mua eilen taas kiusattiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22332600]Vastaappa tähän[/QUOTE]

vastasin jo ja sairaat ihmiset ei mua kinosta jos joku tanssi työstä jotain mieti, ihan sama se mulle mä teen ja mä nautin se on mun

[QUOTE="Vieras";22332689]Älä sitten valita jos suo "kiusataan" paljon pahemminkin olisi voinut sanoa![/QUOTE]

en valita, kerron vaan:)saa vaikka pahempikin sanoa ei mun maailma romahda, päin vastoin tulee vahvempi olo, kun tiedän ne jotka näin sano ovat tyhmiä, jotka ei elää oma elämää

En sano tätä mitenkään pahalla, mut oikeasti sun kannattaisi välillä miettiä mitä asioita levittelet ympäriinsä. Jos sä oikeasti kerrot sun puolitutuille samanlaisia juttuja kuin täällä niin se voi vaikuttaa siihen mitä he susta ajattelee. Vaikkei se annakaan kenellekään lupaa puhua sulle noin.

Muakin on jäänyt ihmetyttämään miten sulla jää aikaa lapsille. Jossain sanoit että teet 16h työpäivää kuudesti viikossa ja kyllä ihmisen tarvii jossain vaiheessa nukkuakin, eli ei siinä hirveästi aikaa perheelle jäisi jos toi paikkansa pitää. Jos siitä ajasta sitten kuluu vielä paljon shoppailemiseen ja bilettämisiin mistä olet täällä kirjoittanut niin vielä vähemmän.

Mä uskon että sä liiottelet jutuissasi täällä ja olet oikeesti paljon normaalimpi äiti. Mut jos kaiken uskoo mitä sä täällä kirjotat niin kyllä susta aika erikoisen kuvan saa.

en mä 16t päivässä ihan joka pv teen, mut välillä vko tai pari putkeen, ehdin hyvinkin shoppailla ja viihdyttää lapsia, myös bilettää, kun bilettäminen aloitan työpaikalla

En sano tätä mitenkään pahalla, mut oikeasti sun kannattaisi välillä miettiä mitä asioita levittelet ympäriinsä. Jos sä oikeasti kerrot sun puolitutuille samanlaisia juttuja kuin täällä niin se voi vaikuttaa siihen mitä he susta ajattelee. Vaikkei se annakaan kenellekään lupaa puhua sulle noin.

Muakin on jäänyt ihmetyttämään miten sulla jää aikaa lapsille. Jossain sanoit että teet 16h työpäivää kuudesti viikossa ja kyllä ihmisen tarvii jossain vaiheessa nukkuakin, eli ei siinä hirveästi aikaa perheelle jäisi jos toi paikkansa pitää. Jos siitä ajasta sitten kuluu vielä paljon shoppailemiseen ja bilettämisiin mistä olet täällä kirjoittanut niin vielä vähemmän.

Mä uskon että sä liiottelet jutuissasi täällä ja olet oikeesti paljon normaalimpi äiti. Mut jos kaiken uskoo mitä sä täällä kirjotat niin kyllä susta aika erikoisen kuvan saa.

Peesaan tätä täysin.

Se ihminen joka sulle ap on moisia päin naamaa ladellut on toki todella moukka- miten ihmeessä saat aikaan tuollaisia reaktioita ihmisissä ja/tai missä ihmeessä tapaat noin huonosti käytttäytyviä ihmisiä?

Koulumaailma on raaka. Valitettavasti. Kun pienet tyttösi menenvät kouluun niin joku äiti/isä on ehtiny omalle lapselleen jo sanoa että "ssss" ei saa leikkiä kun sen äiti on maksullinen nainen. Sä Savanna kerrot asiat todella avoimesti täällä ja ilmeisesti myös muualla. ole varovainen tulevaisuudessa!

Harvemmin sitä kukaan käy ilman syytä haukkumaan.

Harvemmin ehkä joo, mutta kyllä noitakin ihmisiä on. Kokemusta valitettavasti on.

Jotkut levittelevät juoruja ja keksivät itte lisää niihin eikä kukaan vaivaudu kysymään asianosaiselta, että pitääkö paikkaansa vai ei. Se on vain niin kiva jauhaa paskaa muista.

[QUOTE="Juup";22334011]Koulumaailma on raaka. Valitettavasti. Kun pienet tyttösi menenvät kouluun niin joku äiti/isä on ehtiny omalle lapselleen jo sanoa että "ssss" ei saa leikkiä kun sen äiti on maksullinen nainen. Sä Savanna kerrot asiat todella avoimesti täällä ja ilmeisesti myös muualla. ole varovainen tulevaisuudessa![/QUOTE]

Ai minäkö maksullinen:laugh::laugh:

taas yks puoli tuttu sanoi että mä en ole mikään äiti, mä olen vain synnyttäjä, olen ihan paska ja muuten huora äidiksi. On hieno kuulla sellaista. Mut mä vaan sanoin että hei pitää sä suu kiinni, mua ei se vaan kinosta sun paska jauhaminen. En tajua mitä ihmiset tiedä edes mun äitiydestä ja minusta kun kehtaa noin huuda mulle. Onneksi mä olen eri mä aina mietin, enkä ikinä puutu mihinkään ja en pystyy edes sellaista ilman syytä sanoa

Ohhoh! Ja miten kävikään?