Mua alkaa niin risoo toi mies kohta että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
lomalla oltu yhtäaikaa nyt 1½ viikkoa ja jo vituttaa

noh, syy on se et mies on niin ailahtelevainen mielialoissaan. Yks hyvä päivä, sit toinen huono .. ja sirt kun se on huono niin se on HUONO.

Esim. tänään heräsi 11.30 (itse heräsin 8.30 lasten kanssa, annan sen nukkua aina.. jaa miks? no en tiiä, kai mä yritän et se olis sit paremmalla päällä eikä valittas ainakaan väsymystä)
veljensä tuli käymään, iloisesti rupateltiin ja kahviteltiin paitsi mies joka valitti vaan jostain välillä, kahvikin meni pilalle jne. Sit se veli lähti ja mies vietti seuraavat ½ tuntia keittiön pöydän ääressä katsoen ikkunasta oihalle. Samalla hu9okailee ja hieroo kasvojaan käsillään välillä. Kun kysyn mitä miettii niin ei vastausta, ei kuulemma mikään vaivaa tms. Sit yhtäkkiö mitään sanomatta häipyy ja menee jonkunaikaa et tajuan sen olevan metän rajassa jotai puita laittamassa...
'Kaikkee tollasta me ollaan tehty ennen yhdessäkin mutta nykyään se ei edes ilmoittele "mitä hommia olis" .. haluaa sit varmaan olla siel yksin

No suurin MUN ongelma on se et mies valittaa kamalan usein. Jos ei valita niin varottelee eli lapsille "älä tee noin.. ei noin hei se menee rikki, varo kohta sattuu jalkaan " jne. Ihan koko ajan vaikka mitään vaaratilannetta ei olisi. Eilen 5v potkas vahingossa crocsin sen naamaan niin suureen ääneen kiroili ja voihki (uimarannalla!) Voi että mua hävetti! Olen minäkin saanut kumpparista naamaan eikä se nyt niin paljoa sattunut.

Joskus olen niin kyllästynyt ja raivoissani että olen tiuskassu sille et se on hirvee valittaja ja narisija!

Vanhemmilleen mies usein valittaa myös. Kun sattui kamalasti johonkin joskus tai voi että kun se autokin nyt teki sitä ja tätä. Ja vanhemmat on että voi voiiiiii!

Mihin katosi se miehinen mies johon rakastuin, joka tiesi mitä tekee eikä anna pienten vastoinkäymisten lannistaa vaan joka optimistisesti uskoi kaiken menevän hyvin?

Nyt on suurinpiirtein kaikki pilalla ja elämä hukassa ja nälkäkuoleman partaalla jos ei saa esim. lihaa joka aterialla tai jos pankkitilillä ei ole aina vähintään 100e

Vitutti suunnattomasti kun mies oli nostanut eläkesäästötkin vaikka oltais ihan hyvin pärjätty 80 eurolla reilu viikko :(

Kiitos kun sain VALITTAA (heh :D ) .... pitäs kai lomailla vähän erikseenkin

Ooo-kei.. et ihan täysillä valoilla tunnu kulkevan itsekään.. Vaikuttaa siltä, että miehes on pikkuhiljaa kysynyt suhun ja tekee eroa mielessään. Enkä kyllä ihmettele.

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Ooo-kei.. et ihan täysillä valoilla tunnu kulkevan itsekään.. Vaikuttaa siltä, että miehes on pikkuhiljaa kysynyt suhun ja tekee eroa mielessään. Enkä kyllä ihmettele.

Narisemallahan niitä asiota ratkotaan joo

kuulostaa kyllä siltä että vähän on miehesi kyllästynyt/pitkästynyt, kuten me kaikki joskus ollaan :) sanot ukolle että lähepäs viettää vapaa-iltaa kalaan/mökille/baariin/kaverille, minä hoidan penskat ja kun hän tulee kotiin yllätät lempiruoalla ja kunnon panolla. varmasti piristää hetkeksi :)

Sää oot varmaan sellainen tasainen tallaaja, kuten esim. mun mies. Mutta mä taas olen sananlainen ailahtelevainen kuten sun mies :ashamed: Kun mä herään huonolla tuulella, mä oon huonolla tuulella... ei se tuuli siitä yht'äkkiä parane vaikka kuinka yrittäisin. Sitten taasen kun olen hyvällä tuulella niin olenkin hyvällä tuulella ja silloin en pieniä vastoinkäymisiä huomaakaan, kuten huonolla tuulella ollessa. Rajansa kuitenkin siihen huonoonkin tuuleen, ei kukaan sitä jaksa, jos sellainen päivä/viikko/kuukausi tolkulla on.

Alkuperäinen kirjoittaja jii:
kuulostaa kyllä siltä että vähän on miehesi kyllästynyt/pitkästynyt, kuten me kaikki joskus ollaan :) sanot ukolle että lähepäs viettää vapaa-iltaa kalaan/mökille/baariin/kaverille, minä hoidan penskat ja kun hän tulee kotiin yllätät lempiruoalla ja kunnon panolla. varmasti piristää hetkeksi :)

vähän väliähän tuo käy kalareissuilla, aina voi mennä kun joku pyytää ikinä en kiellä (perempi onkin et menee kuin et jää kotiin narisemaan)

Uusimmat

Yhteistyössä