Mua inhottaa kun nykyään vain hoikkuus on kaunista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin nykyään? Kyllähän se on totuus, että hoikat ihmiset miellyttää visuaalista silmää ja yleensä ovat terveempiä kuin lihavat. Lihavuus tuo kaikenmaailman sairauksia; kolesterolit, korkeat verenpaineet, TULE-sairaudet, diabetekset ym. Kannattaa siis pitää itsestään huolta liikkumalla ja terveellisellä ravinnolla, eikä itkeä täällä että läskejä hyljeksitään. Yksikään läski ei voi olla elämäänsä tyytyväinen, jokainen läski olisi mieluummin hoikka ja vetävä kuin läski ja ruma.

Just tämmösiä pintaliitäjiä nykyään on aivan liikaa.
Ulkonäkökeskeistä meininkiä. Perseestä.

Just, terveellisyys ja itsestään huolta pitäminenkö on pintaliitoa? Silloin se kalikka kalahtaa, kun älähtää.

Mistä sinä tiedät ovatko lihavat elämäänsä tyytyväisiä?
Pintaliitoa on nimenomaan tuo, kun sanot että kuka tahansa olisi mielummin hoikka ja vetävä kuin läski ja ruma. Sun mielestäs lihavat on aina rumia? Se on sitä pintaliitoa ja ulkonäkökeskeistä elämää :)

Mainitsin jo ekassa viestissäni, että minä en ole ylipainoinen.

Mun yksi kaveri on kauhean kaunis. Aina se valittaa ulkonäöstään. Tulee ihan olo, että sen kauneus valuu hukkaan, kun se ei itse näe sitä. Joku muiden mielestä vähemmän kaunis, voi tuntea itsensä kauniiksi ja näin olla onnellinen.

Se, että näkee itsessään jotain hyvää, voi osaltaan auttaa siinä, että on onnellinen. (vaikka onni ei tietysti rakennu ulkonäöstä)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just, terveellisyys ja itsestään huolta pitäminenkö on pintaliitoa? Silloin se kalikka kalahtaa, kun älähtää.

Pintaliitoa on nimenomaan tuo, kun sanot että kuka tahansa olisi mielummin hoikka ja vetävä kuin läski ja ruma. Sun mielestäs lihavat on aina rumia? Se on sitä pintaliitoa ja ulkonäkökeskeistä elämää :)

Yksikään lihava, siis todella lihava ei ole elämäänsä tyytyväinen. Miten voisi olla, kun mitään ei jaksa, vaatteet kiristää ja teltat on ainoita, jotka päälle mahtuu. Ja onhan lihavuus nyt rumaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun yksi kaveri on kauhean kaunis. Aina se valittaa ulkonäöstään. Tulee ihan olo, että sen kauneus valuu hukkaan, kun se ei itse näe sitä. Joku muiden mielestä vähemmän kaunis, voi tuntea itsensä kauniiksi ja näin olla onnellinen.

Se, että näkee itsessään jotain hyvää, voi osaltaan auttaa siinä, että on onnellinen. (vaikka onni ei tietysti rakennu ulkonäöstä)

Eipä niin |O ulkonäkökään kyllä auta huonoon itsetuntoon...

Yksikään lihava, siis todella lihava ei ole elämäänsä tyytyväinen. Miten voisi olla, kun mitään ei jaksa, vaatteet kiristää ja teltat on ainoita, jotka päälle mahtuu. Ja onhan lihavuus nyt rumaa.

Niin, mun mielestä sun pääsi sisältö on rumaa.
Mutta sillähän ei ole sun mielestä mitään väliä, pääasia että ulkokuori on muka-kaunis.

joo, mutta normaalipainoista ja alle 80cm.n vyötärön omaavia naisia sanotan läskiksi Ja jopa alle näiden olevat puhuvat laihduttamisesta, ja luulevat sen olevan terveellistä vaikka asia on päinvastoin.

nää on niin hölmöjä nää valitukset että hirveetä kun hoikkuutta ihannoidaan... Jokaisella saa olla oma mielipiteensä! Ja niistä läskeistä lapsista jauhetaan varmaanki epäterveellisyyden takia eikä rumuuden!

Mutta sillähän ei ole sun mielestä mitään väliä, pääasia että ulkokuori on muka-kaunis.

Sä voit olla vaikka sitä mieltä, ei paljon kiinnosta, mitä ventovieraat ajattelee... Mutta kyllä siellä päässäkin liikkuu jotain ja paljon liikkuukin, mutta onneksi on myös tuo ulkonäkö. Esim. tuntemattomat harvoin tulevat lihavien ja rumien juttusille, mutta kauniiden kyllä, täten tutustuu paremmin uusiin ihmisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
nää on niin hölmöjä nää valitukset että hirveetä kun hoikkuutta ihannoidaan... Jokaisella saa olla oma mielipiteensä! Ja niistä läskeistä lapsista jauhetaan varmaanki epäterveellisyyden takia eikä rumuuden!

