mua ärsyttää suunnattomasti (si-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni*

Vieras
nyt kun 2-v kuoli ja oli pitkäaikaissairas niin ihmiset vähättelee lapsen kuolemaa kun on riskiryhmässä, jonkun rakas lapsihan se on silti ja vanhempien pahin painajainen on toteutunut! on sitten kuinka sairas tahansa ennestään tai sit ei niin kamalaa se on silti ja kuolema täysin turha...!

Mun mielestä kaikki lasten kuolemat on turhia. En TODELLAKAAN vähättele jollekin rakkaan lapsen kuolemaa, mutta tapaus on todella harvinainen silti. Näistä nyt vaan uutisoidaan enemmän että saadaan ihmiset hysteeriseks ja ostamaan lehtiä..

Ei kai kukaan ole lapsen arvoa tai vanhempien surua vähätellytkään. Luulisin. Jos tai kun asiaa on vähätelty, on yritetty hillitä ihmisten hysteriaa. Terveitten ihmisten ei edelleenkään tarvitse pelätä tautia paniikissa, vaikka pikkuinen lapsi kuolikin, koska lapsi ei ollut perusterve. Sitä kai ajetaan takaa.

että kuuluu riskiryhmään voi tarkoittaa ihan vaikka vaan sitä, että lapsella oli astma! Ja astmahan on onneksi nykyaikana lääkkeillä hyvin hallittavissa eli ei ole kuolemaan johtava. Mutta nämä nykyajan virukset rupeavat olemaan jo niin kovaa kamaa, että "ihan tavallisen sairauden" omistavatkin saavat niistä vakavan komplikaation.

Itselläni on 2 astmalasta ja täytyy sanoa, että pelkään, vaikka tähän asti olen pitänyt astmaa vain lievästi elämää haittaavana tekijänä :/

Yhteistyössä