kuinkahan daijuna toi mies mua pitää? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
soitin sille et voisin tässä aikani kuluks vähän takkaa lämmittää, et kumpi on meidän puukasa (naapurin kanssa melkein sama kasa.. ) ja mies sit sano kumpi on ja sit alko: muista sit avata pelti ja se alaluukku ja laita ne puut niin ja näin ja siihen ja siihen väliin vähän pahvia ja sit laitat pellin kii kun plaaplaaplaa :xmas: no shit sherlock,heippa :xmas: :D

Joo.. Meillä kans tuo mies aina neuvomassa semmosissa asioissa, jotka mie lähinnä teen ja paremmin teenkin mitä se..
Paras olikun tähän muutettiin ja rempattiin, ni oli enää kaapin ovet ruuvamatta paikalleen. Ni sitten päivän aikaan kun täällä siivosin, ni ruuvasin ne samalla..
Ja mies oli ihan :o , et siekö nuo ruuvasit :headwall: :headwall:
Sama kun rupes neuvomaan miten uus imuri toimii :D

no hei mä repäsin ja vaihdoin ihan kuulkaa lampun keittiön kattolamppuun ja voi herramunjee mikä päivittely että sinäkö todella sen vaihdoit :xmas:
oli tooodella lähellä etten ihan pikkusen tirvassu :D

Ex oli kova poika neuvomaan.
Kerran tuli kertoon mulle miten perunat kannattas kuoria ,ett selviäis mahdollisimman nopeaan. Ite se kyl selvisi ulos tosi nopeaan ja potunkuoret niskassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
soitin sille et voisin tässä aikani kuluks vähän takkaa lämmittää, et kumpi on meidän puukasa (naapurin kanssa melkein sama kasa.. ) ja mies sit sano kumpi on ja sit alko: muista sit avata pelti ja se alaluukku ja laita ne puut niin ja näin ja siihen ja siihen väliin vähän pahvia ja sit laitat pellin kii kun plaaplaaplaa :xmas: no shit sherlock,heippa :xmas: :D

sun mies oli vaan järkevä kun selitti sulle kaikki valmiiks, hetken päästä olisit kumminkin soittanu sille ja kyselly jotain vähemmän viisasta aiheeseen liittyen :whistle:

joo ehkä ihan hyvä et mies selitti kaiken,sillä jostain käsittämättömästä syystä toi takka pölläytti kaikki savut yhtäkkiä sisälle :whistle: soitin sit paniikissa miehelle ja selitin kaiken,niin sekin oli ihan hoomoilasena et miten se sillee.. vissii oli kolmas pesällinen palamassa,ei liekkari päällä eikä mitää ja yhtäkkiä puffff.... :x
täällä on aivan karmee savun haju ja vesi valu silmistä, kaikki räppänät auki :x
et en lämmitä enää ikinä.
onneks mies tajus olla asiallinen eikä alkanu heittää mitää ala-arvosta paskaläppää ja kääntäny tätä mun lämmitystaitojen syyks :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
no hei mä repäsin ja vaihdoin ihan kuulkaa lampun keittiön kattolamppuun ja voi herramunjee mikä päivittely että sinäkö todella sen vaihdoit :xmas:
oli tooodella lähellä etten ihan pikkusen tirvassu :D

Mäpä vaihdoin koko valaisimen makkariin ja olkkariin ja lastenhuoneeseen ja laitoin vessaan valaisin kaapin kiinni, kun kyllästyin odottamaan, että mies ehtii...

Yhteistyössä