mua eilen taas kiusattiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
taas yks puoli tuttu sanoi että mä en ole mikään äiti, mä olen vain synnyttäjä, olen ihan paska ja muuten huora äidiksi. On hieno kuulla sellaista. Mut mä vaan sanoin että hei pitää sä suu kiinni, mua ei se vaan kinosta sun paska jauhaminen. En tajua mitä ihmiset tiedä edes mun äitiydestä ja minusta kun kehtaa noin huuda mulle. Onneksi mä olen eri mä aina mietin, enkä ikinä puutu mihinkään ja en pystyy edes sellaista ilman syytä sanoa

[QUOTE="Jep jep";22332236]Just joo. Kyllä sulle sitten tapahtuu paljon. :laugh: Uskotaan, tottakai.[/QUOTE]

ehkä en tiedä, mut paskan puhuija mulla on jostain syystä paljon, jotka inhoavat mua

Minusta tuntuu, että olet vain hyvin huomionkipeä ihminen ja nautit siitä kun saat kertoilla mielikuvitusjuttujasi. Luultavasti olet ihan erilainen kuin väität olevasi, ehkä pullea kotirouva jne. Ehkäpä meissä kaikissa piilee pikku Venakko persoona joka kaipaa huomiota!

Minusta tuntuu, että olet vain hyvin huomionkipeä ihminen ja nautit siitä kun saat kertoilla mielikuvitusjuttujasi. Luultavasti olet ihan erilainen kuin väität olevasi, ehkä pullea kotirouva jne. Ehkäpä meissä kaikissa piilee pikku Venakko persoona joka kaipaa huomiota!

no höh en mä mikään pullea kotirouva oo, kysyy monilta palstalaisilta jotka mua näki

[QUOTE="Jep jep";22332380]Kuinka sinulla on aikaa roikkua täällä tuntikausia joka päivä. Siis jos olet ns. "töissä" ja perhekin löytyy? Intoa riittää aloitusten tekoon ja potaskan jauhamiseen. Aina vaan. =)[/QUOTE]

liikkeessä töissä mä voin palstailla, nyt en ole jo 2pv mun perhee auttaa ja on siellä:)

sekä en mä noin kauan edes oo, 6lta yleensä lopetan palstaillu jos en aikaisemmin ja illalla en ole melkein ikinä toisen työn takia

[QUOTE="Vieras";22332462]Jo lukemalla näitä sinun kirjoituksia täällä - voi vetää kyllä johtopäätöksiä, ja ne ei muuten ole mitenkään kunniallisia![/QUOTE]

miks mun pitää olla kunnollinen tai niin kuin kaikki

Ei kait mielipiteen sanominen kiusaamista ole!! Ehkä sinunkin kannattaisi kuunnella mitä sinulle sanotaan ja MIETI miten tyttäresi suhtautuvat kun totuuksia aletaan heille huutelemaan!

[QUOTE="wieras";22332482]Ei kait mielipiteen sanominen kiusaamista ole!! Ehkä sinunkin kannattaisi kuunnella mitä sinulle sanotaan ja MIETI miten tyttäresi suhtautuvat kun totuuksia aletaan heille huutelemaan![/QUOTE]

en mä jonkun paskan takia mieti mitään, mulla on oma pää ja tiedän mitä teen

taas yks puoli tuttu sanoi että mä en ole mikään äiti, mä olen vain synnyttäjä, olen ihan paska ja muuten huora äidiksi. On hieno kuulla sellaista. Mut mä vaan sanoin että hei pitää sä suu kiinni, mua ei se vaan kinosta sun paska jauhaminen. En tajua mitä ihmiset tiedä edes mun äitiydestä ja minusta kun kehtaa noin huuda mulle. Onneksi mä olen eri mä aina mietin, enkä ikinä puutu mihinkään ja en pystyy edes sellaista ilman syytä sanoa

Mieti mitä teet ja KANNA VASTUUSI!
Osta kiusaajalle tikkari, tai jotain ainakin 1000 euroa maksavaa niin jospa hän hiljenisi.

[QUOTE="wieras";22332482]Ei kait mielipiteen sanominen kiusaamista ole!! Ehkä sinunkin kannattaisi kuunnella mitä sinulle sanotaan ja MIETI miten tyttäresi suhtautuvat kun totuuksia aletaan heille huutelemaan![/QUOTE]

Vastaappa tähän