mtv3 lisäkanavapaketti,mitä maksaa?

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Ja meillä ainaki lasku tulee kolmen kuun välein eli kerralla tulee kolmekymppiä..Lievää huijausta mun mielestä..Ja vitsit että oon kironnu kun sieltä juniorilta tulee puol päivää putkeen jotai naivan tajuttoman typerää vauva-tv:tä! Kenen vauva mukamas tuijottaa telkkaria päivisin?

Mut faktalta tulee hyvää ohjelmaa..
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:12 Emmaliina kirjoitti:
Ja meillä ainaki lasku tulee kolmen kuun välein eli kerralla tulee kolmekymppiä..Lievää huijausta mun mielestä..Ja vitsit että oon kironnu kun sieltä juniorilta tulee puol päivää putkeen jotai naivan tajuttoman typerää vauva-tv:tä! Kenen vauva mukamas tuijottaa telkkaria päivisin?

Mut faktalta tulee hyvää ohjelmaa..
:eek: miten se 3kk välein tulee? Meil tulee ihan joka kuukausi.

Mut siin kannattaa muistaa maksaa ajoissa lasku, koska jos ei maksa, niin ne tavallaan sulkee sen ja sit kun on maksanu laskun, niin he avaavat sen ja tulee avausmaksu :headwall:

Olikohan se niin, että kuun viimenen päivä ne sulkee sen sitten, jos ei laskua oo maksanut.
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:15 hmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:12 Emmaliina kirjoitti:
Ja meillä ainaki lasku tulee kolmen kuun välein eli kerralla tulee kolmekymppiä..Lievää huijausta mun mielestä..Ja vitsit että oon kironnu kun sieltä juniorilta tulee puol päivää putkeen jotai naivan tajuttoman typerää vauva-tv:tä! Kenen vauva mukamas tuijottaa telkkaria päivisin?

Mut faktalta tulee hyvää ohjelmaa..
:eek: miten se 3kk välein tulee? Meil tulee ihan joka kuukausi.

Mut siin kannattaa muistaa maksaa ajoissa lasku, koska jos ei maksa, niin ne tavallaan sulkee sen ja sit kun on maksanu laskun, niin he avaavat sen ja tulee avausmaksu :headwall:

Olikohan se niin, että kuun viimenen päivä ne sulkee sen sitten, jos ei laskua oo maksanut.
Meille tulee lasku kerran kuussa, 8,90 euroa/kk. Eräpäivä on aina 28. pvä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:12 Emmaliina kirjoitti:
Ja meillä ainaki lasku tulee kolmen kuun välein eli kerralla tulee kolmekymppiä..Lievää huijausta mun mielestä..Ja vitsit että oon kironnu kun sieltä juniorilta tulee puol päivää putkeen jotai naivan tajuttoman typerää vauva-tv:tä! Kenen vauva mukamas tuijottaa telkkaria päivisin?

Mut faktalta tulee hyvää ohjelmaa..
Ettei tämä ole se plusTV antennitalouteen?
Kaapeliiyhtiöihin maksaa tuon noin 10e
 

Yhteistyössä