Mua inhottaa kun nykyään vain hoikkuus on kaunista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja sitä tulee joka tuutista. Tuttavapariskunta vertailee meidän tyttöjä keskenään, kumpi on laihempi jne., ja tyttöjen kuullen! Huoh.

Ja laitan tähän samaan aloitukseen vielä senkin, että onneks kaikki miehet eivät todellakaan halua sellaista naista, jonka elämäntehtävä on niuhottaa ruuan suhteen ja stressaa syömisistään, joka menee kaiken muun edelle.
Kauneus on paljon muuta kuin kilot. Mun miehen mielestä Jo Frost on kaunis, vaikka ei todellakaan ole mallin mitoissa. Samoin hän sanoi joskus jostain CSI:n sivunäyttelijästä, joka oli todella ylipainoinen, että on kaunis nainen.

Joo, mulla on ihana mies. Ja joo, itse en ole ylipainoinen, se kun tuli varmasti heti kaikilla mieleen :)

musta myös tuo painon tuijottaminen on mennyt ihan sairaaksi. täälläkin sellaset 180cm ja 50kg puhuu läskeistään :| . ja mikä pahinta lapsia mollataan ja vertaillaan kuin jotain näyttelyesineitä. surullista on.

Eipä se pelkkä paino ole vaan ulkonäkö yleensä. Meikittä kaupassa käyvät haukutaan, oli ne lihavia tai laihoja, pukeutumistyylit mollataan jos ei seuraa uusinta muotia, kaikkien pitäis olla samasta muotista tehtyjä jne.

Naisilla on selkeesti liian vähän tekemistä nykyaikana kun on aikaa miettiä miltä naapurin Riitta mahtaa näyttää kotonaan ja onkohan Seijan lapsella Reimatec vai halpissontaa päällään.

:kieh:

Minusta lihavat kasvot on epämiellyttävät, mutta sellaiset saa syömällä runsaasti sokeria vaikka olis muuten laiha, ja ylipainoisella taas voi olla sievät kasvot! Muutoin olen sitä mieltä, että ylipainoisuus on epäterveellistä ja lapselle paha (koska se yleensä johtaa aikuisena ylipainoon ja terveysriskeihin), joten pidän totisesti huolen että omat lapseni pysyvät normaalipainossa. Jos katson muiden lapsia "sillä silmällä", niin se johtuu siitä että pitäisikö olla huolissaan heidän mahdollisista terveysriskeistä vai onko kaikki kunnossa, ei siis siitä että onko he rumia vai ei! Mutta kun olen tällainen tautikammoinen (muutenkin pelkään kipua), niin siitä se juontaa.

No kyllä se vaan on rumaa jos nuorella tai vanhalla on läskii ja siinä hyllyy. Vaatteet eivät istu, ei jaksa mitään. Naama kun täysikuu, meikkaamaton, paskaset hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
En todellakaan halua mitään kukkakeppiä! Pehmeet muodot on ok! ;)

Mutta kyllä jotkut miehet haluaa kukkakepinkin. :ashamed: Pitäisi saada olla sellainen kuin on.

Tottakai jokainen on sellainen kuin on. Tarkoitin, että ei kenenkään pidä miehen takia liikaa laihduttaa, kun meitä semmoisiakin on, jotka ei halua luurankojen kalisevan yhteen. Ja itse en ole mikään lihava. Ennemmin lihaksikas, mutta kaikilla on mieltymyksensä. :hug:

Täähän on tää akkainlehtien naisten päähän iskostama juttu: kukaan mies ei voi rakastaa tai haluta lihavaa naista. Tai jos haluaa, niin on jotenkin mielelstään sairas. Ja jos mies rakastaa lihavaa naista, niin se tekee sen vain säälistä. Pahinta tässä on se, että osa miehistäkin uskoo tähän. Jopa ne, jotka tykkäisivät muuten isommista naisista. He uskottelevat itselleen, etteivät oikeasti tykkää niistä, koska sehän tekisi heistä sairaita. Tai jos isokokoinen nainen kuitenkin houkuttelee, niin sitä ei ainakaan voi ottaa tyttöystäväksi ja vaimoksi, ettei kukaan vaan ajattele että mies on jotenkin sairas...

