Ms äiti

Olen Ms tautia sairastava äiti. Esikoiseni on 8kk ja imetän vielä. Tosin jo kiinteää ruokaakin syötän.
Nyt olisi vissiinkin aika alkaa lääkitä itseään, joten miten lopetan imetyksen??
 
Imetyksen lopettaminen sujui itselläni niin, että ensin en sunnilleen viikkoon antanut rintaa enää päivisin, vain iltaunille mentäessä. Sitten lopetin iltatissin myös. Kyllä siitä itkua ja hammasten kiristystä seurasi, mutta pikkuhiljaa lapsi tottui nukahtamaan ilman. Lapseni oli silloin tosin jo yksivuotias.

En itse sairasta, mutta pikkusisarellani ja äidilläni on MS. Niiden perusteella voin sanoa, että keskutele lääkityksen aloituksesta lääkärisi kanssa. Vaikka niin kai aiot tehdäkin.. Hyviä vointeja!

 
Hei vaan, mullakin on ms ja meille syntyi tyttö kesällä 04. Hän ei jaksanut imeskellä tissiä kuin puoli vuotta, koskapa melkein koko ajan joi myös pullosta eli multa taisi tulla aika huonosti maitoa. No edes jonkin verran sai äidinmaitoa ! Terveenä on tyttö ollut, mulla vaan väsymystä paljon, vaikka hän on perhepvhoidossa päivät. Kirjoittele mulle jos haluat ! Tyttömme on nyt noin 1,8 vuotta. Mulla ei ole ms-lääkitystä ollut vielä, vaikka olen sairastanut jo yli 10 vuotta.
 

Yhteistyössä