J
Just
Vieras
Ei välttämättä provo. Tuollaisia naisia on, valitettavasti. En ihmettelisi jos ap olisi mun "kaveri", jutut juuri tuollaisia, ja kyllä, on "ihana" venäläinen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muija:Täti huomasi mun kirjoittelun ja suuttui mulle! Sanoi mua ryssähuoraksi perkele! Häivyn täältä jonku mukavamman sukulaisen luo. Vaikka serkun vuoro tällä kertaa. Jatkan kirjoittamista siellä jos pääsen siellä nettiin! Serkku on sentään kiva suomalaiseksi. Hitto, tädin luo en tule enää koskaan! Valittaa tossa miehelleen minusta... Vaikka toin sille vaatteita tuliaisiksi! Upeita vaatteita! Olisi kiitollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja päivi-ämmä:Mua ei oikeastaan ärsytä rumilukset, mutta voi vaan ihmetellä miten luonto on saanu aikaan semmosia (melko harvinaisia kyllä) pitkänaamasia ämmiä jotka näyttää miehiltä ja vartalo ku hottentotilla rasvapakaroineen. Sit kauhee on myös semmonen sairaan pitkä pyöreä lörppänenä jossa sieraimet oikeen paistaa näkyvillä. Semmonen nenä mikä vois olla vauvoilla tai räkäsillä pikkutytöillä. Mä oon kyllä onnellinen kun mä näytän niin kauniilta verrattuna tuollasiin-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päivi-ämmä:Mua ei oikeastaan ärsytä rumilukset, mutta voi vaan ihmetellä miten luonto on saanu aikaan semmosia (melko harvinaisia kyllä) pitkänaamasia ämmiä jotka näyttää miehiltä ja vartalo ku hottentotilla rasvapakaroineen. Sit kauhee on myös semmonen sairaan pitkä pyöreä lörppänenä jossa sieraimet oikeen paistaa näkyvillä. Semmonen nenä mikä vois olla vauvoilla tai räkäsillä pikkutytöillä. Mä oon kyllä onnellinen kun mä näytän niin kauniilta verrattuna tuollasiin-
Ai niinku tämmönen?
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/putous/hahmoaanestys/862632.jpg