Mua hämmentää yksi kaveri joka tahtoo imettää

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kätilö
Siis häh? Edelleen tupakointi ja imetys on parempi homma kuin korvikkeen antaminen. Jos siis ei koko ajan tupakki huulessa ole. Ja alkoholikin ei paljon äidinmaitoon vaikuta. Eli en ymmärrä tätä pointtia taas??
 
hmmh
Kyllä ne neuvolassa suosittelevat imettämään mielummin vaikka tupakois, kuin antamaan korviketta. Imettää, ja sitten käy tupakalla, ettei heti röökin jälkeen tissiä suuhun... Tuskin toikaan mitään perskännejä vetää ja samalla imetä?
 
kätilö
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
jos on raskausaikana polttanu, ni mitä eroa siinä on pollaako imetysaikanaki?
No kyllähän se raskauaikana polttaminen on paljon paljon huonompi homma, kuin imetysaikana. Ei näitä voi taas edes verrata.
 
kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
jos on raskausaikana polttanu, ni mitä eroa siinä on pollaako imetysaikanaki?
No kyllähän se raskauaikana polttaminen on paljon paljon huonompi homma, kuin imetysaikana. Ei näitä voi taas edes verrata.
mä taas luulin, että toisinpäin
eikö joo... siis eikö juuriki näinpäin.. luin huonosti. Mut tosiaan jos on jo raskausaikana polttanu, ni miks ei imettäs?
 
kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
jos on raskausaikana polttanu, ni mitä eroa siinä on pollaako imetysaikanaki?
No kyllähän se raskauaikana polttaminen on paljon paljon huonompi homma, kuin imetysaikana. Ei näitä voi taas edes verrata.
tarkoitin nimenomaan sitä, että mitämerkitystä sillä loppupeleissä enään on, jos on raskausaikana polttanu, et polttaako imetysaikana vai antaako sen takia korviketta, ku jokatapauksessa lapsi on jo nikotiinia saanu raskauaikana
 
no on se vaan kumma juttu, et vaikka on äidiksi tullut niin pitää kiskoa viina ja röökiä. eikö voi ajatella lapsensa etua? vauva on puolustuskyvytön, ottaa sen tissin koska ei osaa itse kävellä jääkaapille. on epäreilua päättää itse oman lapsensa puolesta, saako hän nikotiinialkoholimaitoa vai nikotiinitonta maitoa. ja joo, se alkoholinmäärä rintamaidossa on olematon mutta ei sitä kuitenkaan suositella!
 

Yhteistyössä