Mua stressaa ja ahdistaa ihan hirveesti :( Help.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hormonikimppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hormonikimppu

Vieras
Eli siis homman kuvio on se, että tänne tulee ens viikolla
joku korjausmies (tunnetusti aika likaisia) meiän kylppäriin jotain
korjauksia tekemään. Muutettiin siis pois omistusasumisesta hetkeksi ja nyt vuokranantajan toimesta tehdään korjauksia.

Korjausmies käy kaikissa taloyhtiön asunnoissa ja kulkee keittiön ja olohuoneen kautta kylppäriin. Mua jotenkin inhottaa hirveästi ajatus siitä,että kulkee likaisine kenkineen, vaatteineen ja työkaluineen meiän oleskelu- ja ruokailutilojen läpi. Koskee kahvoihin...
Kun kuitenkin on tod.näk. aika skeidanen.

Ei ehkä ahdistais muuten niin paljon, mutta oon vielä viimesilläni raskaana ja on kovasti varoteltu ulosteista yms.

Stressaisitteko itse tällaisesta?! Jos jollain on jotain järjen valoa tähän stressiin,
otan sen enemmän kuin mielelläni vastaan!!

No en oo ikinä ajatellu noin remonttimiehistä. Peitä lattiat pahvilevyillä tms. jos stressaa ja pyyhi ovenkahvat.
Vakavasti puhuen eivät remonttimiehet ole mitenkään paskassa pyörineitä. Yritähän olla iloinen että saatte kylppärin korjattua.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
No en oo ikinä ajatellu noin remonttimiehistä. Peitä lattiat pahvilevyillä tms. jos stressaa ja pyyhi ovenkahvat.
Vakavasti puhuen eivät remonttimiehet ole mitenkään paskassa pyörineitä. Yritähän olla iloinen että saatte kylpääirn korjattua.

No kun en haluais näyttää omaa hysteerisyyttäni ja ryhtyä pahvien kanssa pelaamaan.
Edellistä asuntoa rempattiin paljon ja useimmiten korjausmiehet oli aika likaisia. Ihan oikeasti. Mukavia, mutta likaisia. Siellä kylppäriin pääsi suoraan eteisestä, mutta
täällä on nyt niin tyhmä tää pohjaratkaisu, että on pakko tosissaan mennä sen pienen ruokailutilan läpi..

Mutta, kiitos. Helpotti kuitenkin kuulla, että et edes stressais koko asiasta.

Ei se niin sotke, jos vaan ulkona pöläyttävät enimmät pölyt pois ja putsaa kenkiä ennen ku sisään astuu. Se lika on niin pinttynyttä, että ei kovin hevillä irtoa! (Mies on raksamies, jotain kokemusta mullaki noista paskaisista kamppeista..)

Siivoa hyvin sen jälkeen jos kovasti lika pelottaa. Ei siihen kuole!

niin no jotukut on lomittajia,ennen ku jäävät äippälomal(navetassa on sitä oikeaa paskaa),ja hengissä pysyy! että minusta tuo nyt on vähän liioiteltua. mutta apteekista saa kunnon desifiointi aineita jos sellaisia koet tarvitsevasi

esim.virkon s tappaa kaikki tunnetut virukset,bakteerit,sienet ja itiöt (siinä vaan pitää käyttää suoja varusteita,ei ole mitenkään terveellinen aine,varsinkaan kun on raskaana),mutta navetalla tuota virkon s:sää on sellaisessa veden pitävässä altaassa johon sitten vieraat kenkineen astuu. mut se on oikeesti tujua tavaraa(myrkky kaapissa apteekissa sitä pitävät)

Mä olen myös melko viimeisilläni ja meillä saatiin keittiöremppa tänään päätökseen (no jotain pikku viimeistelyjä tulee vielä) ja meillä oli aivan järkyttävän likaista about 5 päivää, ei vaan auttanut katella kovin tarkoin lattiaa, tänään oli ihanaa kun sai siivota koko kämpän puhtaaksi ja keittiö on taas käytössä. Turhia stressaat, voithan sä pyytää ottamaan kengät pois kun tulevat sisälle.

Yhteistyössä