Mikä mua vaivaa? Seksiin liittyvä juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyög
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyög

Vieras
Mun omasta aloitteesta harrastettiin suuseksiä. Minä ensin antavana osapuolena ja sitten kumpikin yhtä aikaa. Normaalisti mies on pysäyttänyt mut, ennen kuin on lauennut ja oraaliseksi on vaihtunut yhdyntään. Nyt ei käynyt niin, vaan jatkettiin ihan loppuun asti, ihan omasta vapaasta tahdostani sen tein, mutta mulle jäi jotenkin koko hommasta tosi oksettava olo. En osaa sanoa edes miks mutta jäi todella likainen ja ruma olo, sellainen että olen tosi vastenmielinen. Itketti vaan, ja oli sellainen olo että olen ihan paska, huono, epäseksikäs, vastenmielinen ja ällöttävä. En sanonut miehelle siitä mitään, se meni ihan hyvillä mielin nukkumaan ja mä esitin, että kaikki on ok vaikkei ollutkaan. Mulla on edelleen jotenkin ihan paska olo. Itkettää vaan, enkä mä edes tajua miksi.

Älä ota turhaa ressiä :) Et ilmeisesti tykkää, että mies lataa lastinsa suuhusi, joten sitä ei ole pakko tehdä. Seuraavalla kerralla voit pyytää miestä ilmottamaan, milloin ollaan liki ja jatkaa loppuun vaikka käsillä ;) Todennäköisesti oot miehes mielestä äärettömän ihana, seksikäs ja mahtava, kun olet hänen nesteensä ottanut suuhusi, joten pois tuollaiset likaisuusajatukset. Ei seksin kuulukaan olla mitään kliinistä hommaa!

ja ehkä kannattaa sanoa sille miehelle et sulle jäi epämiellyttävä olo. muuten voi ihmetellä et mikä sua oikein vaivaa. ja ettei jää patoutumaan omaan päähäs...

Mä en siis tajua, että miksi mulle tuli niin ällöttävä olo! Mä olin siinä ihan vapaaehtoisesti, ja jatkoin vaikka totta kai mä nyt huomasin että toinen on laukeamassa. Se ei tullut siis mitenkään varoittamatta mun suuhuni, vaan mä ihan tietoisesti jatkoin itse siinä vaiheessa. Mies ei ole koskaan edes pyytänyt, ja normaalisti (=aina) se on itse pysäyttänyt mut, jos sen mielestä menee liian pitkälle. Nyt siis kumpikin ilmeisesti oli menossa loppuun asti. Mä en vaan tajua omaa päätäni. On vaan tosi itkuinen olo, ja sellainen että olen iljettävä. Kumpikaan ei mitenkään noteerannut jälkikäteen sitten sitä, että mentiin pidemmälle kuin normaalisti. Sekin tuntui vähän hassulta. Mut miks mulla on tällainen olo, vaikka tää oli kaikki mun aloitteesta ja vapaaehtoista?

Yhteistyössä