A
AQ
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja AQ:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-71:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mun mielestä on niin typerää sanoa, että en tiedä ketä äänestäisin. mikset tiedä? ota selvää. äänestäminen on velvollisuus, ja täälläkin on paljon lasten vanhempia palstailemassa, miksette halua äänellänne vaikuttaa lapsienne tulevaisuuteen. minkälaisia heistä tulee, kun he eivät näe mallia siitä, että asioihin kannattaa vaikuttaa, tai edes yrittää. Miksi pitää olla niin toivoton, kannattaa näyttää lapsille ja kaikille ympärillä oleville, että aina on toivoa jäljellä...
uskotko tosiaan että asiat muuttuu äänestämisesi myötä?
Onni olkoon osanasi uskomukselle. Minä ja lapseni elämme ihan saman arvoista elämää, ilman että lapset saa traumoja kun en mene äänestämään.
Haluan uskoa siihen, että demokratia kannattaa! Olen kiitollinen siitä, että saan äänestää! Kaikkialla siihen ei ole mahdollisuutta, se on tärkein syy, miksi äänestän. Ja äänestän myös siksi, että haluan näyttää ympärillä oleville läheisilleni, että haluan vaikuttaa äänelläni, antaa tärkeän ääneni. En usko, että se muuttaa maailmaa, mutta haluan uskoa muutokseen.
no usko pois vaan, mutta mä en usko.
ilmeisesti susta asiat on kuitenki ihan hyvin suomessa ja euroopassa?
No verraten esimerkiksi tuohon itänaapuriimme, asiamme ovat melko hyvin. Mutta, esimerkiksi mielenterveysongelmat ovat suuri haaste, ja siihen pitää panostaa. Ja myös työttömyys. Mutta veikkaanpa, että aika iso osa työttämistä ei äänestä, ja se kertonee jotain.
minä haluan äänelläni vaikuttaa siihen, että asiat muuttuvat, ainakin haluan uskoa siihen, siksi äänestän. Olenpa myös ottanut yhteyttä edustajiin, ja kysynyt mieltäni vaivaavista epäkohdista maassamme ja äänestän sellaista ehdokasta, joka ajaa mielestäni tärkeimpiä asioita
ON TULLUT SELVÄKSI ETTÄ SÄ HALUAT OMALLA ÄÄNELLÄSI VAIKUTTAA!!
moni ei halua ja se ei sit sulle kuulu jos ei halua
Et kai kykene keskusteluun? ei kannata kimpaantua. tai kannattaisiko vaihtaa mielipidettä, jotta löytyisi paremmat perusteet sille?![]()
ja sä et kykene tajuamaan että on muitakin mielipiteitä kun sinun
sä haluat äänestää = ok
mä en halua äänestää = ok
mutta sun mielestä ainut ok on vaan äänestäminen
mietippä siis itse kuka täällä vaahtoo vaan äänestyksen puolesta eikä voi käsittää millään että toisilla on eri mielipide asiaan