Mt asiantuntijat? Onko tämä mielestäsi psykoottinen teksti?

vierailija
Eli tämä on kopioitu ks palstalta:

Olen 43v nainen ja odotan esikoista kauheassa kriisissä
Saattaa kuulostaa hauskalta, mutta kieriakelen tuskissa.
Haluaisin kerätä tehdä kolme lasta, mutta ikää jo on.
Kerron teille kuvauksellisesti mitä tunnen.
Istun pistetaulun alla
Siinä lukee 1/3
Vieressä tikittää biologinen munakello. Tik tik tik. Milloin tahansa rämpsähtää pirisemään.
Tuntuu siltä, että mahdollisuuteni heiluu nenän edessä, mutta voi koska tahansa mennä.
Jos onnistun täyttäämään vaatimukseni taulussa lukee 3/3, kun muna kello alkaa piristä. Eli kolme lasta tehty.
Pelkään kuitenkin, että tulee ongelmia. Jos ei ole vsihdevuodet niin pelkään, ettei tärppää. Tää on ihan yhtä hirveyttä. Tuntuu, että en täytä odotuksiani elämältä.
Olen myöhässä liikkeellä, koska nyt löysin vasta sopivan kumppanin.

vierailija
Mielestäni teksti on mustaa huumoria.
Queen of Fucking Everything-tv-sarja avasi ihmisten silmät näkemään mitä on olla keski-ikäinen nainen.
Herkullinen puheenaihe, jonka ikäkaudelle myöhemmin nauraa makeasti. Suurin syy naisten pahoinvointiin on väöristynyt kaupallinen markkinointimedia. Kun nainen ennen täytti 40 v., hän tipahti lootaan, jossa on vain Tena-siteiden markkinointiryhmän jäsen. Tämä on totisinta totta. Olen kokenut asian, ja opiskellut nuorena markkinointia. Karu pudotus elämän kovaan luiskaan. Mummonmekko päälle ja eikun menoks.

Ihan rehellistä tekstiä tuo on, mutta tavoite lähes varmasti jää saavuttamatta. AP siis tavoittelee jo menettämäänsä ja pettyy. Nainen on tuoretuote, mutta se parasta ennen jää jopa heiltä itseltään ymmärtämättä.

Jätätkö maitopurkin avaamiseen aina viimeiseen käyttöpäivään?

tätä purkkia on raotettu ajoissa

Yhteistyössä