mua ärsyttää sellaset jotka ei äänestä ARGHHHHH

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
miksi ihmiset ei ole kiinnostuneita politiikasta. ottaa niin satasella kupoliin, en voi käsittää sellasia ihmisiä. sitten sellasista suurin osa on niitä,jotka käyttää kaikkia yhteiskunnan varoja hyväkseen ja valittaa kokoajan asioista.
ärsytyts

no ? tiedätkö, että kyse on sun lapsien tulevaisuudesta!!!!!!! Käytyäthän sinäkin vaikka mitä palevuita, jos sinulla lapsiakin on. Äänestysoikeus on mielestäni myös jokaisen kansalaisen velvollisuus.
Oikein sapettaa, kun lapsien vanhemmat näyttävät mallia pienille, ettei edes äänestetä. Ymmärrätkö kuinka tärkeää se on, että äänestää ja näyttää hyvää mallia lapsilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi mun pitäs äänestää, kun en todellakaan tiedä ketä äänestäisin?
Ja ei millään pahalla, en käytä minkäänlaisia valtion tukia kuin lapsilisän.

tietäisit, kun ottaisit selvää. siis äänestämättömyyden syyhän on tässä vain laiskuus. en ymmärrä...

no sitten mä ärsytän sua. En nimittäin äänestä, ei vois vähempää kiinnostaa kuka sinne pääsee paskaa puhumaan. kaikki lupaa kauheesti mutta siellä ne vetää lonkkaa ja kukkaro täyttyy. Ei ole ikinä kiinnostanut eikä tuu kiinnostamaan. mulle ihan sama kuka siellä on, ei ne pidä lupauksiaan kuitenkaan.

mun mielestä on aivan naurettavaa, että joku sanoo, et poliitikkojen palkkojen pienennyttävä. naurettavaa puhetta. mene sinne eduskuntaan tutustumaan, ja seuraa vähän aikaa kuinka niistä suurin osa tekee lähes 24/7 töitä. kyllä hyvät ja etenkin niistä ne fiksuimmat (ja koulutetuimmat) ihmiset ansaitsevat palkkansa. tietenkin on edustajia, joilla ei mitään sivistystä ja koulutusta, eikä sellasia suomenmaassa tarvittaisi.

äänestänyt aina. nyt jätän väliin. syy: kun muut ääliöt äänestää joka paikkaan semmosia saatanan häntäheikkejä joiden elämä pyörii vaan pillun ja kyrvän ympärillä ja unohetaan hoitaa ne asiat joita varten heidät on sinne äänestetty. ja ne järkevät joita ihmisten pitäs äänestää jotta asiat hoituisi eivät tule äänestetyksi. mulla meni kuppi nurin katellessa esim tätä meidän hienoa eduskuntaan valittua väkeä. juu voi vittu, mene yksinäs äänestämään!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
no sitten mä ärsytän sua. En nimittäin äänestä, ei vois vähempää kiinnostaa kuka sinne pääsee paskaa puhumaan. kaikki lupaa kauheesti mutta siellä ne vetää lonkkaa ja kukkaro täyttyy. Ei ole ikinä kiinnostanut eikä tuu kiinnostamaan. mulle ihan sama kuka siellä on, ei ne pidä lupauksiaan kuitenkaan.

Naurettavaa. just sellaisen ihmisen puhettta, jolla ei ole mitään tajua mistään. menepäs käymään sinäkin siellä eduskunnassa vierailulla, ja ota selvää, mitä ne siellä päättää.
On tainnut Iltapäivälehdet vääristää sinullekin kuvan kansanedustajien työstä. ei ehkä kaikkea lukemaansa, vrasinkaan keltaisesta lehdistöstä, kannata uskoa. ;) vinkkinä vaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ? tiedätkö, että kyse on sun lapsien tulevaisuudesta!!!!!!! Käytyäthän sinäkin vaikka mitä palevuita, jos sinulla lapsiakin on. Äänestysoikeus on mielestäni myös jokaisen kansalaisen velvollisuus.
Oikein sapettaa, kun lapsien vanhemmat näyttävät mallia pienille, ettei edes äänestetä. Ymmärrätkö kuinka tärkeää se on, että äänestää ja näyttää hyvää mallia lapsilleen.

jokaisella on oikeus valita äänestääkö vai ei.
toisia ei kiinnosta politiikka, toisia ei muoti, ei urheilu, ym
jokainen saa elää miten haluaa. Ei tule maailmanloppu vaikka ei äänestäkään.

ihmiset jotka äänestää täysin epärelevanttejen ominaisuuksien takia, esim. asema, ulkonäkö, nimi, julkisuusarvo jne.

