mua ahdistaa ja pelottaa täällä talossa yksin

  • Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti
Nyt nainen ryhdistäydy. Pakkaa kamat ja mee hetkeks aikaa esim vanhempies luo, kaverille ihan mihin vaan. Joku sellasen luo johon luotat ja jolle voit purkaa oloos ja auttaa lapsen kans niin et saat levätä.
Ja älä pidä sillon mieheen yhteyttä, ilmota et ootte kunnossa ja hetken ainakin muualla.
 
masentunut
Alkuperäinen kirjoittaja Uua:
Nyt nainen ryhdistäydy. Pakkaa kamat ja mee hetkeks aikaa esim vanhempies luo, kaverille ihan mihin vaan. Joku sellasen luo johon luotat ja jolle voit purkaa oloos ja auttaa lapsen kans niin et saat levätä.
Ja älä pidä sillon mieheen yhteyttä, ilmota et ootte kunnossa ja hetken ainakin muualla.


en halua vaivata muita,olen parille ystävälle puhunut,mutten enää halua painaa heitä asioillani..heillä on omat perheensä ja elämänsä,ei heidän täydy jaksaa minua kuunnella...jaksaa kantaa minun taakkojani.

 
miesvieras
sitä varten ystävät ovat, ystävät jaksaa kuunnella ja auttaa kun on sen tarve, ehkä joskus tulee ystävän tarve myös heille ja silloin sinä olet tukena. mutta ei ne ystävät auta jos et anna niiden auttaa, kaikki on oikeastaan sinusta kiinni, varmasti saat apua jos apua pyydät, koska ei ne ystävätkään väkisin kenenkään elämää sekaannu.
apua saa jos apua pyytää.
 
Jos olisit mun ystävä ja et "vaivais" mua tollasella asialla niin mä suuttuisin, siks ystävät on!
Ja jos sua pelottaa ku et voi lukita ovee niin pistä se lukkoon ja miehelle viesti et pysyy yön siellä missä ryyppääkin - ei sun tarvi siks kotonas pelätä.
 
miesvieras
anna ihmisten paheksua jos haluavat, he eivät tiedä koko totuutta, kuten en minäkään. jokaisella on oikeus mielipiteeseen, tee niikuin itse haluat, älä tee niinkuin luulet muiden haluavan sun tekevän, se on sun ja lasten elämä, sinä tiedät mikä on oikein, se on se äidinvaisto :)

naisilla tuntuu olevan toi paha tapa ajatella mitä muut aattelee jos päätän jotain. anna muiden ajatella mitä tykkää. sun elämä, sun päätös elää se niinkuin oikein katsot.
 
masentaa
ihmettelen vain kun hänen perheensä kannustaa häntä tälläiseen käyttäytymiseen ja kaverit..että en sitten tiedä mikä on asian laita muuten..musta tuntuu että rakkaus on oikeastaan kokonaan jo kuollut miestä kohtaan.Se sanoo kyllä rakastavansa jne.mutta ei musta tunnu siltä kun ei se näy mitenkään.Ja se ei kai ole huomannut etten enää sano sitä ensimmäisenä/vastaan korkeintaan niin minäkin sua..kun se itse on kaiken tappanut käytöksellään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja masentaa:
ihmettelen vain kun hänen perheensä kannustaa häntä tälläiseen käyttäytymiseen ja kaverit..että en sitten tiedä mikä on asian laita muuten..musta tuntuu että rakkaus on oikeastaan kokonaan jo kuollut miestä kohtaan.Se sanoo kyllä rakastavansa jne.mutta ei musta tunnu siltä kun ei se näy mitenkään.Ja se ei kai ole huomannut etten enää sano sitä ensimmäisenä/vastaan korkeintaan niin minäkin sua..kun se itse on kaiken tappanut käytöksellään.
Miks olet enää miehen kanssa? Jos ei ole tunteita, tuntuu pahalta ja mies kohtelee noin?
 
masentaa
ja ystävien vaivaamisesta,musta itsestäni alkoi tuntua että vaivaan kun eivät oikein vastanneet mitään jne.ja alkoi tuntua että mä vaan puhun itsestäni kokoajan eikä jää tilaa muulle,joten päätin etten puhu enää näitä asioita.
 
masentaa
Alkuperäinen kirjoittaja Uua:
Alkuperäinen kirjoittaja masentaa:
ihmettelen vain kun hänen perheensä kannustaa häntä tälläiseen käyttäytymiseen ja kaverit..että en sitten tiedä mikä on asian laita muuten..musta tuntuu että rakkaus on oikeastaan kokonaan jo kuollut miestä kohtaan.Se sanoo kyllä rakastavansa jne.mutta ei musta tunnu siltä kun ei se näy mitenkään.Ja se ei kai ole huomannut etten enää sano sitä ensimmäisenä/vastaan korkeintaan niin minäkin sua..kun se itse on kaiken tappanut käytöksellään.
Miks olet enää miehen kanssa? Jos ei ole tunteita, tuntuu pahalta ja mies kohtelee noin?


