Minä olen taas sitä mieltä että täällä on sananvapaus, ja välillä tekee mieli narista niistä omista muutamista kiloista mitkä on päässyt kertymään. Lihominen ja laihtuminen se helpooa vielä on, mutta painonhallinta, se vaatiikin itsekuria. Kyllä tämä itsellä ihan koko elämänpituinen taistelu on että kilot ei pääse ryöpsähtämään. Olen siis ollut samassa sarjassa ap. kanssa.
Tosin nyt olen raskaana, mutta normaalissa olotilassa olen siis normaalipainoissa ja tiukasti vahtaan kilojani, ja narisen siksi muutamista kiloista mitä välillä pääsee tulemaan koska olen itselleni vihainen ja en halua sitä samaa ylipainoa mitä joskus on ollut.
Ymmärrän kyllä että paha mieli siitä voi tulla jos joku "luikku" valittaa pienistä kiloista kun muilla on enenpi, mutta se pätee kaikkeen täällä. Aina on joku jolla on asiat huonommin kun toisella ja sitten saa varoa mitä puhuu ettei pahoita toisten mieltä.
Oletko muuten käynyt verikokeissa ap? Kilpirauhaset olis hyvä tarkistaa, jos ei paino putoa vaikk mitä tekee. Minulla todettiin aikoinaan kilpirauhasen vajaatoiminta, tosin tulehduksen jälkitautina se meni ohi.
Karppausta kannattaa myös kokeilla tai pointseja. Ihan ruokapäiväkirja on myös hyvä ja sitten vaikka jutskata jonkun asiantuntijan kanssa missä menee pieleen, vai onko kenties aineenvaihdunnassa joku probleema. Tsemppiä!