T. vastuullista äänestämistä/äänestämättä jättämisetä vuodesta 1992 lähtien

Alkuperäinen kirjoittaja sun asioista päättävät:

tietäisit, kun ottaisit selvää. siis äänestämättömyyden syyhän on tässä vain laiskuus. en ymmärrä...

Laiskuus? Jo on todellakin, mulle on ihan sama kuka ketäkin äänestää kun koskaan ne ei mitään saa aikaan! En todellakaan äänestä, en nyt enkä ens vuonna, enkä 10vuoden päästä. Se on ihan turhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mua ärsyttää sellaiset joita ärsyttää se ettei muut äänestä :snotty:

Itse äänestän HETI, kun poliitikkojen palkat putoavat. Sitten voi löytyä jopa ehdokkaita jotka ajattelevatkin muuta kun rahaa.

kyllä sellaisesta työstä pitää olla kunnon palkka. koittavat päättää yhteisistä asioista ja paskaa tulee vaan niskaan..

sähän voisit äänestää persuja, kuulostaa ihan sellaselta tuo sun juttus..

Kuten sanoin, äänestäisin heti jos joukkoon mahtuisi yksikin ehdokas joka herättäisi luottamusta.
Mun lasten tulevaisuuteen ei vaikuta se lätkäsenkö sen tyhjän äänestylapun sinne uurnaan :xmas:

mun mielestä on niin typerää sanoa, että en tiedä ketä äänestäisin. mikset tiedä? ota selvää. äänestäminen on velvollisuus, ja täälläkin on paljon lasten vanhempia palstailemassa, miksette halua äänellänne vaikuttaa lapsienne tulevaisuuteen. minkälaisia heistä tulee, kun he eivät näe mallia siitä, että asioihin kannattaa vaikuttaa, tai edes yrittää. Miksi pitää olla niin toivoton, kannattaa näyttää lapsille ja kaikille ympärillä oleville, että aina on toivoa jäljellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

Naurettavaa. just sellaisen ihmisen puhettta, jolla ei ole mitään tajua mistään. menepäs käymään sinäkin siellä eduskunnassa vierailulla, ja ota selvää, mitä ne siellä päättää.
On tainnut Iltapäivälehdet vääristää sinullekin kuvan kansanedustajien työstä. ei ehkä kaikkea lukemaansa, vrasinkaan keltaisesta lehdistöstä, kannata uskoa. ;) vinkkinä vaan

Vinkki vaan etten luekaan iltapäivälehdistä juttuja. Olen katsonut JOPA muutaman kerran esim. eduskunnan istuntoja ja ne on ihan perseestä. Osa höpisee keskenään jotain ja osaa nukkuu suunnilleen tuoleissaan, ja joku puhuu skeidaa josta ei itekään tajua puoliakaan...mut kumpahan puhuu..ja palkka juoksee. eikä mikään pikku palkka.
Muille joita arvostan työssään esim. omaishoitajat ym. pitäisi saada lisää liksaa, niin paskat, ne hankkii muutaman euron raataessaan 24/7, kun herrat imee kaikki rahat.
mut hei, mua ei kiinnosta, ja mulla on oikeus siihen mielipiteeseen!!

Alkuperäinen kirjoittaja sun asioista päättävät:

Laiskuus? Jo on todellakin, mulle on ihan sama kuka ketäkin äänestää kun koskaan ne ei mitään saa aikaan! En todellakaan äänestä, en nyt enkä ens vuonna, enkä 10vuoden päästä. Se on ihan turhaa.

mitä sun mielestä pitäis saada aikaan??? tuliko mieleen, että ehkä just siks sun asias ei tapahdu, kun sä et oo äänestämässä sellasta ihmistä, joka ajais sun asiaa??!?

Yhteistyössä