arvelen että se olisi vielä pahempaa kun on ihan yksin,nytkin yksin mutta mies edes joskus tulee kotiin ja lapsella/tulevalla on isä(vaikkei hoidakkaan tms.mutta kuitenkin)
 
miesvieras
älä jää ihmettelemään miehes perhettä, kun sua inhottaa millaiseksi sun elämä meni, muuta se, elämä on valintoja täynnä, hyviä ja huonoja, sinä päätät kumpia ne on.
jos kerran et tunne oloasi hyväksi kotona, lähde lapsien kanssa pois, muuten mietit koko elämäsi ajan, entä jos.... olisitkin lähtenyt silloin, mitä sinulle tänään kuuluisi. toivottavasti ei ollu pahasti sanottu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja masentaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Uua:
Alkuperäinen kirjoittaja masentaa:
ihmettelen vain kun hänen perheensä kannustaa häntä tälläiseen käyttäytymiseen ja kaverit..että en sitten tiedä mikä on asian laita muuten..musta tuntuu että rakkaus on oikeastaan kokonaan jo kuollut miestä kohtaan.Se sanoo kyllä rakastavansa jne.mutta ei musta tunnu siltä kun ei se näy mitenkään.Ja se ei kai ole huomannut etten enää sano sitä ensimmäisenä/vastaan korkeintaan niin minäkin sua..kun se itse on kaiken tappanut käytöksellään.
Miks olet enää miehen kanssa? Jos ei ole tunteita, tuntuu pahalta ja mies kohtelee noin?


arvelen että se olisi vielä pahempaa kun on ihan yksin,nytkin yksin mutta mies edes joskus tulee kotiin ja lapsella/tulevalla on isä(vaikkei hoidakkaan tms.mutta kuitenkin)

On lapsilla silti isä vaikka et itsees kiusais. Lasten on parempi olla kun sullakin on parempi. Paha olo tarttuu.
Mä hilpasen nyt mukkumaan mut jos haluat niin rekisteröidy ja laita yv:tä. Mä en välttämättä osaa paremmin auttaa mut on ainakin joku jota "saa" vaivata.
 
masentaa
mutta kun mietin myös sitä että mitäpä jos lähden ja sitten kaikki olisikin hyvin esim.10 vuoden päästä tässä suhteessa ja sitten olenkin lähtenyt...ja silloin miehellä uusi yms.ja kun tuo vaikeuttaa tilannetta että se sanoo rakastavansa,vaikka mahtaako se kuitenkaan oikeasti rakastaa...kun en oikein missään asiassa voi olla varma/luottaa...
 
miesvieras
sinä arvelet että olis pahempaa olla ihan yksin kun huonon miehen kanssa. minä taas ajattelen et ois paljon parempaa olla yksin kuin huonon miehen kanssa. etkä olis yksin, sulla on silti lapset ja kaikki kaverit ja loppu elämä, jostä voit tehdä selaisen kuin haluat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja masentaa:
mutta kun mietin myös sitä että mitäpä jos lähden ja sitten kaikki olisikin hyvin esim.10 vuoden päästä tässä suhteessa ja sitten olenkin lähtenyt...ja silloin miehellä uusi yms.ja kun tuo vaikeuttaa tilannetta että se sanoo rakastavansa,vaikka mahtaako se kuitenkaan oikeasti rakastaa...kun en oikein missään asiassa voi olla varma/luottaa...
Sanat on helppoja luota tekoihin. Sä elät nyt, haluatko elää 10v onnettomana JOS vaikka hyvä haltija muuttais sammakon prinssiks? Anteeks et kärjistän mut niin tuskin käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miesvieras:
sinä arvelet että olis pahempaa olla ihan yksin kun huonon miehen kanssa. minä taas ajattelen et ois paljon parempaa olla yksin kuin huonon miehen kanssa. etkä olis yksin, sulla on silti lapset ja kaikki kaverit ja loppu elämä, jostä voit tehdä selaisen kuin haluat.
Juurikin näin, hyvät yöt. Nyt mä meen oikeesti nukkumaan
 
masentaa
sitä minäkin olen koittanut ajatella että teot kertoo enemmän..ahdistaa vaan kaikki tuollaiset ja se kun pelkästään tällä palstalla katsoo niin yh äitejä haukutaan kauheasti ja arvostella+heidän lapsiaan..ja kuinka raskasta on olla yh,vaikkeipa tilanne kohdallani nyt kauheasti eroa mutta mulla on silti mies.Mutta menkää nukkumaan..kiitos juttu seurasta,merkitsi paljon.
 
vieras
Voi että teitä kilttejä naisia. "Mies istuu anoppilassa ryyppäämässä niinkuin yleensäkin". Mikä, voi mikä, saa teidät tekemään lapsia tälläisille miehille?Jos oma mies olis osoittanut pienimpiäkään merkkejä siitä että viihtyis vanhempiena luona kännäämässä, niin sinne olisin ilman muuta jättänyt reppanan asumaan. Pelastakaa itsenne näiltä miehiltänne. Ja lapsenne samanlaiselta elämältä.
 
miesvieras
hän sanoo rakastavansa, koska pelkää menettä sinut (enkä epäile ettei rakastais), miehet pelkää muutosta, pelkää olla yksin, kun menee huonosti, lupaa vaikka kuun taivaalta, kun menee paremmin, ollaan niinkuin ennenkin, kunnes taas huomataan ettei kaikki ole hyvin. miehet haluaa olla yhdessä vahasta tottumuksesta.

