Mua ärsyttää toi äijä nyt niin, että tekis mieli potkaista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nii

Vieras
No en potkaise, mutta ottaa silti päähän :kieh: Joka perkeleen päivä sama vääntö, kun hän haluaa pitää verhot auki koko ajan.

Mä en tykkää siitä, että oon koko ajan näytillä. Asutaan maan tasalla, ja parkkiksen vieressä. Kävin äsken kiskaisemassa verhot kiinni, että saan rauhassa hiippailla yöpaitasiltaan. Äijä alkaa nalkuttaa, että miksi pitää laittaa verhot kiinni, kun hän tykkää katselle ulos kun näkyy metsää :headwall: Sanoin että en tykkää olla koko ajan akvaariossa, niin äijä huomautti, että "voisit välillä ajatella vähän munkin näkökulmasta, että miltä se musta tuntuu".

Niin että miltäköhän. Perkele. Ne verhot on auki alkaen klo 7 aamulla. Ne on jumalauta tänäänkin olleet auki jo yli 15 tuntia ja siinä on äijä ehtinyt monta tuntia tuijottaa pihalle tietokoneellaan olleessan. Ja minä olen itsekäs ajattelematon paska, kun kehtaan mennä ja kiskaista verhot kiinni :headwall:

Mua ärsyttää!!!

Naurakaa vaan, kyllä muakin melkein naurattaa. Vitutti vaan niin paljon, että olis tehnyt mieli kirkua. Ihan kun olis joku perkeleen suuri uhraus nyt mieheltä vaadittu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
:D On ihan kauheeta kun joskus toinen ärsyttää niin paljon että tekis mieli potkaista tai heittää jollain painavalla esineellä :D

No niin on! Hyvä ettei termari lentänyt kädestä, olin just teevettä kaatamassa itselleni kun äijä lohkas ton.

Siis ei mua muuten varmaan olis ees suututtanut, mutta toi... "voisit välillä ajatella vähän munkin näkökulmasta, että miltä se musta tuntuu"

Niin että mitä v*ttua?! (t. Jukka :D ) mutta äijä on saanut jo tahtonsa läpi et täällä ollaan akvaariossa 15 tuntia päivässä, ja urputtaa mulle että oon epäkohtelias enkä huomioi sitä :kieh:

Pakko sanoa tähän et oon tosi onnellinen et saan laittaa verhot ikkunoiden eteen ja avata kun huvittaa, samoin tuulettaa niin paljon kun haluan, kun ukko muutti pois!!!!!!

Yhteistyössä