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Täähän on tää akkainlehtien naisten päähän iskostama juttu: kukaan mies ei voi rakastaa tai haluta lihavaa naista. Tai jos haluaa, niin on jotenkin mielelstään sairas. Ja jos mies rakastaa lihavaa naista, niin se tekee sen vain säälistä. Pahinta tässä on se, että osa miehistäkin uskoo tähän. Jopa ne, jotka tykkäisivät muuten isommista naisista. He uskottelevat itselleen, etteivät oikeasti tykkää niistä, koska sehän tekisi heistä sairaita. Tai jos isokokoinen nainen kuitenkin houkuttelee, niin sitä ei ainakaan voi ottaa tyttöystäväksi ja vaimoksi, ettei kukaan vaan ajattele että mies on jotenkin sairas...

Surullista mutta totta. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

*TAPUTAPUTAPU* :)

Saisko sanoo taputaputapu jos sanois, et en ainakaan läskiä halua? :D ihan vaan vertailun vuoksi. :whistle:

No jokainenhan saapi sanoa mitä haluvaa :D
Kai mä siks sanoin nuin kun ite en ole kukkakeppi :laugh:

Nainenhan voi elämänsä aikana olla välillä alipainoinen ja välillä ylipainoinen. Silti mies voi rakastaa sitä samaa naista koko elämänsä ajan, aina vaan enenevässä määrin.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

*TAPUTAPUTAPU* :)

Saisko sanoo taputaputapu jos sanois, et en ainakaan läskiä halua? :D ihan vaan vertailun vuoksi. :whistle:

Anteeksi, jos loukkasin. En tajunnut, että on niin halveeraava nimitys. Ja olet ihan nätti! :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Miksi me naiset olemme niin ääliöitä, että teemme itsellemme kummallisia "sääntöjä" ja sairaita kauneusihanteita?

Jep, en mä ennen oo koko asiaa ajatellut mut nyt kun pari kuukautta oon tätä palstaa lukenut niin voi elämä sentään..onko naiset tosiaan näin sekopäitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Miksi me naiset olemme niin ääliöitä, että teemme itsellemme kummallisia "sääntöjä" ja sairaita kauneusihanteita?

Jep, en mä ennen oo koko asiaa ajatellut mut nyt kun pari kuukautta oon tätä palstaa lukenut niin voi elämä sentään..onko naiset tosiaan näin sekopäitä?

Ihan oikeasti, jos joku rakastaa niin välittää susta myös ilman meikkejä eikä välitä kiloistasi!

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:

Ihan oikeasti, jos joku rakastaa niin välittää susta myös ilman meikkejä eikä välitä kiloistasi!

Kato kun ei mulla oo mitään ongelmaa tuon asian kanssa, suurimmalla osalla oman ja muiden ulkonäön ja pukeutumisen miettiminen on elämää suurempi asia. En tajua eikä onneksii tarviikaan.

[quote="

Kato kun ei mulla oo mitään ongelmaa tuon asian kanssa, suurimmalla osalla oman ja muiden ulkonäön ja pukeutumisen miettiminen on elämää suurempi asia. En tajua eikä onneksii tarviikaan.[/quote]

En itsekään tajua.

Miten niin nykyään? Kyllähän se on totuus, että hoikat ihmiset miellyttää visuaalista silmää ja yleensä ovat terveempiä kuin lihavat. Lihavuus tuo kaikenmaailman sairauksia; kolesterolit, korkeat verenpaineet, TULE-sairaudet, diabetekset ym. Kannattaa siis pitää itsestään huolta liikkumalla ja terveellisellä ravinnolla, eikä itkeä täällä että läskejä hyljeksitään. Yksikään läski ei voi olla elämäänsä tyytyväinen, jokainen läski olisi mieluummin hoikka ja vetävä kuin läski ja ruma.

Yhteistyössä