mua alkanu ketuttaa se että....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mussa vikaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mussa vikaa...

Vieras
oon haaveillu kauan kesämökistä,auton vaihdosta,uuden talon ostosta yms...mä en tiedä mitä tää on ku haluaisin jtn muutosta elämään..ihana mies ja lapset on et siinä asiassa ei valittamista!!!mut se mikä ärsyttää on ku ukko vain nauraa mun puheille et ei oo varaa mökkiin,ei autoo vaiheta,eikä me tätä nykyistä taloo myydä!!!!!miks mun sanalla ei oo mtn merkitystä!!tiedän,oon kotiäiti joten mun tuloilla ei mökkejä ostella.mut aina saa lainaa.ja ihan hyvätuloinen mies on!!

sullon mun luonto ei voi muuta sanoo :D
mun mies tietää jo askelista millon mun pitsä jotain saada, ja innolla oottaa että mitähän se nyt on.

tällä hetkellä se on traktori ja kanala takapihalle :ashamed:

Jospa menisit töihin niin voisit sitten vaikka omilla rahoilla ostaa oman auton ja pikkumökin. Tai vaihda miestä. Kyllä valittajalle, joka haluaa sitä sun tätä, muttei itse halua maksaa mistään, löytyy aina ottajia.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mun mies tietää jo askelista millon mun pitsä jotain saada, ja innolla oottaa että mitähän se nyt on.

kuunteleeko mies sua?ootko saanu mitään mitä oot halunnu?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

kuunteleeko mies sua?ootko saanu mitään mitä oot halunnu?

Vitsit mä olen ymmärtänyt parisuhteen ja perheen ihan väärin *potkii itseään nilkkaan* Tästä lähtien minäkin alan vaatia ja odotan, että mies antaa minulle kaiken mitä minä haluan. En enää mene töihin vaan alan elätiksi.

mä en välttämättä niin tosissaankaan kaikkia halua mut pointtina oli se ku tuntuu siltä et ukko sanoo vaan ei ja siitä ei sit pahemmin enää puhuta!!kai tää kuuluu elämään et välillä haluu jtn pientä muutosta......

taas löyty ihmisiä jotka ymmärtää kaiken väärin!!!!!mä en todellakaan saa mitä haluan.kyse on siitä et ku mua ei niin kuunnella asioissa.jos ukko haluu ite jonku uuden jutun nise sit ylensä ostaa sen.ymmärrän,mies tekee rahan taloon mutta esim auton vaihtamisesta voitaisiin yhdessä puhua ja suunnitella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mutta ei kai muutos=tavara?!

en tiiä siitä sitte...

Minä kyllä ymmärrän, että se joku uusi hankinta tuntuu sellaiselta ajatuksena, että se virkistää elämää, tuo jotain uutta jännää, mutta sittenkin, kun se auto vaihdettu, se on jo vaihdettu, se uutuudenviehätys menee todella äkkiä ohitse ja jäljellä on se tylsin juttu, se maksaminen. Olet varmaan miettinyt myös niitä asioita, joilla elämää saa piristettyä ilman rahaa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mutta ei kai muutos=tavara?!

en tiiä siitä sitte...

Minä kyllä ymmärrän, että se joku uusi hankinta tuntuu sellaiselta ajatuksena, että se virkistää elämää, tuo jotain uutta jännää, mutta sittenkin, kun se auto vaihdettu, se on jo vaihdettu, se uutuudenviehätys menee todella äkkiä ohitse ja jäljellä on se tylsin juttu, se maksaminen. Olet varmaan miettinyt myös niitä asioita, joilla elämää saa piristettyä ilman rahaa? =)

mitä asioita ne voisi olla:)?

mitä asioita ne voisi olla:)?

Onko sinulla mahdollisuuksia aloittaa joku uusi harrastus? Nyt syksyllä on siihen kaikkea tarjolla, kansalaisopistojen kursseille pääsee nyt hyvin, kun jotkut ovat jo ehtineet lannistua ja paikkoja voi olla monessa paikassa. Entä sitten kodin piirissä, onko sinulla ollut haaveita vaikka kunnostaa jotain vanhoja huonekaluja, muttet ole saanut aikaiseksi? Tai jotain muuta ihan uutta ? Kyllähän moni asia vähän maksaa, muttei niin paljon, että pitäisi pankinjohtajaa vaivata =)

Yhteistyössä