mua ahdistaa rankasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
viikko site aloin tapailee miestä,ei siinä mitään pidän miehestä,ja lapseni pitää myös.

asia joka ahdistaa on se että pitäisi näköjään 24/7 olla yhdessä! joo ehkä sitte joskus mutta ei viion seurustelun jälkeen!! oon asunut poikani kanssa kahdestaan 3v. ja ärsyttää suunnattomasti etten voi ajatella itsekkäästi edes silloin kun lapsi on mennyt nukkuu,koska mies on täällä!!!

mitenhän mä sanon asiasta mihelle niin että loukkaisin mahd vähän??? en halua loukata,mutta tää ahdistaa ihan hirveästi! enkjä halua lähtee 24/7 linjalle siksikään että haluan pitää muunkin elämän jos tästä ei sitten kuitenkaan tulekkaan mitään.

-olen kamala=(

Ymmärrän sun tuskan, muakin ahdistais jos viikon tapaillut ja koko ajan pitäis olla yhdessä.

tosin, en olis tuossa vaiheessa lapsille halaistua sanaa ukosta maininnut

kuules mua ahdisti samanlailla silloin kun seurustelin lapseni isän kanssa,koska hänkin oli heti alussa siinä koko ajan eikä antanut yhtään tila edes ajatella. silloin purin hammasta pari viikkoa,ja sen jälkeen huomasin etten osannut olla ollenkaan ilman häntä!

en halua sellasta enään! ja mites sit jos homma ei toimikkaan ja eka toinen on ollu koko ajan täällä ja sit katoaakin!?. ei kiitos enään minkäänlaista riippuvuutta miehestä/mieheen.

ehkä sitten jos naimisiin asti joskus menee niin sit toki kaikki asiat voi olla yhteisiä mut ei viikon seurustelun jälkeen!!!

Kerro miesystävällesi, että haluat myös omaa aikaa. Jos hän on yhtään fiksu, niin ymmärtää kyllä sen. Ja koska juttu on noinkin tuore, on sinulla oltava kahdenkeskistä aikaa myös poikasi kanssa.

Yhteistyössä