamalan nopeasti: tippaan lähti menemään ensin särkylääke ja sitten nukutuslääke ja seuraavaksi heräsinkin heräämössä!!

Elä huoli. Hyvin kaikki menee eikä "mikään tunnu miltään".

Hyvä jos hengissä selviän jännitykseltäni :whistle:

Mä oon joka kerta saanu esilääkityksen ennen nukutusta. Sinällään on ihan kiva, se on kaikista ärsyttävin vaihe ku hoitaja tulee sanoon että vajaan tunnin päästä pääset leikkaukseen, se on se ärsyttävin odotus. Ja esilääkitys helpottaa siinä vaiheessa.

Hyvin se menee. Mä kans ekaa nukutusta jännitin kamalasti mutta ihan simppeli hommahan se on. Nukutusaineet ku menee niin samantien taju pois ja heräämössä herää seuraavan kerran. Tsemppiä! :)

Pyörryttääkö se nukutus jotenkin? Tai taisteleeko siinä sitä nukutusta vastaan? Mua ei tosiaan ole koskaan nukutettu, eikä ole suunnitelmissakaan mitään sellaista, pelkään sitä silti :o Olen nähnyt painajaisiakin.

Sterilisaatiossa ollaan leikkurissa n.45min. sulla varmasti vähän pidempään kun on kaavinta ja se lämpöpallohoito.
Esilääkityksen saat. Ei kannata jännittää, hyvin se sujuu.
Päiväkirrallahan sinulle tehdään se? Jos mitään erikoista ei tule pääset jo muutaman tunnin kuluttua kotiin.
Itse heräsin nukutuksesta n.klo 12 ja kotiin lähdin jo 13.30, sen aikaa olin leikkauksen jälkeen tarkkailussa että pystyin syömään ilman oksentamista ja lääkäri kirjoitti saikkulaput ja kipulääke reseptin. Kokonais aika sairaalassa oli klo. 8-13.30.
Tsemppiä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyörryttääkö se nukutus jotenkin? Tai taisteleeko siinä sitä nukutusta vastaan? Mua ei tosiaan ole koskaan nukutettu, eikä ole suunnitelmissakaan mitään sellaista, pelkään sitä silti :o Olen nähnyt painajaisiakin.

Mulla silleen jännästi pyörähtää päässä just ennen ku lähtee taju. Se kestää tyyliin sekunnin eikä tunnu pahalta, se on vaan sellanen humahdus. Eikä mitään saumoja että sitä vastaan pystyis taisteleen, kyllä se on kertalaakista taju kankaalle :D

Siinä mielessä se on jännän tuntonen ku ajan kulkua ei tunne samalla tavalla ku nukkuissa. Heräämössä ku herää ni tulee aina sellanen fiilis et justhan ne mut nukutti :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se tapahtuu niiiiiiiin nopeasti, että et todellakaan ehdi tajuta mitään, ennen kuin oletkin jo unessa. Ei ehdi pyörryttää, et edes ehdi tuntea, että nyt nukuttaa. Se on naps ja filmi poikki :).

Yhteistyössä