älä mieti mitä miehelläs olisi 10 vuoden päästä, mieti mitä sulla ois 10 vuoden päästä. ehkä se oikea ja kolmas lapsi omakotitalo ja mies joka viihtyy kotona lasten ja sinun kanssa, eikä viina pirun kanssa baarissa....
 
ehdotus..
En tieda olisiko tasta mitaan apua sinun tilanteessa, mutta voisit kokeilla, et menettaisikaan mitaan!
Eli sen nalkutuksen sijaan, vaikka olisi kuinka aiheesta, yrittaisit olla mahdollisimman kiinnostunut miehesi asioista. Esim kun han tulee toista kotiin, olisit itse ja lapsi siisteja, hieman ehka laittautunutkin, hyvaa ruokaa valmiina ja koti puhdas. Kun mies tulee kotiin, et mainitsekaan mitaan ongelmista jota on paivan aikana ollut, vaan kertoisit iloisista asioista, esim mita lapsenne on tehnyt. Myohempaan kun lapsi nukkumassa esim koko vartalo hieronta yms... Tama tapa ei toimi valittomasti, mutta jos miehessasi on hitunenkaan kunnollista, han alkaa arvostamaan sinua entista enemman ja lopulta saat hanet tekemaan mita ikina haluat, ilman nalkutusta, silla silloin tulee ns. kilpailu siita kumpi voi olla parempi toiselle.
Tama siis vain ehdotus, eika valttamatta toimi, mutta jos et halua erota kannattaa mielestani kokeilla, meilla toimi, ainakin parin kuukauden ajan vaikka kuinka hankala olisikin olla nalkuttamatta. Et menetakaan mitaan!
 
masentaa
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus..:
En tieda olisiko tasta mitaan apua sinun tilanteessa, mutta voisit kokeilla, et menettaisikaan mitaan!
Eli sen nalkutuksen sijaan, vaikka olisi kuinka aiheesta, yrittaisit olla mahdollisimman kiinnostunut miehesi asioista. Esim kun han tulee toista kotiin, olisit itse ja lapsi siisteja, hieman ehka laittautunutkin, hyvaa ruokaa valmiina ja koti puhdas. Kun mies tulee kotiin, et mainitsekaan mitaan ongelmista jota on paivan aikana ollut, vaan kertoisit iloisista asioista, esim mita lapsenne on tehnyt. Myohempaan kun lapsi nukkumassa esim koko vartalo hieronta yms... Tama tapa ei toimi valittomasti, mutta jos miehessasi on hitunenkaan kunnollista, han alkaa arvostamaan sinua entista enemman ja lopulta saat hanet tekemaan mita ikina haluat, ilman nalkutusta, silla silloin tulee ns. kilpailu siita kumpi voi olla parempi toiselle.
Tama siis vain ehdotus, eika valttamatta toimi, mutta jos et halua erota kannattaa mielestani kokeilla, meilla toimi, ainakin parin kuukauden ajan vaikka kuinka hankala olisikin olla nalkuttamatta. Et menetakaan mitaan!


ei toimi,meillä aina paikat siivottuna,muksu ok vetimissä,ruuat tehtynä,olen hieronut ja tehnyt vaikka mitä..enkä ole nalkuttanut töistä tullessa,vloppuisin sanonut(joskus,n.2krt viime 2,5kk aikana) että en jaksa olla yksin jne.ja olen ollut kiinnostunut ja kysellyt..mikään ei auta..sen verran voin itseäni kehua että en tiedä ketään joka näin hyvin pitää miehensä,melkein päin vastoin.olenpa myös kokeillut vasta taktiikkaa enkä ole siivonnut/tiskannut mutta siitä tulee sitten valitusta kun niitä ei ole hoidettu ja ne katoaa vasta kun itse kyllästyn ja alan siivota.
 
miesvieras
joo, no tääl palstal on vaan "täydellisiä" tai "todella" huonoja yh-äitejä, ei väli malleja. täällä haukutaan ja moititaan jos poikkeaa "tavallisesta".

mutta älä piittää muiden ajatuksista, anna jokaisen olla sitä mieltä mitä on, älä käytä aikaa miettien mitä muut ajattelee, menee aika ihan hukkaan. ehkä sinä olet jo tavannut sen oikean, mut en ole huomannut :)
 
miesvieras
mun täytyy mennä kyl kans nukkuun, omat lapset herää aikasin. toivottavasti saat jonkun selvyyden asioihin, ei noinkaan vois jatkua, en suosittele :( mutta jokainen päättää omasta elämästään, myös sinä.
hyvää yötä.
 

Yhteistyössä