Mua ÄRRRRSYTTÄÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PRKL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PRKL

Vieras
Tapailen miestä, joka ois ihan ok ja kiva ja kiltti ja kaikkea mitä miehen nyt mun mielestä pitäiskin olla.

MUTTA

meillä ei oo _IKINÄ_ kahdenkeskistä aikaa. Ei ikinä! Mulla sentään on joka toinen vkl lapsivapaata, mutta sillä ei koskaan. Joko se on töissä tai sitten sen lapset on siellä. Nykyään ne lapset on siellä silloinkin, kun se on töissä. Siis ennen ja jälkeen työvuorojen. Ei niissä lapsissa mitään vikaa ole, tykkään niistä kyllä mut mua alkaa suoraan sanottuna vituttamaan kun ikinä ei voida olla kahdestaan.

ARGH!

Taidan jättää koko miehen, ei tää tästä voi ikinä syventyä mihinkään kun ei saada olla kaksin.

Jaa. Eikö teillä ole mitään muuta sanottavaa?

Mullakin on lapsia, enemmän kuin miehellä, ja ymmärrän kyllä että lapset pitää ottaa mukaan jossain vaiheessa suhdetta. Ja meillä on otettu jo. Mutta ihan oikeesti, onko muka liikaa vaadittu että edes JOSKUS sais olla ihan kahden? Edes tunnin tai kaks.. mut ei. Me nähdään aina niin että jomman kumman tai kummankin lapset on mukana. Eipä siinä kovin kiihkeetä suhdetta voi kehittyä.

Oon mä asiasta sanonut miehelle monesti. Vastaus on aina se sama; jos hän saa omat vanhempansa kattomaan lapsiaan hetken. Harvoin saa.
Mä en oikeasti tajua sitä, miksei lasten äiti voi olla lastensa kanssa vaikka puolet ajasta? Nykyään lapset on miehellä varmasti 90pros. ajasta.

Yhteistyössä