Mua ei enää ärsytä muiden ihmisten valinnat. Onko musta tulossa tavis?

Alkuperäinen kirjoittaja plää;30317524:
Tosi mielenkiintosia nämä sun alotukset. Pientä huomionpuutette havaittavissa.
Juu mutta kun kyse on kuitenkin jonkinmoisesta muutosesta elämässä.

Suosittelen kokeilemaan samaa. Ensin tekee kipiää mut sit kun on aivot pehmenneet niin helpottaa.

hyvä suunta
Hyvähän tuo vaan on, ettei ärsyynny sellaisista asioista, jotka ei itselle kuulu, mutta reagoi sellaisiin, mihin järkevä ihminen luonnostaan tekee. Ei kannata ottaa taakkaa muitten tekemisistä, vaan huolehtia omista ja omiensa asioista :) Samalla matkalla olen itsekin, tosin välillä vielä huomaan palaavani sinne tiukkapipolinjoille.

• Tykkää
Reactions: Echo
vier ass
Tämä oli siis tiedotusluonteinen asia. Sä jota ei kiinnosta, voit skipata tämän ketjun.

Karrikoiden: joku vieressä rellestää, juo rahansa, huijaa verottajaa, pukeutuu neonvihreänoranssiin säkkiin, kynii tukkansa siipikarjan peräpäätä muistuttavaksi, syö kaloripitoista ruokaa mut valittaa kun ei laihdu...mikään ei hetkauta.
Pääni on pehmennyt. Ja osa on tämän palstan ansiota.

Sen verran yritän välittää että olen toisen tukena muutoksessa, jos hän haluaa.

Mutta mietin että kuinka kauan tätä olotilaa kestää? Jos naapuri maalaa talonsa sinapinkeltaisen pinkiksi ja laittaa kirjavanvälkkyvät jouluvalot niin kestänkö sen hymyillen? :|

Mutta jos alan joskus vaalia diipadaapa-lauseita tyyliin "jokaisen mielipide on oikea" niin sit herätelkää mua. :D En mä nyt kaikkeen taivu.
Sä olet ilmiselvästi valaistunut! =)

nöyh
Eli elämän kiertokulku?
Nuorena meuhkataan.
Keski-iässä ollaan väsy ja evvk.
Vanhana kytätään taas muita.

Herra, armahda mua ettei minusta tulisi kyttääjä. :| Yritän pitää sen että omaakin elämää olisi.
Äläs, susta tulee hyvä kyttääjä, ja heitäkin tarvitaan.
Enpä tiedä onko tämä sun muutos tavikseen päin. Paheksuminen ja kaikesta erilaisesta loukkaantuminen on hyvin tavallista. Ja mun mielestä se menee päinvastoin - keski-iässä ihminen kangistuu tavoissaan ja asenteissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nöyh;30317645:
Äläs, susta tulee hyvä kyttääjä, ja heitäkin tarvitaan.
Enpä tiedä onko tämä sun muutos tavikseen päin. Paheksuminen ja kaikesta erilaisesta loukkaantuminen on hyvin tavallista. Ja mun mielestä se menee päinvastoin - keski-iässä ihminen kangistuu tavoissaan ja asenteissaan.
Mä pelkään että mihin kaavaan tulen kangistumaan, siis mikä jää mussa päälle kun vanhenen. :| Nyt pitäisi valita se hokema.

Onko se
-kyllä kaikki on niin mukavaa ja herttaista, täällä palvelukodissa on niin hyvästi kaikki
-haa nuo nuoret varusmiehet on ilo silmälle!
-jaa taas noita kakaroita tulee oven taakse mankumaan pajunkissojen kans. Ja mähän syön pääsiäissuklaani itse. Koivuniemen herra sulle, palkka mulle!

Yhteistyössä