Mua alko ihan hirveesti pelottamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli

Vieras
Joku mies on tulossa tänään hakemaan huutonet ostoksensa ja mua alko pelottamaan et mitäs jos se onkin joku hiippari ja tekee mulle jotain? Oon kotona lasten kanssa. Pitäskö mun jemmata eteiseen joku millä voi humauttaa jos se aikoo jotain? Mä oon varmaan vainoharhanen...

sovi jonkun kaverin tai miehes kanssa että soitat kun se mies tulee ja pidätte linjaa auki. Toinen siis kuulee jos jotain hämärää tapahtuu. Silleen voi tulla turvallisempi olo. Mun mielestä ei oo tyhmää olla varovainen.

Se siis soitti ja ilmoitti tulevansa hakemaan ja kuulosti puhelimessa aika erikoiselta, siksikin tuli outo tunne. Tiedän kyllä että voihan missä vaan olla kimppuun hyökkääjiä mutta mä en liiku missään pimeellä (ainakaan yksin) ja muutenkin vaan paikoissa joissa paljon muita ihmisiä. Mut on teininä yritetty raiskata joten on kai mulla syytäkin pelätä?!

En mäkään päästä vieraita ukkoja sisälle. Anna sellanen kuva tosiaan että sisällä oleilee sun miehesi ja mee ulos vastaan sitä. Voithan sä varata siihen ulko-oven viereen jonkin humautusesineen vaikka lapion :D Nojailet siihen kun se vieras mies saapuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Anteeksi mutta :laugh: :laugh: :ashamed:
Olisiko suhtautuminen sama jos hakija olisi nainen joka kuulostaa puhelimessa joteskin erikoiselta :o

Jos sä tietäisit mitä kaikkee mulle on elämäni aikana tapahtunut niin pitäisit mölyt mahassasi eikä naurattais yhtään!!!

Yhteistyössä