Tottakai jokaisella on omat mielipiteensä, mutta kun sitä hoikkuuden ihannointia tulee joka tuutista, ja jo ala-aste ikäiset lapset (tytöt) puhuvat laihduttamisesta, ja voiko nyt syödä sitä ja tätä.

Sä voit olla vaikka sitä mieltä, ei paljon kiinnosta, mitä ventovieraat ajattelee... Mutta kyllä siellä päässäkin liikkuu jotain ja paljon liikkuukin, mutta onneksi on myös tuo ulkonäkö. Esim. tuntemattomat harvoin tulevat lihavien ja rumien juttusille, mutta kauniiden kyllä, täten tutustuu paremmin uusiin ihmisiin.

:D
Kauanko luulet niiden ventovieraiden viihtyvän ulkonäkökeskeisen pintaliitäjän seurassa? Ai tosiaan, heitä vartenhan on nimenomaan ne bodariäijät.

eikö tuo oikeesti sun mielestä pidä paikkaansa? Olisitko sä elämääs tyytyväinen jos lihavuus esim. rasittaisi sun polvia niin paljon että se rajoittais sun liikkumista? Mä ainakin olen tyytyväinen silloin kun mun ulkonäkö ei vaikuta mun elämään millään tavalla. Onko sekin pintaliitoa? Mun mielestä päinvastoin. Mä haluan pysyä normipainosena nimenomaan sen takia, ettei mun tarvii miettiä mun ulkonäköä.

:D
Kauanko luulet niiden ventovieraiden viihtyvän ulkonäkökeskeisen pintaliitäjän seurassa? Ai tosiaan, heitä vartenhan on nimenomaan ne bodariäijät.

Kuka on sanonut, ettei kauniin ihmisen päässä ole älliä. Kun tätä palstaakin lukee, vaikuttaa itse perin fiksulta. Että voi kuule paljon fiksumpi sitä lapseton, hoikka ihminen on kuin neljän lapsen valas kotiäiti. Bodariäijistä ei ole kokemusta.

eikö tuo oikeesti sun mielestä pidä paikkaansa? Olisitko sä elämääs tyytyväinen jos lihavuus esim. rasittaisi sun polvia niin paljon että se rajoittais sun liikkumista? Mä ainakin olen tyytyväinen silloin kun mun ulkonäkö ei vaikuta mun elämään millään tavalla. Onko sekin pintaliitoa? Mun mielestä päinvastoin. Mä haluan pysyä normipainosena nimenomaan sen takia, ettei mun tarvii miettiä mun ulkonäköä.

No joo, on eri asia olla sairaalloisen lihava kuin lihava.
Jos polvet ei jaksa kantaa, on silloin hakeuduttava lääkärille ja muuttaa elämäänsä. Tarkoitan kuitenkin lihavalla ihmistä, joka kuitenkin käykin jossain, missä voi tavata näitä vieraan mainitsemia tuntemattomia ihmisiä.

Tottakai jokaisella on omat mielipiteensä, mutta kun sitä hoikkuuden ihannointia tulee joka tuutista, ja jo ala-aste ikäiset lapset (tytöt) puhuvat laihduttamisesta, ja voiko nyt syödä sitä ja tätä.

mutta nykysinhän jo päiväkodissa on monet ylipainoisia. mun mielestä johtuu siitä, että hoikkuutta yritetään tyrkyttää, kun ylipaino on nykysin koko ajan pahempi ongelma. Terveyttä siinä ajatellaan. Se on tietysti väärin, että lapset tommosia puhuu, ne on vanhemmat joitten pitäs noita asioita miettiä.

Ja sitten kun laihtuu normaalipainoiseksi sitä on ihan yhtä ruma ja tyhmä ja vieläpä vieras omassa ruumiissaan... ja tuntee silti vieläkin olevansa läski... ei musta tullut parempaa tai suositumpaa vaikka olin 60/170 nyt vakavat ahmimishäiriö ja painoa 90. Painavimmillaan 106...

Just tätä mä tarkoitin, kyllä naiset on urpoja. Mitä väliä muiden ulkonäöllä on ja kuinka siitä jaksetaan jauhaa päivästä toiseen :D

"mä oon kaunis ja ihana" "ei kun mä, et sä voi olla kun sä oot tommonen" "äitii, pyyhkimään" "ei kun multa ensin"

Kuka on sanonut, ettei kauniin ihmisen päässä ole älliä. Kun tätä palstaakin lukee, vaikuttaa itse perin fiksulta. Että voi kuule paljon fiksumpi sitä lapseton, hoikka ihminen on kuin neljän lapsen valas kotiäiti. Bodariäijistä ei ole kokemusta.

Jos sinä olet kaunis, niin ainakin juuri itse teet minulle selväksi sen, ettei päässäsi ole älliä. Koska ajatuksesi ovat niin kiinni ulkonäössäsi.
Neljän lapsen valas kotiäiti, hah :D Se neljän lapsen kotiäiti voi olla hoikempi kuin lapseton ihminen.
Ja nyt tuntuu että selitän asioita jollekin puupölkylle.

Yhteistyössä