Mua ärsyttää rumilukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B) ne vaatteet mitä toit tätilles taisi olla 2 numeroo liian pieniä. ihana muija please älä jätä meitä oon nauranut tänään olemattomat kalpeat vatsamakkarani kipeäksi. ihan mielettömän hyvä provo. :hug:

buahahaa :laugh:

mahtava provo, kaikki otti ihan täydestä :D

jännä juttu että suomalaiset ovat lehmännaamoja ja vaikka mitä mutta aapeen suomalaiset sukulaiset ovat enkelinkasvoisia kauniita jumalattaria :laugh:

Hei jos muija tulee takaisin tänne niin kysykää onko sen nimi catarina! Tunnen yhden sen nimisen venäläisen joka kuulostaa samanlaiselta! Itseään täynnä ja ylpeilee mallintöillään silloin kun käy tässä meidän kerrostalossa kotkassa varmaan sitten jollakin sukulaisellaan.Ei ole muuta kertonut asioistaan kun mallintöistä ja tollasta paskaa mitä täälläkin. Kerran tuli kutsumatta kylään kun alkoi ensin jutella pihalla lapsineen. Ja viipyi kauan. Meidän penskat ei tykänny naikkosen kullanmuruista jotka oli yhtä ylpeitä kuin äitinsä. Joo venäläisen näköinen ja laitettu, kauneus on katsojan silmässä... ;) Jos sitte on sama tyyppi. Mun pitää lopettaa, ja kiinnostais kuulla mitä muija vastaa siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Muija:
HAA! Katselet mallien kuvia kateellisena! Olet yrittänyt malliksi mutta et ole pääässyt? Voi raukkaa... Heh heh heh... ET TIEDÄ malleista ja mallin työstä MITÄÄN! Kerrot vain minkä kaikki tietää. Malleilla on SOPIMUS mallitoimiston kanssa ja ikävä kyllä meiltä odotetaan sellaisia asioita joita SÄ JOKA ET OLE MALLI VAAN JOKA KADEHDIT MALLEJA tiedä! SÄ olet ainoa joka epäilee mun mallin uraa KOSKA olet kateellinen. Jos epäilet. Vaikuttaa siltä että haluat mun paljastavan nimeni jotta voisit haukkua mua. Ei käy! TÄLLÄISESSÄ yhteydessä EN paljasta nimeäni/virallisia eli malli kuviani/mitään josta minut voitais TUNNISTAA ja tuottaa vahinkoa MUN URALLE! EN HALUA sun tietävän mun oikeaa nimeä, tuliko jo selväksi!!! Mulla on ura ja maine! Enpuhu NÄIN julkisesti. Menikö perille? Olen titeysti diiva, niin mallin tulee ollakin. Mutta TÄSTÄ jutusta EI mun mallitoimista saa tietää koskaan. Kilpailijat kertoisi heti jos tietäis kuka mä olen. Tollanen luiseva rääpäle saa yksinänsä kateuksissaan epäillä ja kadehtia, se on hauskaa mulle ja muille MALLEILLE! MÄ OLEN MALLI! SÄ ET! HAH HAH HAA! Tukehdu kateuteesi, lehmä! Mä olen VENÄLÄINEN! Sä oot suomalainen lehmä jonka venäläiset syö kun me otetaan tämä maa kokonaan haltuun! Tietäisittepä vaan, lehmät... Heh heh heh...
no voihan mälli.....ei ku malli
:) ja siitähän se URA urkenee

Miks rumat ihmiset ees kehtaa liikku ulkona? Kammottavan näköstä porukkaa usein. Menis kauneusleikkauksiin ennen ku liikkuu julkisesti, häpäisten ittensä. Joillekin riittäis ku laittais ees kunnon meikin. Mut että luonnontilassa karseella naamalla ja vartalo on mitä on... Hyi!

Minusta rumilus on sellainen iso ja lihava, voi olla kasvoiltaan ihan kauniskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mua ärsyttää ennenkaikkea kaikki muut paitsi mä :D ja ennenkaikkea turhasta ruikuttajat ja huonot provot. Ylipäätään kaikki provot jotka mä huomaan provoiksi vasta kun mä olen suuttunut :snotty:

:hug:

Miks rumat ihmiset ees kehtaa liikku ulkona? Kammottavan näköstä porukkaa usein. Menis kauneusleikkauksiin ennen ku liikkuu julkisesti, häpäisten ittensä. Joillekin riittäis ku laittais ees kunnon meikin. Mut että luonnontilassa karseella naamalla ja vartalo on mitä on... Hyi!

No tämän rumempaa tekstiä ei ole tällä palstalla pitkään aikaan ollutkaan, Ettäs kehtaat. Ihminenhän se oman ulkomuotonsa jo kohdussa päättää.

Sanoisinpa, että mikään ei ole niin ruma, kuin suustansa ruma.

älä huoli,et sä ap oo yksin ainoa rumilus tässä maailmassa,tääl olis toinen samanlainen.Olipas ihgana löytää tältä palstalta tällänen kohtalotoveri,ku kaikki mun tutut on niiiiin tosi kauniita.olis kuule kiva joskus vaikka vaihtaa ajatuksia tästä aiheesta..Sopiiko...? =D

Alkuperäinen kirjoittaja onhan meitä:

Minusta rumilus on sellainen iso ja lihava, voi olla kasvoiltaan ihan kauniskin.

Toinen muija.

Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää mutta hauskaa:
HAA! Katselet mallien kuvia kateellisena! Olet yrittänyt malliksi mutta et ole pääässyt? Voi raukkaa... Heh heh heh... ET TIEDÄ malleista ja mallin työstä MITÄÄN! Kerrot vain minkä kaikki tietää. Malleilla on SOPIMUS mallitoimiston kanssa ja ikävä kyllä meiltä odotetaan sellaisia asioita joita SÄ JOKA ET OLE MALLI VAAN JOKA KADEHDIT MALLEJA tiedä! SÄ olet ainoa joka epäilee mun mallin uraa KOSKA olet kateellinen. Jos epäilet. Vaikuttaa siltä että haluat mun paljastavan nimeni jotta voisit haukkua mua. Ei käy! TÄLLÄISESSÄ yhteydessä EN paljasta nimeäni/virallisia eli malli kuviani/mitään josta minut voitais TUNNISTAA ja tuottaa vahinkoa MUN URALLE! EN HALUA sun tietävän mun oikeaa nimeä, tuliko jo selväksi!!! Mulla on ura ja maine! Enpuhu NÄIN julkisesti. Menikö perille? Olen titeysti diiva, niin mallin tulee ollakin. Mutta TÄSTÄ jutusta EI mun mallitoimista saa tietää koskaan. Kilpailijat kertoisi heti jos tietäis kuka mä olen. Tollanen luiseva rääpäle saa yksinänsä kateuksissaan epäillä ja kadehtia, se on hauskaa mulle ja muille MALLEILLE! MÄ OLEN MALLI! SÄ ET! HAH HAH HAA! Tukehdu kateuteesi, lehmä! Mä olen VENÄLÄINEN! Sä oot suomalainen lehmä jonka venäläiset syö kun me otetaan tämä maa kokonaan haltuun! Tietäisittepä vaan, lehmät... Heh heh heh...

Ei hemmetti, tää oli päivän paras läppä. Hyvä jopa 15-vuotiaan finninaama teinirimpulan kirjoittamaksi :) Koska sellainenhan sä oikeasti olet

Teinirimpula :laugh:

Yhteistyössä